quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:43 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Naast de leraar?
Ik heb David btw geinstrueerd dat hij maar vrienden mat Lieuwe moet worden
Naast de leraar dusquote:Op woensdag 9 juni 2004 13:53 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Nou, waar ik gewoon altijd zit.
Ik vind die foto cool! Ik sta er namelijk eens niet compleet debiel opquote:Op woensdag 9 juni 2004 13:54 schreef DearPrudence het volgende:
Lieuwe? David? psst.. kees, heeft je zusje een nieuwe kapsel?![]()
Over kapsel gesproken... Ik heb stijl...
Wel een hele erge foto hoor...
Btw. Niels... kom maar op!
quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:56 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Naast de leraar dus
The contestquote:Op woensdag 9 juni 2004 13:54 schreef DearPrudence het volgende:
(..)
Btw. Niels... kom maar op!
Om de leraar op fouten te wijzen gok ikquote:Op woensdag 9 juni 2004 14:10 schreef DearPrudence het volgende:
[..]Waarom doe je dat eigenlijk altijd Kees?!
quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:58 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ik vind die foto cool! Ik sta er namelijk eens niet compleet debiel op
Wel hang ik een graadje of 15 te ver naar voren en staan mijn voeten redelijk onnatuurlijk. Maar verder
(paar dingetjes eruit geknipt, we praten altijd over een paar dingen tegelijk)quote:(14:10:42) NerdoNielso @ Debian: vuurwerk
(14:10:51) Henkie - Heeft een kamer in Enschede!: yo
(14:10:55) Henkie - Heeft een kamer in Enschede!: vuurwerk?
(14:11:05) NerdoNielso @ Debian: Enschede
(14:11:32) Henkie - Heeft een kamer in Enschede!: ja lol
(14:11:36) NerdoNielso @ Debian: vuurwerk-ramp, 2000,
(14:11:51) Henkie - Heeft een kamer in Enschede!: daarom is er ook zo veel ruimte
5e uur ben ik al bezet.quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:12 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
The contest
Morgen, 5e uur, lokaal 26. Kees neemt digicam mee voor bewijs materiaal dat ik je heb verslagen![]()
Voel je je nu enigzins stoer en/of grappig dat je de term "Het kleine meisje" gebruikt hebt?quote:Disclamer: NerdoNielso is niet aansprakelijk voor enig leed wat dit gevacht kan veroorzaken. Deelnemers aan de contest kunnen zich niet beroepen op de wet of andere richtlijnen. NerdoNielso stelt zich niet verantwoordelijk voor fisieke of emotionele schade die hij "het kleine meisje" kan toebrengen.![]()
Fuck, dan moet ik weer m'n nick veranderenquote:Op woensdag 9 juni 2004 14:17 schreef DearPrudence het volgende:
5e uur ben ik al bezet.
Heelquote:Voel je je nu enigzins stoer en/of grappig dat je de term "Het kleine meisje" gebruikt hebt?
Waarom wil je dat nou per se? Geeft dat je echt zo'n grote kick?!quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:13 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Om de leraar op fouten te wijzen gok ik![]()
als woordvoerder van Dhr. Olthof zeg ik: "no comment"quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:29 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Waarom wil je dat nou per se? Geeft dat je echt zo'n grote kick?!
Doe maar 1e uur, als ik er na 45 minuten nog niet ben, gewoon eventjes 5 minuten wachten...quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:19 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Fuck, dan moet ik weer m'n nick veranderen
[..]
Heel![]()
2e uur dan? anders 1e, informatica kunnen we wel skippen![]()
Ik wacht op je in lokaal nr 4quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:38 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Doe maar 1e uur, als ik er na 45 minuten nog niet ben, gewoon eventjes 5 minuten wachten...
Je kent het gezegde he; Meisjes plagen is zoentjes vragenquote:Op woensdag 9 juni 2004 14:41 schreef NerdoNielso het volgende:
[..]
Ik wacht op je in lokaal nr 4![]()
Scherp gespot. Het is wel wat veranderd geloof ik ja.quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:54 schreef DearPrudence het volgende:
Lieuwe? David? psst.. kees, heeft je zusje een nieuwe kapsel?![]()
Eh, is altijd wel interessant. Kan je zeuren of het wel nuttig is en dergelijke.quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:10 schreef DearPrudence het volgende:
[..]Waarom doe je dat eigenlijk altijd Kees?!
Dat op fouten wijzen valt best mee en dat kan sowieso achter in het lokaal ook wel. Niels zegt gewoon maar wat.quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:29 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Waarom wil je dat nou per se? Geeft dat je echt zo'n grote kick?!
Maar iedere les?!quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:34 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Eh, is altijd wel interessant. Kan je zeuren of het wel nuttig is en dergelijke.
quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:50 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Je kent het gezegde he; Meisjes plagen is zoentjes vragen
Anyway, ik ga kijken, zal ik alvast stoffer en blik meenemen om je tanden dan van de vloer te vegen?
Nee, nouja, je moet toch ergens zitten.quote:Op woensdag 9 juni 2004 15:56 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Maar iedere les?!
Ik zit ook bijna iedere les op dezelfde plekquote:Op woensdag 9 juni 2004 15:56 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
Maar iedere les?!
Dit wordt weer zo'n ja/nee discussie. Want hier gaat het wederom om 'waar trek je de grens'. Nu zullen wij (op VWO) op ons 16e heus wel instaat zijn om een verantwoorde keuze te maken, maar misschien mensen op het VMBO-P minder. Daarom vind ik 18 jaar een geschiktere leeftijd.quote:Op woensdag 9 juni 2004 16:06 schreef DearPrudence het volgende:
Ik vraag nogmaals jullie hulp,
wij hebben voor dat Debat gedoe nl. de stelling: "Stemrecht vanaf 16 jaar"
Ik en Anouschka zijn hierop tegen.
Maar ik kan op internet eigenlijk alleen info vinden voor stemrecht vanaf 16 jaar.
Dus dan vraag ik maar aan jullie:
Wat is jullie mening hierover, en waarom? (Dus argumenten erbij aub.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |