abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19786744
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 21:41 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Cool, NFSU is paying off

Net dus naar de ortho... ik kreeg altijd te horen dat ie rond de zomer er uit mocht, nou, nu zei ie dus opeens t voorjaar... Ik hoop nu natuurlijk dat hij er niet bij was met z'n hoofd, want anders ben ik zo pissed! T scheelt een jaar!! Ik was er echt klaar voor om dat ding uit mijn mond te laten halen.. en nu krijg ik dit te horen...
pi_19786982
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 16:21 schreef DearPrudence het volgende:

Net dus naar de ortho... ik kreeg altijd te horen dat ie rond de zomer er uit mocht, nou, nu zei ie dus opeens t voorjaar... Ik hoop nu natuurlijk dat hij er niet bij was met z'n hoofd, want anders ben ik zo pissed! T scheelt een jaar!! Ik was er echt klaar voor om dat ding uit mijn mond te laten halen.. en nu krijg ik dit te horen...
Ai, minder.

Ik ben verder niet zo bekend met het leed dat beugel heet, maar fijn is waarschijnlijk anders.
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
  donderdag 10 juni 2004 @ 17:48:22 #153
42436 errrrr
aka HaQDaQ
pi_19789309
Sorry suuz ....
NFSU online is best cool, veel noobs, maar ook redelijk veel goede ... maar er was enorm veel lag, weet niet of ik of de anderen het waren... ik had er geen last van, maar de andere auto's stuiterden over het beeld... misschien emule de volgende keer maar 's uitzetten...
Ik zit btw al op 16000 toetsaanslagen sinds gisteren
Ik was er trouwens uitgestuurd met gym ... we gingen speerwerpen, en hij zegt zo 'prik 'm maar in de zijlijn' ... dus ik denk dat doe ik wel even... van ongeveer 25 meter met driepas, denk ach, niet te hard, niet te zacht ... maar was dus wel te hard; kwam in een van die reclameborden ... Marcel kon het niet echt waarderen
"What a splendid head, yet no brain."
"Why use Windows when there is a door?"
  donderdag 10 juni 2004 @ 17:48:59 #154
42436 errrrr
aka HaQDaQ
pi_19789327
Hmm, ik zie net dat ik in de vorige post een beetje veel & 'tjes heb gebruikt ...
Nu btw naar atletiek
"What a splendid head, yet no brain."
"Why use Windows when there is a door?"
pi_19789724
Er was sprake van dat er morgenavond (vrijdagavond dus) een feest zou zijn bij Rick Dijker, Dit gaat NIET door!
Komt nog wel een keer, volgende week ofzo
pi_19789761
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 17:48 schreef errrrr het volgende:
Ik zit btw al op 16000 toetsaanslagen sinds gisteren
Het werkt niet
quote:
Ik was er trouwens uitgestuurd met gym ... we gingen speerwerpen, en hij zegt zo 'prik 'm maar in de zijlijn' ... dus ik denk dat doe ik wel even... van ongeveer 25 meter met driepas, denk ach, niet te hard, niet te zacht ... maar was dus wel te hard; kwam in een van die reclameborden ... Marcel kon het niet echt waarderen
Van wie was dat reclame bord? ik vind het trouwens wel een strakke actie, moet je suuz even een tip geven, komt het vast wel in het OSG MZN
pi_19789871
*MGZN
pi_19789921
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 16:21 schreef DearPrudence het volgende:

[..]

Tja, dat lijkt me idd wel vervelend. Vraag hem anders even op te schieten, zo dramatisch is het toch niet?

Ik weet niet hoe lang jij hem al hebt, maar ik was na zo'n 1,5 tot 2 jaar klaar. En erger dan ik kan bijna niet
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_19789999
Net trouwens eventjes de hele middag met Joram bij Kees Keizer gewerkt. Best leuk, een vriend erbij kan een hoop schelen

Toch weer zo even 14 euro verdient
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_19790110
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 18:12 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Tja, dat lijkt me idd wel vervelend. Vraag hem anders even op te schieten, zo dramatisch is het toch niet?

Ik weet niet hoe lang jij hem al hebt, maar ik was na zo'n 1,5 tot 2 jaar klaar. En erger dan ik kan bijna niet
Ik heb m nu al 1 jaar.. en idd, t scheelt nog maar een paar millimetertjes...
Hij zegt dat beide tanden ieder 1 mm opschuiven per maand, nou, er zit nu bij 1 nog ong. 2 mm, en bij de ander 5/6 mm. Dus ik snap verd*mme niet waarom t zo lang moet duren, er moet ook wel een andere manier zijn.. een snellere manier, ik vind dit niet eerlijk.
pi_19790171
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 18:20 schreef DearPrudence het volgende:

[..]

