"Roken in openbare ruimtes moet minder streng aangepakt worden"quote:Op zondag 13 juni 2004 20:24 schreef DearPrudence het volgende:
[..]
hehe, waar doen jullie t over?
Daar hing je dus de hele dag uitquote:Op zondag 13 juni 2004 21:21 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Ze hebben overigens mooie auto's in Wassenaar. Veel stijlvolle/chique auto's zoals bijv. Jaguar maar ook veel BMW en Mercedes. Porsches ook trouwens, best leuk.
Meer Den Haag zelf, maar dan kom je ook langs Wassenaar.quote:Op zondag 13 juni 2004 21:58 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Daar hing je dus de hele dag uit
Die heb ik dus ook...quote:Op zondag 13 juni 2004 20:47 schreef SuUz2ko het volgende:
"Geestelijk gehandicapten mogen zich niet voortplanten?"
Me..
Lastig, maar wel zeer interessant!
quote:Wij Zijn Vrienden
Ergo: Wij Zullen Nooit Neuken
Hehe..quote:Op maandag 14 juni 2004 16:26 schreef NerdoNielso het volgende:
goh kees, ik vang net op dat ANNE IN AUGUSTUS WAARSCHIJNLIJK NAAR TEXEL TOE KOMT
** even een hint voor Suuz, wanneer gaan we het spandoek maken? **
Al langquote:Op maandag 14 juni 2004 18:42 schreef SuUz2ko het volgende:
[..]
Hehe..
Onder het genot van een heerlijke warme chocomelk. En een goede film uiteraard. I am Sam nou al eens gedownload?
Maargoed. Ik denk dat we maar vroeg moeten beginnen. Volgende week vrijdag misschien?
Iemand van St Maarten.quote:Op maandag 14 juni 2004 20:14 schreef DearPrudence het volgende:
Enig idee wie Shirley_Shitlocks@hotmail.com is??
Wat heb ik nu weer niet gedaan?quote:Op maandag 14 juni 2004 20:41 schreef errrrr het volgende:
Bo misschien...
godver, bedankt dat je me daar ook nog ff aan helpt herinneren Ruben... bergen met shit-huiswerk... nouja hopen dat die Marieke morgen op school is anders wordt het goed shit...
Dude, het is hoogzomer.quote:Op maandag 14 juni 2004 20:42 schreef -Mzraki- het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nog 6 maandjes
Hans was z'n documentatiemap vergeten.quote:Op maandag 14 juni 2004 20:43 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Wat heb ik nu weer niet gedaan?
Ik heb de vervelende gewoonte om bij 22 graden + standaard hoofdpijn te krijgenquote:Op maandag 14 juni 2004 20:43 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Dude, het is hoogzomer.
En wat heeft Marieke daarmee te maken?quote:Op maandag 14 juni 2004 20:43 schreef Pizza_Shooter het volgende:
[..]
Hans was z'n documentatiemap vergeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |