abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_19685497
quote:
Op zondag 6 juni 2004 16:30 schreef Meki het volgende:

[..]

John Kerry is ook tegen Homohuwelijk
Dat is een misvatting. Insiders weten allang dat hij niet tegen het homohuwelijk is. Het grootste deel van de Amerikaanse samenleving is nog vrij puriteins. Zou Kerry zich openlijk uitspreken voor het homohuwelijk dan geeft hij Bush in de campagne een wapen in handen waarmee hij uit kan halen. Kerry speelt het dus slim en heeft gezegd dat hij vindt dat staten het zelf maar uit moeten maken. Een op zich neutrale uitspraak maar hij open daarmee wel de deur voor same-sex huwelijken. Kijk maar naar Massachusetts, daar mogen nu dus op wettelijke basis same-sex huwelijken voltrokken worden.
Dit in tegenstelling tot Bush die zonodig de Grondwet wil veranderen om dit onmogelijk te maken.
pi_19685515
quote:
Op zondag 6 juni 2004 16:45 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

Slechte vergelijkiing. Een vrouw kan in een land zonder homohuwelijk een man trouwen, maar een man niet. Geen enkel iemand kan 23 vrouwen trouwen, dus dat is niet aan de orde.
Mja, maar is dat niet discriminatie van de mensen met een 'polygame geaardheid'?

Wie zijn wij om te zeggen dat mensen die genoeg hebben aan één levenspartner wél mogen trouwen, maar mensen die graag meerdere levenspartners zouden willen, mogen niet met elkaar trouwen? Is dat niet gemeen? We hebben er toch geen last van als ze met z'n 23'en trouwen? Als zij daar nou gelukkig van worden...?
pi_19685517
quote:
Op zondag 6 juni 2004 16:45 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

Ik heb er geen problemen mee. Waarom zou het niet menselijk zijn? Homo's zijn ook mensen.
jawel , ze zijn wel mensen
voor wat zijn er dan vrouwen
als ze gevoelens hebben voor jongens ga maar . ik ga me er niet mee bemoeien
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_19685536
quote:
Op zondag 6 juni 2004 16:45 schreef Alicey het volgende:

wat mij betreft mogen een man en 23 vrouwen best met elkaar trouwen, alleen is het administratieve systeem er niet op uitgerust. praktische redenen dus om er, in ieder geval voorlopig, vanaf te zien
Nouja, noem het een administratieve uitdaging. .

Maar in principe ben jij dus niet tegen polygamie?
  zondag 6 juni 2004 @ 16:48:49 #105
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_19685545
er zijn ook vrouwen die met vrouwen willen trouwen, meki. volgens mij zelfs ongeveer net zoveel als mannen die met elkaar willen trouwen, dus dat gat wordt mooi gedicht
  zondag 6 juni 2004 @ 16:49:27 #106
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_19685558
quote:
Op zondag 6 juni 2004 16:47 schreef Meki het volgende:

Heteroseksuele vrouwen zijn er om met heteroseksuele mannen te gaan trouwen, prima toch?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_19685562
quote:
Op zondag 6 juni 2004 16:47 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Mja, maar is dat niet discriminatie van de mensen met een 'polygame geaardheid'?

Wie zijn wij om te zeggen dat mensen die genoeg hebben aan één levenspartner wél mogen trouwen, maar mensen die graag meerdere levenspartners zouden willen, mogen niet met elkaar trouwens? Is dat niet gemeen? We hebben er toch geen last van als ze met z'n 23'en trouwen? Als zij daar nou gelukkig van worden...?
Bestaat er een polygame geaardheid?
Op zaterdag 5 maart 2005 19:55
Moet je je voorstellen dat zo'n beetje een kwart van de criminelen 'Jezus' zou heten. Werkelijk een schande voor je religie :D.
pi_19685565
quote:

[..]

Waar maak je je druk om. Een klein percentage van de mensheid is homosexueel. Dacht is van tussen de 5 en 10 procent. Dat betekent dat 90 tot 95 procent dat niet is. Dus vrouwen komen echt wel aan hun trekken.
Iedereen blij.
  zondag 6 juni 2004 @ 16:50:15 #109
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_19685572
quote:
Op zondag 6 juni 2004 16:48 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Nouja, noem het een administratieve uitdaging. .

Maar in principe ben jij dus niet tegen polygamie?
nee, ik ben er in principe niet tegen. ik vind het alleen moeilijk voor te stellen dat 3 mensen met elkaar een gelijkwaardige relatie hebben. maar misschien zou het ook eerder vallen onder communes die als een economische eenheid willen kunnen leven?
pi_19685586
quote:

[..]

