Cocu en sneijder omwisselenquote:Op zondag 6 juni 2004 15:49 schreef keijz het volgende:
. . . . . . . . . . . . . . . . .v.d.Sar
.
Reiziger. . . . . . . . . . . Stam. . . . . . . . v.Bronckhorst
. . . . . . . . . . . . . . . . . .Heitinga
.
. . . . . .Cocu. . . . . . .Sneijder. . . . . . . Davids
.
v.d.Meijde. . . . . . . . . Kluivert. . . . . . . . . Overmars
quote:Op zondag 6 juni 2004 15:53 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Cocu en sneijder omwisselen
khad niet gezien dat ie kluivert had opgesteld. Ik ben ook voor Makaay. Makaay rulezquote:Op zondag 6 juni 2004 15:58 schreef kamstra het volgende:
Ik begrijp niet hoe iemand t in zijn hoofd haalt om Kluivert daar neer te zetten. Zeker tegen de Duitsers moet je Makaay daar neer zetten, voor de rest is ie wel aardig
Makaay is zo saai om naar te kijken. Hoewel die altijd zijn goaltjes meepikt. Meevoetballen doet ie niet.quote:Op zondag 6 juni 2004 16:01 schreef s0d het volgende:
[..]
khad niet gezien dat ie kluivert had opgesteld. Ik ben ook voor Makaay. Makaay rulez![]()
Hij kwam gewoon niet goed tot zn recht doordat ie altijd met een andere spits stond opgesteld.
Van the man is zeker wel goedquote:Op zondag 6 juni 2004 15:58 schreef kamstra het volgende:
Ik begrijp niet hoe iemand t in zijn hoofd haalt om Kluivert daar neer te zetten. Zeker tegen de Duitsers moet je Makaay daar neer zetten, voor de rest is ie wel aardig
Pefect.quote:Op zondag 6 juni 2004 15:49 schreef keijz het volgende:
. . . . . . . . . . . . . . . . .v.d.Sar
.
Reiziger. . . . . . . . . . . Stam. . . . . . . . v.Bronckhorst
. . . . . . . . . . . . . . . . . .Heitinga
.
. . . . . .Cocu. . . . . . .Sneijder. . . . . . . Davids
.
v.d.Meijde. . . . . . . . . Kluivert. . . . . . . . . Overmars
Makaay vind ik een sterke spits, net als Van Nistelrooij, maar Kluivert is de ultieme kaatser, en die hebben we nodig in dit geval. Iemand die met zijn kont naar de goal kan aanvallen, dat zie ik Makaaij dus niet doen.quote:Op zondag 6 juni 2004 15:58 schreef kamstra het volgende:
a. Makaay is wel degelijk een dienende spitsquote:Op zondag 6 juni 2004 16:25 schreef elcastel het volgende:
[..]
Makaay vind ik een sterke spits, net als Van Nistelrooij, maar Kluivert is de ultieme kaatser, en die hebben we nodig in dit geval. Iemand die met zijn kont naar de goal kan aanvallen, dat zie ik Makaaij dus niet doen.
a. Maar niet zo vaardig als Kluivertquote:Op zondag 6 juni 2004 16:29 schreef Frenkie het volgende:
a. Makaay is wel degelijk een dienende spits
b. Waarvoor hebben we een kaatser nodig. De enige met een beetje schot in de middenlinie is Sneijder..
c. Dus geen Kluivert
Hoe kun je Kluivert de ultieme kaatser noemen, terwijl hij in 4 wedstrijden achteréén duidelijk heeft gefaald op het gebied van kaatsen, oftewel hij gaat weer terug naar het middenveld...of hij lijdt weer balverlies...we hebben geen Kluivert nodig, die zelfs in zijn specialiteit hopeloos faaltquote:Op zondag 6 juni 2004 16:25 schreef elcastel het volgende:
[..]
Makaay vind ik een sterke spits, net als Van Nistelrooij, maar Kluivert is de ultieme kaatser, en die hebben we nodig in dit geval. Iemand die met zijn kont naar de goal kan aanvallen, dat zie ik Makaaij dus niet doen.
Ik geef toe dat Kluivert de laatste tijd niet altijd even gelukkig oogt en dat ook beter (kunnen). Maar ik wil er ook de kanttekening bij plaatsen dat een onzichtbare Kluivert geen slechte Kluivert is, eerder een dienende. Kluivert heeft het wat dat aangaat ook flink tegen, als je teveel dient als spits, dan ben je slecht, want een spits moet scoren.quote:Op zondag 6 juni 2004 16:33 schreef Asskicker14 het volgende:
Hoe kun je Kluivert de ultieme kaatser noemen, terwijl hij in 4 wedstrijden achteréén duidelijk heeft gefaald op het gebied van kaatsen, oftewel hij gaat weer terug naar het middenveld...of hij lijdt weer balverlies...we hebben geen Kluivert nodig, die zelfs in zijn specialiteit hopeloos faalt
Een kaatser zet je alleen neer als de dreigende spelers in je middenlinie hebt. En die heb jij er niet neergezet. Cocu en Davids zijn geen spelers die er overheen gaan en Sneijder ook niet.quote:Op zondag 6 juni 2004 16:33 schreef elcastel het volgende:
Smaken kunnen verschillen Frenkie, maar een kaatser maakt die hele dreiging in het midden compleet, verdedig je er breed tegen, dan ontstaat die ruimte voor de kaats/schot-combinatie, hou je je verdediging compact, dan ontstaat er alle ruimte aan de flanken. Ik vind dat een heel sterk punt, met Kluivert als de ideale invulling.
Kluivert is/lijkt niet altijd even hot, maar Makaaij moet het meer hebben van de spontane kansen en niet van het spel wat Oranje in de regel graag speelt : kaatsen/combineren.
Ik vind de combinatie Kluivert-Sneijder dus juist heel sterk. Terugleg verhaal, maar goed Frenkie, ik heb ze nog niet definitief staan hoor.quote:Op zondag 6 juni 2004 16:39 schreef Frenkie het volgende:
Een kaatser zet je alleen neer als de dreigende spelers in je middenlinie hebt. En die heb jij er niet neergezet. Cocu en Davids zijn geen spelers die er overheen gaan en Sneijder ook niet.
Makaay schijnt ze er vanuit elke hoek in te schieten (aldus Advocaat in Telesport).
Dan stel je daar Sneijder op, wat hangend aan de rechterkant. Mandy komt gewoon kwaliteit tekort en mag geen optie zijnquote:Op zondag 6 juni 2004 17:03 schreef Barca het volgende:
Omdat Overmars niet geheel fit is? Marc deed 't tegen Faroer niet onaardig maar helaas ... hij is over the hill.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |