abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19707333
Bedankt Kees!
Kees heeft een fan topic
pi_19707433
pi_19707483

is ook wel leuk
pi_19707671
pi_19707725
  maandag 7 juni 2004 @ 18:23:23 #31
42436 errrrr
aka HaQDaQ
pi_19708378
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 10:43 schreef Mr-Mackey het volgende:
Wat een bull....
Een witte dwerg explodeert niet, hoor. Een ster gaat nova, stoot materie uit en gaat samentrekken.
Afhankelijk van de massa, zal er een heliumflis komen (He-fusie ipv H) en uitendelijk sterft de ster.
Vervolgens koelt de massa af: witte dwerg --> bruine dwerg.
Bij zwaardere sterren zal er zich geen witte dwerg vormen, maar een neutronenster en de echt reusachtige sterren zullen uiteindelijk een zwart gat vormen.

Dat de aarde dus door een stuk witte dwerg geraakt zal worden (niet eens een zwarte of bruine, maar een heuse witte!) slaat absoluut nergens op.

Mwoah, als je een witte dwerg hebt die in een binair stelsel bestaat, waarvan de partner niet even masssief is, dan kan het zijn dat onder invloed van de partner een witte dwerg op een gegeven moment geen gravitationeel tegengas kan geven, en rare dingen gaat doen. Zeker als die partnerster op een gegeven moment naar een superzware massa valt zoals een pulsar of zwart gat. Dan kan zo'n witte dwerg uit elkaar gereten worden door het gravitationele geweld van de partner. Een witte dwerg heeft een enorm dichte kern, maar om het nou diamant te noemen, neuh. Het zal eerder richting de ijzer gaan.

hij zou het ook normaal kunnen verwoorden ipv slim proberen te lijken
"What a splendid head, yet no brain."
"Why use Windows when there is a door?"
pi_19708475
quote:
Op maandag 7 juni 2004 17:57 schreef NerdoNielso het volgende:
[afbeelding]
'Image hosted by AngelFire' .
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
pi_19708916
quote:
Op maandag 7 juni 2004 17:49 schreef NerdoNielso het volgende:
[afbeelding]
anders post je die crap gewoon in 1 keer
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_19708953
quote:
Op maandag 7 juni 2004 18:23 schreef errrrr het volgende:

hij zou het ook normaal kunnen verwoorden ipv slim proberen te lijken
idd, ik had het al op de FP gelezen ja

nog wat interessante bronnen (de mailings van AB zelf)

http://www.bushcountry.or(...)thheld_june_2004.htm
http://www.bushcountry.or(...)ebloke_end_world.htm

hoop text, enjoy

June 8-9 Dust Cloud begins to reach the Earth and darkening of the skies.
June 18-20 1st impact
June 24-25 2nd impact
June 27-28 3rd impact of the "anomaly"

Oef, ik was verkeerd met de data, morgen/overmorgen wordt het dus donker.
Raar gevoel, niet zeker weten of de zon er morgen nog is.

[ Bericht 15% gewijzigd door -Mzraki- op 07-06-2004 19:22:07 ]
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_19709716
quote:
Op maandag 7 juni 2004 18:26 schreef Pizza_Shooter het volgende:

[..]

'Image hosted by AngelFire' .
freaking sessions
eerst even hierop klikken: http://www.angelfire.com/on/SaskiaNoteboom/smilies/smilies2.htm

-edit: fuck "Helaas, Angelfire laat het 'hotlinken' van de smilies niet meer toe."
pi_19709796
quote:
Op maandag 7 juni 2004 18:46 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

idd, ik had het al op de FP gelezen ja

nog wat interessante bronnen (de mailings van AB zelf)

http://www.bushcountry.or(...)thheld_june_2004.htm
http://www.bushcountry.or(...)ebloke_end_world.htm

hoop text, enjoy

June 8-9 Dust Cloud begins to reach the Earth and darkening of the skies.
June 18-20 1st impact
June 24-25 2nd impact
June 27-28 3rd impact of the "anomaly"

Oef, ik was verkeerd met de data, morgen/overmorgen wordt het dus donker.
Raar gevoel, niet zeker weten of de zon er morgen nog is.
Ruben, er bestaat ook een kans dat er een planeet met de snelheid van het licht op ons af raast, als die je raakt zie je de zon ook niet meer hoor
pi_19709946
quote:
Just why is it that nearly our entire naval fleet, have unprecedented orders to leave for the Oceans? AND, they aren't alone. At least parts of Iran, Britain, Australia, China, France, India, Indonesia, Japan, South Korea, Pakistan, Sri Lanka and Vietnam are going too. Makes me want to find out where the British Navy is holing up these days. And what of the Russians? hmmm.... Does anyone ever stay home and protect their own borders anymore? Isn't that what they are supposed to be doing? Something is very, very fishy here!"

Let's go through a list of which countries are putting navies to sea for the month of June. Take the U.S. naval group's departure from San Diego. What's the official story of the 6,000+ sailors leaving Monday?