Geen idee, maar blijkbaar zijn er ook mannen die niet op vrouwen vallen, maar op mannen. Niks mis mee toch, ze kunnen er zelf niets aan doen, dus ze verdienen dezelfde rechten als hetero's, niet?
quote:
Dus ze mogen ook trouwen?
Moet je je voorstellen dat zo'n beetje een kwart van de criminelen 'Jezus' zou heten. Werkelijk een schande voor je religie :D.
pi_19685595
quote:
Op zondag 6 juni 2004 16:49 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

Bestaat er een polygame geaardheid?
Nouja, ik zette er niet voor niets aanhalingstekens omheen... Misschien ligt het wel in de 'aard' van sommige mensen om niet genoeg te hebben aan slechts één levenspartner. Zie het niet als 'seksuele geaardheid', maar als 'aard van het beestje', iets wat natuurlijk is voor iemand.

En met deze verduidelijking... de rest van mijn post?
Polygamie toestaan?
pi_19685641
quote:
Op zondag 6 juni 2004 16:50 schreef Alicey het volgende:

nee, ik ben er in principe niet tegen. ik vind het alleen moeilijk voor te stellen dat 3 mensen met elkaar een gelijkwaardige relatie hebben. maar misschien zou het ook eerder vallen onder communes die als een economische eenheid willen kunnen leven?
Nouja, veel mensen kunnen zich ook moeilijk voorstellen dat 2 mannen met elkaar een gelijkwaardige relatie hebben. .
Dat is dus op zich geen argument.

Wat zou het argument zijn voor de wetgever om wél het huwelijk open te stellen voor twee mensen, maar niet voor drie mensen? Slechts administratieve rompslomp?
pi_19685685
quote:
Op zondag 6 juni 2004 16:51 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Nouja, ik zette er niet voor niets aanhalingstekens omheen... Misschien ligt het wel in de 'aard' van sommige mensen om niet genoeg te hebben aan slechts één levenspartner. Zie het niet als 'seksuele geaardheid', maar als 'aard van het beestje', iets wat natuurlijk is voor iemand.

En met deze verduidelijking... de rest van mijn post?
Polygamie toestaan?
Nee, ik vind van niet. Ik denk dat veel mensen wel meerdere partners zouden willen hebben. Echter, een stabiele unie bestaat uit twee personen. Het huwelijk moet dan ook alleen tussen twee mensen mogelijk zijn. De overheid moet de activiteiten van deze mensen uiteraard niet hinderen, mits ze er allen mee instemmen.
pi_19685724
quote:
Op zondag 6 juni 2004 16:55 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

Echter, een stabiele unie bestaat uit twee personen.
Is dat niet slechts 'jouw mening'?
pi_19685794
quote:
Op zondag 6 juni 2004 16:58 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Is dat niet slechts 'jouw mening'?
Jawel .

Ben jij nou voor of tegen het homohuwelijk, Dennisje? Zou jij niet willen trouwen?
pi_19685848
quote:
Op zondag 6 juni 2004 16:51 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

Geen idee, maar blijkbaar zijn er ook mannen die niet op vrouwen vallen, maar op mannen. Niks mis mee toch, ze kunnen er zelf niets aan doen, dus ze verdienen dezelfde rechten als hetero's, niet?
[..]

Dus ze mogen ook trouwen?
van mij mogen ze wel
maar ik vind het dan geen mensen meer
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_19685881
quote:
Op zondag 6 juni 2004 17:00 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

Jawel .
Daarmee schoffel je dan eigenlijk je argumenten onderuit? .
quote:
Ben jij nou voor of tegen het homohuwelijk, Dennisje? Zou jij niet willen trouwen?
Eigenlijk vind ik het niet zo'n issue, maar ik neig toch meer naar vóór, zoals ik al zei. Het is een (symbolisch) stapje richting gelijkheid en gelijkwaardigheid. Een signaal ook vanuit de overheid.
Zelf kan ik me niet zo voorstellen dat ik ooit behoefte zou hebben aan het etiketje 'huwelijk'. De wettelijke en juridische rechten en plichten zijn uiteraard wel relevant.
pi_19685894
quote:
Op zondag 6 juni 2004 17:03 schreef Meki het volgende:

[..]

van mij mogen ze wel
Waarom niet? Wat is er mis mee?

En als jij dit normaal vindt, vind jij het dan ook normaal dat mensen jou geen mens meer vinden omdat je de islam aanhangt? Nee? Doe het dan ook niet bij anderen. Wat gij niet wilt dat u geschied, doet u dat ook een ander niet.
pi_19685926
quote:

Jij vindt mij geen mens?
Vind je mij een dier? Lager of hoger dan een varken?
pi_19685932
quote:
Op zondag 6 juni 2004 17:04 schreef DennisMoore het volgende:
Daarmee schoffel je dan eigenlijk je argumenten onderuit? .
Nou ja, uiteraard heb ik veel meer argumenten hiervoor hoor. In de VS zitten idioten ook al te blaten dat het homohuwelijk de eerste stap is richting legalisatie van pedofilie, necrofilie en polygamie (en volgens Supreme Court-rechter Antonio Scalia ook van masturbatie ).
quote:
Eigenlijk vind ik het niet zo'n issue, maar ik neig toch meer naar vóór, zoals ik al zei. Het is een (symbolisch) stapje richting gelijkheid en gelijkwaardigheid. Een signaal ook vanuit de overheid.
Zelf kan ik me niet zo voorstellen dat ik ooit behoefte zou hebben aan het etiketje 'huwelijk'. De wettelijke en juridische rechten en plichten zijn uiteraard wel relevant.
Ik heb ook een hekel aan het huwelijk, ik heb liever dat het vandaag dan morgen wordt afgeschaft, maar vind wel dat iedereen gelijke rechten behoort te hebben.
  zondag 6 juni 2004 @ 17:08:45 #121
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_19685947
quote:
Op zondag 6 juni 2004 16:25 schreef Meki het volgende:

[..]

