abonnement bol.com Unibet Coolblue
  maandag 7 juni 2004 @ 02:11:59 #201
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_19696692
quote:
Op maandag 7 juni 2004 02:06 schreef wonderer het volgende:

[..]

Dat kan ook, maar dan moet je wel met een vrouw trouwen.
Inderdaad, de manier zoals homo-isten met argumenten smijten is lachwekkend ! Ze willen het op discriminatie gooien dat ze niet mogen trouwen, maar ze mogen wel trouwen, als het maar man met vrouw is en andersom

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_19696743
Dat zou zielig zijn voor die vrouw.
Wordt ze niet gelukkig van, zo'n man die 's nachts op de parkeerplaats aan z'n trekken moet komen.
  maandag 7 juni 2004 @ 02:18:15 #203
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_19696755
quote:
Op maandag 7 juni 2004 02:11 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Inderdaad, de manier zoals homo-isten met argumenten smijten is lachwekkend ! Ze willen het op discriminatie gooien dat ze niet mogen trouwen, maar ze mogen wel trouwen, als het maar man met vrouw is en andersom

Het is discriminatie op basis van sexe. De enige reden dat een man niet met een man mag trouwen, is omdat het een man is. Ergo, dat gaat tegen de grondwet in. Daarom moet het wat mij betreft gelegaliseerd worden. Hee, wacht, dat is het al. Waar hebben we het over?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  maandag 7 juni 2004 @ 02:20:18 #204
13462 BansheeBoy
pi_19696775
quote:
Op maandag 7 juni 2004 02:18 schreef wonderer het volgende:

[..]

Het is discriminatie op basis van sexe. De enige reden dat een man niet met een man mag trouwen, is omdat het een man is. Ergo, dat gaat tegen de grondwet in. Daarom moet het wat mij betreft gelegaliseerd worden. Hee, wacht, dat is het al. Waar hebben we het over?
Zal ook eens ff krom gaan redeneren:

Mannen kunnen geen abortussen plegen, is discriminatie op grond van sexe

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_19696785
quote:
Op maandag 7 juni 2004 02:20 schreef BansheeBoy het volgende:

Maar mannen kunnen wél van elkaar houden.
En mannen kunnen seks met elkaar hebben.
Dus mannen kunnen ook een relatie hebben met elkaar.
En dus trouwen. .
  maandag 7 juni 2004 @ 02:22:03 #206
71919 wonderer
pi_19696792
quote:
Op maandag 7 juni 2004 02:17 schreef DennisMoore het volgende:
Dat zou zielig zijn voor die vrouw.
Wordt ze niet gelukkig van, zo'n man die 's nachts op de parkeerplaats aan z'n trekken moet komen.
Er worden wel meer verstandhoudingshuwelijken gesloten die weinig met liefde te maken hebben. Ergens heel diep in mijn geheugen vind ik een bezwaar dat Amerikanen aanvoerden, dat twee roommates op college zich als partners konden registreren en zo fiscale voordelen konden behalen. Slaat nergens op natuurlijk, maar je ziet hoe ver sommigen kunnen gaan om hun bekrompenheid recht te praten.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
  maandag 7 juni 2004 @ 02:22:58 #207
13462 BansheeBoy
pi_19696799
quote:
Op maandag 7 juni 2004 02:21 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Maar mannen kunnen wél van elkaar houden.
En mannen kunnen seks met elkaar hebben.
Dus mannen kunnen ook een relatie hebben met elkaar.
En dus trouwen. .
Tis alleen zo hypocriet dat ze niks van het geloof moeten hebben maar wel hun zieke liefde willen bevestigen d.m.v. een religieus instituut als het huwelijk

maandag 7 juni 2004 @ 02:26:17 #208
71919 wonderer
pi_19696831
quote:
Op maandag 7 juni 2004 02:20 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dit is geen discriminatie. Mannen worden niet zwanger dus hebben geen behoefte aan een abortus. Discriminatie is ongelijke behandeling op basis van iets dat niets te maken heeft met de situatie. Huwelijk heeft niets te maken met het geslacht, maar met het feit dat twee mensen samen willen leven en daar fiscaal en juridisch voordeel uit willen halen. Oh, en om de rest van de wereld te laten zien dat ze van elkaar houden, meestal. En dat is niet geslachtsgebonden.

