Hier kan ik wel inkomen, maar dan laat je Kluivert buiten de basis, en Advocaat zal dat niet snel doen.quote:Op zondag 6 juni 2004 17:12 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Sar
Reiziger - Stam - Cocu - Bronckhorst
Sneijder - Seedorf - Davids
Van Der Vaart - Robben
Makaay
Met Sneijder die wat hangend speelt à la Beckham op Euro 2000. 2 snelle, wendbare en creatieve spelers achter de spits die ook nog eens de achterlijn kunnen halen
ja vreemd he als dit de selectie is voor het EK en de termijn voor het meenemen van nieuwe spelers al verlopen is he?quote:Op maandag 7 juni 2004 13:00 schreef CANARIS het volgende:
Ik lees hier een ontiegeljk aantal spelers die geheel uit vorm zijn.
Rudi Völler zou ze niet eens mee nemen , maar Dickie en een heleboel fokkers zouden ze zelfs het toernooi laten bestrijden!!!!!!!!!
Bouma
Kluivert
van der Meyde
v d Vaart
robben
Vreemd vreemd.
![]()
quote:Spot on. Advocaat doesn't see to know which his best side is. Personally I think makaay is a quality striker, but he is definitely behind van Nistelroy and Kluiverts in the coach's mind.
Bouma has been terrible not just v. Ireland but also v. Belgium, and any team that brings on Paul Bosvelt is in serious trouble.
Funnily enough, in my (Amsterdam) office all my colleagues have entered Holland to win in the office sweepstake. Looking forward to cleaning up (as some compensation for England's inevitable early exit).
volledig mee eens...Kluivert (de beste spits voor 4-3-3) is helaas niet zo goed in vorm, Nistelrooy heeft slechts zeer sporadisch een goede wedstijd gespeeld (tegen Schotland was hij aardig in vorm) in Oranje...Makaay is de enige spits van niveau die momenteel in vorm is (voor Pierre gaat het spel gewoon te snel voor zijn handelingssnelheid...qua opportunisme en vrije trappen is hij wel inzetbaar in de 2e helft). Roy mag dus spelen.quote:Op maandag 7 juni 2004 20:19 schreef Spideyman het volgende:
----Robben-------Makaay-------Mandy *zucht*----
-----Davids-------Seedorf------Sneyder----
----Gio------Stam--------Cocu------Reiziger-
---------------------Flappie--------------------
Mandy kan geen reëele optie zijnquote:Op maandag 7 juni 2004 20:19 schreef Spideyman het volgende:
----Robben-------Makaay-------Mandy Overmars *zucht*----
-----Davids-------Seedorf------Sneyder----
----Gio------Stam--------Cocu------Reiziger-
---------------------Flappie--------------------
Zitten die ook allemaal in de selectie?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 17:09 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Ja, da's nou jammer, Meerdorp is geblesseerd tegen de moffe. Dus de aufstellung tegen ze mot zijn:
Flappie
Reiziger, Stamp, Koekkoek, Bronckhorst
Snijboon, Davids, vdVaart
Overmars, Makaay, Robben
Kan ik me in vinden. Met als aantekening dat het middenveld wel verdedigend redelijk zwak is.quote:Op zondag 6 juni 2004 15:49 schreef keijz het volgende:
. . . . . . . . . . . . . . . . .v.d.Sar
.
Heitinga. . . . . . . . . . . Stam. . . . . . . . v.Bronckhorst
. . . . . . . . . . . . . . . . . ...Cocu
.
. . . . . .Sneijder. . . . .Davids. . . . . . . VD Vaart
.
v.d.Meijde. . . . . . . . . Makaay. . . . . . . . . Robben
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|