Ik heb m nu al 1 jaar.. en idd, t scheelt nog maar een paar millimetertjes...
Hij zegt dat beide tanden ieder 1 mm opschuiven per maand, nou, er zit nu bij 1 nog ong. 2 mm, en bij de ander 5/6 mm. Dus ik snap verd*mme niet waarom t zo lang moet duren, er moet ook wel een andere manier zijn.. een snellere manier, ik vind dit niet eerlijk.
Kijk, als hij zich nou 1 á 2 maanden zou vergissen, ok. Maar je kunt er toch niet een heel jaar naastzitten?

Volgende keer nog maar eens vragen
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_19790263
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 18:23 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Kijk, als hij zich nou 1 á 2 maanden zou vergissen, ok. Maar je kunt er toch niet een heel jaar naastzitten?

Volgende keer nog maar eens vragen
idd, moeten nog bellen voor een afspraak, had ik toen geen tijd voor, moest toen rennen om de bus te halen. Dusja, kunnen we ook gelijk even vragen of dit nou wel klopt.
pi_19790314
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 18:26 schreef DearPrudence het volgende:

[..]

idd, moeten nog bellen voor een afspraak, had ik toen geen tijd voor, moest toen rennen om de bus te halen. Dusja, kunnen we ook gelijk even vragen of dit nou wel klopt.
Ik hoef nooit te rennen voor de bus Ik kan altijd rustig nog een praatje maken met mijn Ortho, dan afspraak maken (31 augustus), dan naar de bus wandelen, onder het genot van wat muziek en een appeltje. En dan terug naar huis

Maarja, er hoeft dan ook niet veel denderends meer te gebeuren.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_19790352
En ik denk dat ik sowieso niet langer m'n beugel hoef te houden dan jou. Ik bedoel, ik heb maar 2 kiezen laten trekken en jij zowat je hele gebit.
pi_19790405
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 18:30 schreef DearPrudence het volgende:
En ik denk dat ik sowieso niet langer m'n beugel hoef te houden dan jou. Ik bedoel, ik heb maar 2 kiezen laten trekken en jij zowat je hele gebit.
Whehe, idd Mijn ortho houdt van opschieten

Ik moet deze beugel nog zo'n 6 maandjes, alleen 's nachts. Ach, je moet hem niet vergeten maar vervelend is het niet
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_19790415
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 18:28 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Ik hoef nooit te rennen voor de bus Ik kan altijd rustig nog een praatje maken met mijn Ortho, dan afspraak maken (31 augustus), dan naar de bus wandelen, onder het genot van wat muziek en een appeltje. En dan terug naar huis

Maarja, er hoeft dan ook niet veel denderends meer te gebeuren.
Ja, maar mij moeten ze vaak om een of andere reden per se op het laatste moment helpen..
pi_19790458
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 18:33 schreef DearPrudence het volgende:

[..]

Ja, maar mij moeten ze vaak om een of andere reden per se op het laatste moment helpen..
Dan moet je, als je een afspraak maakt, niet om 2 uur maar om kwart voor 2 er een maken. Meestal sta je dan eerder op de lijst -> tandjes poetsen en dan hoor je je naam al
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_19790611
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 18:34 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Dan moet je, als je een afspraak maakt, niet om 2 uur maar om kwart voor 2 er een maken. Meestal sta je dan eerder op de lijst -> tandjes poetsen en dan hoor je je naam al
Ik had een afspraak om 2:45, wordt geholpen om 3 uur... as usual, terwijl ik er al om 2:30 zit.
pi_19790613
Gekapperd, werd wel tijd.
- Beverly Sills
pi_19790878
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 18:39 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Gekapperd, werd wel tijd.
ah, gelukkig maar...
pi_19790945
Morgen eens kijken wat meneer de internist voor plannen heeft. Darmonderzoek gok ik. Zaterdag in Den Helder uitkijken naar wat zomerkleding. Het wordt mij soms iets te warm in deze shirts, bovendien zijn die nu sowieso al niet meer te krijgen.
- Beverly Sills
pi_19791000
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 18:52 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Morgen eens kijken wat meneer de internist voor plannen heeft. Darmonderzoek gok ik. Zaterdag in Den Helder uitkijken naar wat zomerkleding. Het wordt mij soms iets te warm in deze shirts, bovendien zijn die nu sowieso al niet meer te krijgen.
Heel goed, koop maar eens wat verrassends kees
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_19791054
Maargoed, tijd voor wat Wiskunde, daarna Scary Movie 3 maar eens bekijken
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_19791073
Ja, suprise us...
mss een beetje kleur in je garderobe?
pi_19791263
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 18:58 schreef DearPrudence het volgende:
Ja, suprise us...
mss een beetje kleur in je garderobe?
Het zal allicht wat fleuriger zijn dan wat ik nu heb. Das niet zo heel moeilijk. Maar alles onder voorbehoud natuurlijk, voor hetzelfde geld hebben ze niks leuks.
- Beverly Sills
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')