Wist je trouwens dat nog geen vijftig jaar geleden blanken niet met zwarten mochten trouwen in de VS? Dat is net zo goed discriminatie. Dat een neger zijn lichaamshaar niet kan laten weglaseren is geen discriminatie, omdat dat nu eenmaal iets te maken heeft met de werking van dat laser apparaat.

Je moet de dingen wel in de juiste context zien.
  maandag 7 juni 2004 @ 02:27:48 #209
71919 wonderer
pi_19696842
quote:
Op maandag 7 juni 2004 02:22 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Tis alleen zo hypocriet dat ze niks van het geloof moeten hebben maar wel hun zieke liefde willen bevestigen d.m.v. een religieus instituut als het huwelijk

Hou nou es op met je "religieus instituut". Het burgerlijk huwelijk heeft niks met geloof te maken. Gelukkig maar, ik moet er niet aan denken dat ik voor jouw bekrompen godje zou moeten trouwen.
pi_19696853
quote:

1. Het is een cultureel en wettelijk instituut. De meeste Nederlanders trouwen, en willen ook niets van religie weten.
2. Er zijn ook veel religieuze homo's, zie www.chjc.nl of www.yoesuf.nl

Je argumentatie gaat dus niet op. .
  maandag 7 juni 2004 @ 03:10:48 #211
12632 motown
is back!
pi_19697014
Religieuze overtuiging Is de enige bron van bezwaar die voor sommigen een rol kunnen spelen.

Daarom begrijp ik ook niet waarom de doorgaans zo seculiere Franse regering dan nog zo'n fel tegenstand biedt tegen homohuwelijken.
Ars longa, vita brevis
pi_19697515
quote:
Op maandag 7 juni 2004 02:26 schreef wonderer het volgende:
en daar fiscaal en juridisch voordeel uit willen halen.
NU weet ik genoeg, de homo's maken dus gewoon misbruik van het demoratisch systeem
pi_19697534
quote:
Op maandag 7 juni 2004 07:57 schreef Youssef het volgende:

[..]

NU weet ik genoeg, de homo's maken dus gewoon misbruik van het demoratisch systeem
Wat nou fiscaal slaatje? Fiscaal partners zijn is dan wel standaard zo als je getrouwd bent, maar ook als je niet getrouwd bent kun je voor fiscaal partnerschap kiezen. Door te trouwen zit je er verplicht aanvast, dus het kan zelfs nadelig zijn.
pi_19697794
quote:
Op maandag 7 juni 2004 07:57 schreef Youssef het volgende:

[..]

Dat is geen misbruik. Net zoals het geen misbruik was dat gastarbeiders hier kwamen werken om er financieel beter van te worden.
pi_19697808
quote:

[..]

Wat ziek is, is het onmogelijk maken van deze liefde.
Dat is haat.
  maandag 7 juni 2004 @ 09:10:38 #216
72762 marq
Mr. Psychonaut
pi_19698029
quote:

[..]

wat ben jij een waardeloos persoon. talloze keren begin je weer met je religieuze gebrabbel en nog heb je niet door dat jij gewoon voortdurend het onderspit delft in deze "discussie"
Sigmoid: f(x) = 1 / (1 + 2.718281828458# ^ -x)
  maandag 7 juni 2004 @ 09:48:00 #217
13462 BansheeBoy
pi_19698579
quote:
Op maandag 7 juni 2004 09:10 schreef marq het volgende:

[..]

wat ben jij een waardeloos persoon. talloze keren begin je weer met je religieuze gebrabbel en nog heb je niet door dat jij gewoon voortdurend het onderspit delft in deze "discussie"
Dit is precies wat ik bedoel, normale mensen accepteren een mening van een ander, hoe superieur die mening ook is, zoals b.v in dit geval, maar jij gaat op de man spelen Daar bereik je geen donder mee

maandag 7 juni 2004 @ 09:49:02 #218
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_19698600
quote:
Op maandag 7 juni 2004 09:48 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dit is precies wat ik bedoel, normale mensen accepteren een mening van een ander, hoe superieur die mening ook is, zoals b.v in dit geval, maar jij gaat op de man spelen Daar bereik je geen donder mee

en sommige andere mensen proberen niet te bepalen hoe anderen hun leven moeten inrichten
  maandag 7 juni 2004 @ 09:50:39 #219
72762 marq
Mr. Psychonaut
pi_19698627
quote:

[..]

kijk naar jezelf!!! je bent geen haar beter dan mij!! zie post hierboven... wat? zie bijna elke reactie op jouw gebagger!
pi_19698749
quote:

[..]