(Norfolk) a local television station in Norfolk reports that a total of seven carrier strike groups are putting to sea in June - which if I'm not mistaken is an unprecedented move: "While the Navy won't say where the seven carrier groups are going, the carriers not already deployed are expected to be gone for only one to two months." Story (RealPlayer needed) at http://www.wavy.com/Global/story.asp?S=1902088&nav=23iiNU2h (England) The British are also putting an unusual number of ships to sea during June. http://www.navynews.co.uk/articles/2004/0405/0004052601.asp Meantime, Channel 13 in Hampton Roads, VA reports in part that:

"Called "Exercise Blinding Storm" by the United States and "Exercise Rapid Alliance" by the U.K., the training will involve about 30,000 troops from seven nations in exercises off and on the coast of North Carolina. Dutch marines and French soldiers will take part, as well as a Peruvian submarine and contingents from Germany and Canada. The flotilla is expected to set sail Tuesday, with the two-week amphibious exercise scheduled to begin June 10. The British landing platform dock ship Albion has already arrived. It carried four Challenger II battle tanks — the British equivalent of the U.S. M1-A1 Abrams tank. The tanks will be sent ashore aboard the ship's new landing craft during the exercise. The biggest British ship — the aircraft carrier Invincible — also has docked with a crew of 1,050. " http://www.wvec.com/share(...)ories/D82SAKN80.html
some shit is up I say
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_19709961
Vind je het ook niet een beetje vreemd dat dit niet vermeld wordt op het nieuws?

Maargoed, Documentatie map?
Mag je nou voor Nederlands zelf weten over welk onderwerp je het gaat doen?
Of ging hij je nou zelf een onderwerp geven??
pi_19709981
quote:
Op maandag 7 juni 2004 19:25 schreef NerdoNielso het volgende:

[..]

Ruben, er bestaat ook een kans dat er een planeet met de snelheid van het licht op ons af raast, als die je raakt zie je de zon ook niet meer hoor
True, maar wat heeft dat er mee te maken?
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_19710102
quote:
Op maandag 7 juni 2004 19:32 schreef DearPrudence het volgende:
Vind je het ook niet een beetje vreemd dat dit niet vermeld wordt op het nieuws?
Nee, dit wordt verklaard door Aussie Bloke (AB, G. Gartrel)
1. De media wordt gecontroleerd, ze willen niet dat er een massahysterie ontstaat, dus passen ze 'Crowd Control' toe, G. Gartrel was naar eigen zeggen al sinds 1978-1979 bewust van het feit dat dit stond te gebeuren, maar was het nu pas zat en heeft het naar buiten gebracht, als het geen hoax is, that is
2. Crying Wolf, een fenomeen dat volgens G. Gartrel een onderdeel is van de 'Crowd Control', heel vaak vals alarm geven, dus beweren dat de wereld vergaat, en dat er dan toch niets gebeurd. Als een soort 'last defense line' voor wanneer iemand als Gartrel besluit het toch naar buiten te brengen. Dat heeft dan geen zin meer, want niemand geloofd hem dus.
quote:
Maargoed, Documentatie map?
Tja, dat móest niet, maar ik vond het wel handig mij eerst te documenteren over het onderwerp alvorens er over te beginnen te debatteren
quote:
Mag je nou voor Nederlands zelf weten over welk onderwerp je het gaat doen?
Of ging hij je nou zelf een onderwerp geven??
Je mocht een eigen onderwerp uitzoeken, maar je moet er wel snel mee komen.
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  maandag 7 juni 2004 @ 19:44:48 #41
42436 errrrr
aka HaQDaQ
pi_19710273
Niels, hou nou 's op met spelen (internet is traaaaaaaaag)
pi_19711783
quote:
Grant Gartrell's email

Marie Choi kindly forwarded your email to me. I have prepared the following response to a situation I was not even aware of until a few hours ago, when I returned home from a week away caving to find my email inbox bursting at the seams.

“Several people have recently contacted me, and thus have drawn my attention to claims being made in my name concerning the prediction of imminent cataclysmic cometary impacts.

Please be advised that I have no knowledge of the identity of the person “Aussie Bloke” who claims to be me.

I am very displeased to be caught up in a hoax in this way, and while I do not regard myself as a vindictive person, I do not think that I would be too upset at this moment if a small “personal sized” heavenly body fell out of the sky and flattened “Aussie Bloke”, or at least knocked some integrity into him.

I am one of the authors of an article on meteors which appeared in the Australian Journal of Physics in 1975, but, although still interested in it, have not worked actively in that field much since that time. I am currently a berry grower with a serious interest in cave exploration, cave science and cave tourism development and management, as well as the landcare movement and the promotion of sustainable agriculture and horticulture.

There are a number of claims made by “Aussie Bloke” in his hi-jacking of my persona that are plainly incorrect and make it quite clear that he does not know me as well as he would like others to believe.

I would like to state categorically that while I have no doubt that over geologically significant periods of time there have been significant impacts on earth by space debris, and that there is no reason to suppose that similar events will not occur from time to time in the future, I have no knowledge whatsoever of any such immediate or imminent threat, or any related conspiracy. I have never even met Chicken Little, and I have already started planning travel arrangements for conferences I expect to attend in several years time.”

Kind regards,

Grant Gartrell

Sorry, we gaat toch niet dood
althans, hoogst waarschijnlijk níet door het event dat AB voorspelde :')
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_19713306
quote:
Op maandag 7 juni 2004 20:56 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Sorry, we gaat toch niet dood
althans, hoogst waarschijnlijk níet door het event dat AB voorspelde
Goh, verrassend.
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
pi_19713548
quote:
Op maandag 7 juni 2004 21:44 schreef Pizza_Shooter het volgende:

[..]

Goh, verrassend.
Mja, sorry De mini-massa-hysterie tijdens Scheikunde was wel grappig though

Goede humor heeft die Gartrell btw
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  maandag 7 juni 2004 @ 22:05:02 #45
42436 errrrr
aka HaQDaQ
pi_19713987
quote:
Op maandag 7 juni 2004 21:52 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

Mja, sorry De mini-massa-hysterie tijdens Scheikunde was wel grappig though

Goede humor heeft die Gartrell btw
GMDTA
  maandag 7 juni 2004 @ 22:07:26 #46
42436 errrrr
aka HaQDaQ
pi_19714072
Morgenochtend ben ik om 8:15 oip school om naar de venusovergang te kijken... nu nog ff m'n brilletje zoeken en dan pitten
pi_19714244
GMDTA??
pi_19714369
quote:
Op maandag 7 juni 2004 22:12 schreef DearPrudence het volgende:
GMDTA??
Mja, Great Minds Don't Think Alike dus, maar op wat hij het nou bedoelt?

Hans: waar ben je het niet mee eens? De mini-massa-hysterie tijdens scheikunde of mijn mening dat Gartrell echt goede humor heeft?

Verklaar je nader
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  maandag 7 juni 2004 @ 22:34:18 #49
42436 errrrr
aka HaQDaQ
pi_19715023
Dat jij weer 's in zo'n hoax bent getrapt , duh
En de mini-hysterie (niet dubbeloppen ) tijdens scheikunde was wel cool, en de echte Gartrell was opzich ook wel grappig... over die hoax-verspreiders kan ik alleen maar zeggen:
1. zielig, wtf is het nut?
2. Eikels dat ze Gartrell's naam misbruiken
En dan nog aan alle mensen die erin trappen, doe dat nou niet (;) ), want dan vinden die hoaxers het alleen maar leuk -> gaan ze het vaker doen -> weet je niet meer wat echt is en wat niet. ('Geloof' je bijv. ook niet meer in Irak, zegt iedereen 'ach wat boeit het, tis toch maar een hoax' en doet Bush lekker waar die zin in heeft)

Zow genoeg uitgelegd?
Mijn brilletje kan ik niet vinden, 'Sneller dan de snelheid van het licht' heb ik bijna uit, straks even het nawoord en dan neem ik 'm morgen voor jou (Ruben) mee...
en dan dus pitten
(Allemaal nog een lang en gelukkig leven )
pi_19715177
quote:
Op maandag 7 juni 2004 22:34 schreef errrrr het volgende:
Dat jij weer 's in zo'n hoax bent getrapt , duh
En de mini-hysterie (niet dubbeloppen ) tijdens scheikunde was wel cool, en de echte Gartrell was opzich ook wel grappig... over die hoax-verspreiders kan ik alleen maar zeggen:
1. zielig, wtf is het nut?
2. Eikels dat ze Gartrell's naam misbruiken
En dan nog aan alle mensen die erin trappen, doe dat nou niet (;) ), want dan vinden die hoaxers het alleen maar leuk -> gaan ze het vaker doen -> weet je niet meer wat echt is en wat niet. ('Geloof' je bijv. ook niet meer in Irak, zegt iedereen 'ach wat boeit het, tis toch maar een hoax' en doet Bush lekker waar die zin in heeft)

Zow genoeg uitgelegd?
Mijn brilletje kan ik niet vinden, 'Sneller dan de snelheid van het licht' heb ik bijna uit, straks even het nawoord en dan neem ik 'm morgen voor jou (Ruben) mee...
en dan dus pitten
(Allemaal nog een lang en gelukkig leven )
Nou, echt serieus geloven deed ik er al niet in, toch vond ik het wel leuk uitgewerkt. Natuurlijk klopten er een paar dingen niet, maar dingen als Crying Wolf, en hoe het uitvaren van de vloot erin pastte vond ik toch wel leuk gedaan Er zou eens een goed boek over zo'n soort doemscenario geschreven moeten worden, is het waarschijnlijk al, maar die zoek ik dus nog
Een beetje als The Postman, dat was een leuk boek

Ook vond ik de reacties van sommige mensen (Joram, Inge) toch zeker de moeite van het vertellen waard

1. Ogen openen. Voorbeeld: voor deze hoax had ik nog nooit van Crying Wolf gehoord, ik kende het principe, maar nu is het me iig duidelijk uitgelegd.
2. True, dat was inderdaad wel nasty Gelukkig vatte hij het redelijk goed op
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')