Agossie, de vermoorde onschuld. Vorige week schreef je nog in een topic dat ik waarschijnlijk wel niet knap zou zijn. Dit omdat ik als een 'slet' (lees: in zomerse kleding op een warme dag) over straat zou lopen.
  maandag 7 juni 2004 @ 10:02:08 #221
13462 BansheeBoy
pi_19698808
quote:
Op maandag 7 juni 2004 09:49 schreef Alicey het volgende:

[..]

en sommige andere mensen proberen niet te bepalen hoe anderen hun leven moeten inrichten
Ik word denk ik verkeerd begrepen. Ik zal het uitleggen, ik bepaal niks, ik verklaar mijn visie alleen superieur, ik denk dat als de wereld op mijn manier verder zou gaan het veel beter zou zijn voor iedereen. En natuurlijk leven we in een democratie, dat geeft mij gelukkig het recht om te zeggen wat ik denk en wat ik wil.

Btw, ik ben zelf overigens TEGEN democratie, omdat het een zwak systeem is dat zichzelf kan uitschakelen, en omdat de meerderheid beslist kan er verderf ontstaan in de samenleving. Als morgen iedereen er voor stemt om toe te staan om op straat te poepen, dan gebeurt dat ook. Dat wat de meerderheid wil is niet altijd het beste

Maar dat is voor een ander topic weer wat voer, misschien schrijf ik er een essay over

maandag 7 juni 2004 @ 10:05:02 #222
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_19698867
quote:
Op maandag 7 juni 2004 10:02 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik word denk ik verkeerd begrepen. Ik zal het uitleggen, ik bepaal niks, ik verklaar mijn visie alleen superieur, ik denk dat als de wereld op mijn manier verder zou gaan het veel beter zou zijn voor iedereen. En natuurlijk leven we in een democratie, dat geeft mij gelukkig het recht om te zeggen wat ik denk en wat ik wil.
je hebt echter niet het recht om te bepalen wat voor anderen beter is. iedereen is zelf in staat om te bedenken wat goed of niet goed voor zichzelf is
quote:
Btw, ik ben zelf overigens TEGEN democratie, omdat het een zwak systeem is dat zichzelf kan uitschakelen, en omdat de meerderheid beslist kan er verderf ontstaan in de samenleving.
ware het zo, dan is dat blijkbaar wat de meerderheid wil
quote:
Als morgen iedereen er voor stemt om toe te staan om op straat te poepen, dan gebeurt dat ook.
wat is je probleem als iedereen dat wil?
quote:
Dat wat de meerderheid wil is niet altijd het beste
nee, ook ik ben het vaak absoluut niet eens met de wil van de meerderheid. dat zegt echter niet dat zij fout zijn, en ik goed zit. wat er gebeurt, is wat de meerderheid wil. dat is hoe democratie werkt. niet een perfect systeem, maar wel het beste wat we tot onze beschikking hebben denk ik
quote:
Maar dat is voor een ander topic weer wat voer, misschien schrijf ik er een essay over

laat maar weten als je hem hebt geschreven
  maandag 7 juni 2004 @ 10:10:05 #223
13462 BansheeBoy
pi_19698971
quote:
Op maandag 7 juni 2004 09:58 schreef Toeps het volgende:

[..]

Agossie, de vermoorde onschuld. Vorige week schreef je nog in een topic dat ik waarschijnlijk wel niet knap zou zijn. Dit omdat ik als een 'slet' (lees: in zomerse kleding op een warme dag) over straat zou lopen.
LOL, je loopt te dollen neem ik aan, ik herinner me hier niks van, derhalve beschouw ik het als ongezegd zonder bewijzen of quotes

maandag 7 juni 2004 @ 10:13:18 #224
13462 BansheeBoy
pi_19699038
quote:
Op maandag 7 juni 2004 09:50 schreef marq het volgende:

[..]

kijk naar jezelf!!! je bent geen haar beter dan mij!! zie post hierboven... wat? zie bijna elke reactie op jouw gebagger!
Wilt u aub stoppen met het moddergooien richting mij, ik probeer een net discours te voeren, maar dat kan niet in m'n eentje, ik verwacht dus wederzijds respect

pi_19699183
quote:
Op maandag 7 juni 2004 10:13 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Wilt u aub stoppen met het moddergooien richting mij, ik probeer een net discours te voeren, maar dat kan niet in m'n eentje, ik verwacht dus wederzijds respect

ik help je wel
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  maandag 7 juni 2004 @ 10:20:24 #226
72762 marq
Mr. Psychonaut
pi_19699202
quote:
Op maandag 7 juni 2004 10:02 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Btw, ik ben zelf overigens TEGEN democratie, omdat het een zwak systeem is dat zichzelf kan uitschakelen, en omdat de meerderheid beslist kan er verderf ontstaan in de samenleving. Als morgen iedereen er voor stemt om toe te staan om op straat te poepen, dan gebeurt dat ook. Dat wat de meerderheid wil is niet altijd het beste

superieur zegt ze

maak jezelf nog maar meer belachelijk bij de meerderheid in dit topic. er mogen dan nog wel een aantal mensen tegen homohuwelijk zijn, maar zo ongelovelijk radicaal als jij het brengt?? alleen de radicale extremisten hier steunen je uitspraken nog...

EDIT
schrijf er maar een essay over. als dat essay net zo bol staat van de onzin als je essay over het homoisme, dan kan ik nog lachen en heeft 3/4 fok! weer iets om af te zeiken
  maandag 7 juni 2004 @ 10:23:24 #227
85635 u2petre
ik zie dubbel en dwars
pi_19699251
quote:
Op maandag 7 juni 2004 10:13 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

ik verwacht dus wederzijds respect

respect moet je verdienen!!!!
je kan het ook verspelen.. dat is wat jij gedaan hebt! irri kloon!
  maandag 7 juni 2004 @ 10:28:46 #228
60539 Blinky
Au feu!
pi_19699368
Een tijdje terug werd er een voorstel gedaan om met meerdere mensen te kunnen trouwen.
Ik ben benieuwd wat er gebeurt als je ook alleen met jezelf kunt trouwen...
Dan zijn we van heel veel discussies af!
is alleen een beetje lastig scheiden
Oog eruit is erger!Le métro ferme a une heure du matLe metro ouvre a six h du matMonoprix ouvre a 10hMonoprix ferme a 20hLes enfants partent a 8hLes enfants reviennent a 16hLe repas commence a 20hOn débarrasse a 20h30Un Téléphone à midi seize
  maandag 7 juni 2004 @ 10:32:46 #229
13462 BansheeBoy
pi_19699454
quote:
Op maandag 7 juni 2004 10:20 schreef marq het volgende:

[..]

superieur zegt ze
Ik ben geen "zij" maar een "hij", of is je integratiecursus niet gelukt
quote:
maak jezelf nog maar meer belachelijk bij de meerderheid in dit topic. er mogen dan nog wel een aantal mensen tegen homohuwelijk zijn, maar zo ongelovelijk radicaal als jij het brengt??
Neen, is niet ongelovelijk, ik ben moslim. En ik breng het niet radicaal, sterker nog, ik ben nergens de policy te buiten gegaan, maar jij hebt me nu al 3 a 4 keer beledigd, en dat is absoluut NIET goed voor de discussie
quote:
alleen de radicale extremisten hier steunen je uitspraken nog...
Wederom een verfaakbare leugen, dit is onzin. Veel mensen hier komen met dezelfde argumenten, maar kennelijk zie je mij als een bedreiging vanwege mijn sterke gevoel voor Nederlandse taal, zowel in woord als geschrift (essay)
quote:
EDIT
schrijf er maar een essay over. als dat essay net zo bol staat van de onzin als je essay over het homoisme, dan kan ik nog lachen en heeft 3/4 fok! weer iets om af te zeiken
Onzin ? Nu ga je te ver, hoe durf je een essay waar ik zo veel tijd in heb gestoken uit te maken voor onzin ?

pi_19699541
quote:
Op maandag 7 juni 2004 10:10 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

LOL, je loopt te dollen neem ik aan, ik herinner me hier niks van, derhalve beschouw ik het als ongezegd zonder bewijzen of quotes

Essay: Schaars geklede dames, oorzaak en aanleiding !
quote:
Op zaterdag 22 mei 2004 18:21 schreef Toeps het volgende:
Maar jij hebt de wijsheid in pacht toch?
Als ik de wijsheid in pacht zou hebben zou ik het niet aan je vragen. Het is makkelijker om vragen te ontwijken dan ze te beantwoorden zie ik
quote:
Leg eens even uit hoe ik dat doe? Ik ga niet met ze naar bed, sterker nog, ik praat meestal niet eens met ze. En toch krijgen die mannen een soa? Van wie dan? Komt die uit de lucht vallen na het kijken naar mij?
Je laat de mannen in kwestie in latente toestand achter. Je jaagt ze (mits je mooi bent wat me overigens sterk lijkt met zo'n mening) het hoofd op hol waardoor die mannen makkelijk de jachtvelden der overspel op zoeken, dat hebben meiden als jij op je conto !
  maandag 7 juni 2004 @ 10:39:36 #231
13462 BansheeBoy
pi_19699591
quote:
Op maandag 7 juni 2004 10:37 schreef Toeps het volgende:

[..]

[..]

Als ik de wijsheid in pacht zou hebben zou ik het niet aan je vragen. Het is makkelijker om vragen te ontwijken dan ze te beantwoorden zie ik
[..]

Je laat de mannen in kwestie in latente toestand achter. Je jaagt ze (mits je mooi bent wat me overigens sterk lijkt met zo'n mening) het hoofd op hol waardoor die mannen makkelijk de jachtvelden der overspel op zoeken, dat hebben meiden als jij op je conto !
Tnx Maar is toch wel wat anders dan zoals jij het bracht net, maar toch bedankt voor de bevestiging van mijn argumenten

[ Bericht 0% gewijzigd door BansheeBoy op 07-06-2004 10:41:38 (Nutelle was op !) ]
  maandag 7 juni 2004 @ 10:41:09 #232
72762 marq
Mr. Psychonaut
pi_19699624
quote:
Op maandag 7 juni 2004 10:32 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik ben geen "zij" maar een "hij", of is je integratiecursus niet gelukt :')
[..]

Neen, is niet ongelovelijk, ik ben moslim. En ik breng het niet radicaal, sterker nog, ik ben nergens de policy te buiten gegaan, maar jij hebt me nu al 3 a 4 keer beledigd, en dat is absoluut NIET goed voor de discussie
[..]

Wederom een verfaakbare leugen, dit is onzin. Veel mensen hier komen met dezelfde argumenten, maar kennelijk zie je mij als een bedreiging vanwege mijn sterke gevoel voor Nederlandse taal, zowel in woord als geschrift (essay)
[..]

Onzin ? Nu ga je te ver, hoe durf je een essay waar ik zo veel tijd in heb gestoken uit te maken voor onzin ?

dat essay over het homoisme van jou?? geen onzin??? ik ga niet meer op jouw gestook in. dat je nu nog niet snapt dat wat jij uitkraamt onzin is, is echt jouw probleem.

users kijk een naar z'n topic/essay over het homoisme, en kijk ook vooral naar de inhoud, en lees eens te vele reacties die allen dezelfde strekking hebben als mijn uitspraak over jouw essay, ONZIN
Essay: "Opkomst en ondergang van het homo-isme"

EDIT
oh en je hebt veel tijd in die paar zinnetjes gestoken?? mag ik het daarom niet voor onzin uit maken? nee, dat doe ik ook niet. ik kijk naar de inhoud die voor geen meter deugt. en in zie nu ook een essay link van toeps, die ik ook ga lezen, en ik denk dat ik er bij voorbaat al om moet lachen. we zullenj zien
pi_19699648
Oké, wie belt het gele busje even voor BansheeBoy?
  maandag 7 juni 2004 @ 10:43:11 #234
13462 BansheeBoy
pi_19699672
quote:
Op maandag 7 juni 2004 10:23 schreef u2petre het volgende:

[..]

respect moet je verdienen!!!!
je kan het ook verspelen.. dat is wat jij gedaan hebt! irri kloon!
Ik heb wel respect voor jou en voor de rest hier op Fok! Dat is op zich toch al genoeg om respect te verdienen ? En ik zie niet in waar ik het respect zou hebben verspeelt, overigens ben ik geen kloon, nogmaals

maandag 7 juni 2004 @ 10:45:30 #235
13462 BansheeBoy
pi_19699733
quote:
Op maandag 7 juni 2004 10:42 schreef Toeps het volgende:
Oké, wie belt het gele busje even voor BansheeBoy?
Wat is dat gele busje voor iets

maandag 7 juni 2004 @ 10:47:50 #236
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_19699783
quote:
Op maandag 7 juni 2004 02:05 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dus jij bent homo-ist ? Kun je dan gelijk zeggen waarom je zou willen trouwen terwijl je weet dat het huwelijk een religieus instituut is en jij niks van de religie's in kwestie moet hebben

Het huwelijk waar we het hier over hebben is geen religieus instituut (burgerlijk huwelijk), maar niet meer dan een contract tussen 2 mensen waarin in 1 klap een heleboel shit geregeld word.

Btw, de christelijke kerk heeft het huwelijk gekaapt, het originele christendom (zegmaar hetgene dat onstaan is vlak na de dood van jezus) was nl. fel tegen het huwelijk en elke vorm van sex trouwens, toen bleek dat dat slecht was voor de populariteit van hun sekte hebben ze maar het huwelijk gekaapt en alleen sex binnen het huwelijk toegestaan.

Het huwelijk gebeuren bestond al voordat religie zich er mee bemoeide.
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
pi_19699784
quote:
Op maandag 7 juni 2004 10:45 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Wat is dat gele busje voor iets

Dat is een Oud-Hollandsche uitspraak, het gele busje is van het gekkenhuis.
  maandag 7 juni 2004 @ 10:48:15 #238
72762 marq
Mr. Psychonaut
pi_19699795
quote:
Op maandag 7 juni 2004 10:37 schreef Toeps het volgende:

[..]

[..]

[..]

bansheeboy, wat heb jij een walgelijke mening! echt typisch een mening die in de zandbak duizenden kilometers verderop thuishoort.
beide "essays" van jouw slaan nergens op, en dat die over schaars geklede dames in ONZ staat vind ik niet vreemd, want DAT IS HET!!! die over het homoisme zou ook in ONZ moeten, zoals enkele users ook al hebben gesuggereerd.
  maandag 7 juni 2004 @ 10:51:53 #239
72762 marq
Mr. Psychonaut
pi_19699877
quote:
Op maandag 7 juni 2004 10:47 schreef Toeps het volgende:

[..]

maandag 7 juni 2004 @ 10:54:19 #240
13462 BansheeBoy
pi_19699933
quote:
Op maandag 7 juni 2004 10:48 schreef marq het volgende:

[..]

bansheeboy, wat heb jij een walgelijke mening! echt typisch een mening die in de zandbak duizenden kilometers verderop thuishoort.
Dat vind jij, dat recht heb je, alleen vind ik dat je het ook wat genuanceerder kunt brengen, neem een voorbeeld aan mij, ik ben altijd rustig en zelden kwaad
quote:
beide "essays" van jouw slaan nergens op, en dat die over schaars geklede dames in ONZ staat vind ik niet vreemd, want DAT IS HET!!! die over het homoisme zou ook in ONZ moeten, zoals enkele users ook al hebben gesuggereerd.
Het is geen onzin, als het onzin was geweest was er nooit een topic over gemaakt in LIT(eratuur), lees:

- De verzamelde werken van Bansheeboy: Het Elan !

Mijn werken worden gewoon gewaareerd vanwege de hoeveelheid kennis die ik toereik aan anderen in een niet al te grote stuk tekst

maandag 7 juni 2004 @ 10:54:44 #241
13462 BansheeBoy
pi_19699941
quote:
Op maandag 7 juni 2004 10:47 schreef Toeps het volgende:

[..]

LOL

pi_19700014
quote:
Op maandag 7 juni 2004 10:47 schreef Aaargh! het volgende:

het originele christendom (zegmaar hetgene dat onstaan is vlak na de dood van jezus) was nl. fel tegen het huwelijk en elke vorm van sex trouwens, toen bleek dat dat slecht was voor de populariteit van hun sekte hebben ze maar het huwelijk gekaapt en alleen sex binnen het huwelijk toegestaan.
Oh? Bron?
  maandag 7 juni 2004 @ 10:58:56 #243
72762 marq
Mr. Psychonaut
pi_19700058
quote:
Op maandag 7 juni 2004 10:54 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dat vind jij, dat recht heb je, alleen vind ik dat je het ook wat genuanceerder kunt brengen, neem een voorbeeld aan mij, ik ben altijd rustig en zelden kwaad
[..]

Het is geen onzin, als het onzin was geweest was er nooit een topic over gemaakt in LIT(eratuur), lees:

Mijn werken worden gewoon gewaareerd vanwege de hoeveelheid kennis die ik toereik aan anderen in een niet al te grote stuk tekst

ik moet steeds meer om je lachen. ik zou allah haast bedanken voor het feit dat er nog maar zo weinig van jouw soort hier is. maar ondertussen zou ik allah haast smeken om jullie weer terug te schoppen, mits ze zich niet aan ONS kunnen aanpassen.
je hebt de instelling van een wereldverbeteraar. het lijkt alsof je het liefst zou zien dat jouw meningen hier als wet werden gehandhaaft. het liefst zou ik zien, dat mensen met jouw denkbeelden niet bestaan.

dan moet ik er nog bij zeggen, dat ik volkomen ongelovig ben. ik hou niet van religie en al helemaal niet als men een mening gebasseerd op religie naar buiten brengt.

EDIT
even voor de duidelijkheid, BSB visie van de perfecte wereld
De verzamelde werken van Bansheeboy: Het Elan !
quote:
Mijn ideale wereld is:

- een wereld zonder oorlog
- een wereld met vrede
- ja
- iedereen gelukkig getrouwd
- geen entertainment buiten het huwelijk dus geen overspel
- geen diefstal
- geen homo's
- elk gezin een huisdier
- de islam overal ter wereld
- etc.
- respect voor iedereen die ouder is
- wederzijds respect
- respect

[ Bericht 3% gewijzigd door marq op 07-06-2004 11:09:49 ]
  maandag 7 juni 2004 @ 11:08:12 #244
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_19700232
quote:
Op maandag 7 juni 2004 10:54 schreef BansheeBoy het volgende:

Je bent gewoon een parodie van jezelf

Ik vraag me nog steeds af of je gewoon zit te trollen of dat je echt zulke rare gedachtenkronkels hebt.

Nog ff wat stukjes van BSB doorgelezen, and the final verdict: troll.

[ Bericht 4% gewijzigd door Aaargh! op 07-06-2004 11:15:03 ]
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
  maandag 7 juni 2004 @ 11:11:57 #245
72762 marq
Mr. Psychonaut
pi_19700299
quote:
Op maandag 7 juni 2004 11:08 schreef Aaargh! het volgende:

[..]

Ik vraag me nog steeds af of je gewoon zit te trollen of dat je echt zulke rare gedachtenkronkels hebt.
ik weet het ook niet. eerst denk ik dat hij maar een domme troller is, maar dan zie je dat hij z'n rare gedachtenkronkels tot het extreme naar buiten brengt. en dan probeert bij die rare kronkels ook nog aan anderen hier op te dringen ( zie post van UnderWorld_ De verzamelde werken van Bansheeboy: Het Elan ! )
  maandag 7 juni 2004 @ 11:15:40 #246
13462 BansheeBoy
pi_19700373
quote:

[..]

Als iemand die zijn mening gefundeerd en zonder beledigingen naar buiten brengt onder trollen valt, dan ben ik een troller. Wat die gedachtenkronkels betreft, je mag ze wat mij betreft raar vinden maar zo denk ik echt

maandag 7 juni 2004 @ 11:17:15 #247
13462 BansheeBoy
pi_19700399
quote:

[..]

Waarom nou weer ?

maandag 7 juni 2004 @ 11:22:46 #248
72762 marq
Mr. Psychonaut
pi_19700507
Zeg BansheeBoy, valt het je niet op, dat er slechts een enkeling met jouw denkbeelden eens is? valt het je niet op, dat in vele topics en door vele users, jouw denkbeelden als achterlijk worden gezien, en erom gelachen wordt? vind je het vreemd dat DE nederlander een hekel heeft aan mensen met zulke meningen?
  maandag 7 juni 2004 @ 11:23:51 #249
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_19700535
quote:
Op maandag 7 juni 2004 11:15 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Als iemand die zijn mening gefundeerd en zonder beledigingen naar buiten brengt onder trollen valt, dan ben ik een troller.
Een troll is iemand die doet alsof ie een mening heeft op het randje van het absurde terwijl hij probeert mensen te laten denken dat hij serieus is, met als doel een verhitte discussie uit te lokken.
  maandag 7 juni 2004 @ 11:24:41 #250
1234 HiZ
Istanbullu
pi_19700557
Ik persoonlijk ben nogal tegen het hetero-huwelijk.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')