Onzin
dus je vindt Homohuwelijk wel kunnen
Bush is er ook tegen en jij vindt Bush goed
Ja inderdaad Meki, heb je goed geconstateerd, deze gasten zijn ziek in hun hoofd. Ze haten Bush vanwege zijn homo-isten afkeer, maar tegelijkertijd likken ze zijn tenen schoon vanwege zijn anti-islam beleid, echt ziek

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_19685960
quote:
Op zondag 6 juni 2004 17:07 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Jij vindt mij geen mens?
Vind je mij een dier? Lager of hoger dan een varken?
Wat hebben varkens nou weer hier mee te maken?
pi_19686003
quote:
Op zondag 6 juni 2004 17:07 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

Nou ja, uiteraard heb ik veel meer argumenten hiervoor hoor. In de VS zitten idioten ook al te blaten dat het homohuwelijk de eerste stap is richting legalisatie van pedofilie, necrofilie en polygamie.
Nouja, ze hebben hier wel een (klein) punt, dat het huwelijk niet zomaar moet worden opengesteld voor iedereen die het leuk lijkt om zijn relatie zo te noemen en daar gelukkig van zou worden.
Je moet dan inderdaad gaan redeneren dat een relatie tussen 2 (volwassen) mensen fundamenteel verschilt van andere relatievormen, en dat daarom alleen de eerstgenoemde in aanmerking komt voor het huwelijk-etiketje.
  zondag 6 juni 2004 @ 17:11:46 #124
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_19686007
quote:
Op zondag 6 juni 2004 17:08 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ja inderdaad Meki, heb je goed geconstateerd, deze gasten zijn ziek in hun hoofd. Ze haten Bush vanwege zijn homo-isten afkeer, maar tegelijkertijd likken ze zijn tenen schoon vanwege zijn anti-islam beleid, echt ziek

En jullie haten Bush vanwege zijn, zoals je het noemt "anit-islam beleid" en likken zijn aars schoon omdat hij tegen het homohuwelijk is?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_19686052
quote:
Op zondag 6 juni 2004 17:09 schreef Youssef het volgende:

Wat hebben varkens nou weer hier mee te maken?
Ik had het tegen Meki. .
Of vind jij mij ook geen mens?
pi_19686104
quote:
Op zondag 6 juni 2004 17:14 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Ik had het tegen Meki. .
Of vind jij mij ook geen mens?
Volgens mij is degene waartegen je het had helemaal niet relevant voor mijn vraag. Maar dat kan natuurlijk aan mij, je IQ of je geaardheid liggen
pi_19686124
quote:
Op zondag 6 juni 2004 17:16 schreef Youssef het volgende:

Volgens mij is degene waartegen je het had helemaal niet relevant voor mijn vraag. Maar dat kan natuurlijk aan mij, je IQ of je geaardheid liggen
Vind jij mij ook geen mens?
pi_19686157
quote:
Op zondag 6 juni 2004 17:17 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Vind jij mij ook geen mens?
'

Wat ben je voor achterlijke debiel, een dier kan toch helemaal niet internetten?
pi_19686177
quote:
Op zondag 6 juni 2004 17:18 schreef Youssef het volgende:

Wat ben je voor achterlijke debiel, een dier kan toch helemaal niet internetten?
Achterlijke debielen zijn inderdaad mensen.
Maargoed, dan blijft de vraag nog open voor Meki om te beantwoorden. Ik wacht nog even. .
pi_19686183
quote:
Op zondag 6 juni 2004 17:18 schreef Youssef het volgende:

[..]

'

Dan is Meki de uitzondering die de regel bevestigt.
pi_19686194
quote:
Op zondag 6 juni 2004 17:19 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Achterlijke debielen zijn inderdaad mensen.
Maargoed, dan blijft de vraag nog open voor Meki om te beantwoorden. Ik wacht nog even. .
Je sig krijgt een rare bijsmaak nu je openlijk homofiel bent.
  zondag 6 juni 2004 @ 17:21:54 #132
96697 AIIah
Allah weet het beter
pi_19686213
quote:
Op zondag 6 juni 2004 17:20 schreef Youssef het volgende:

[..]

Homofilie is de ergste zonde die er bestaat, op de zonde van kufr (ongeloof) na.
Er is geen god dan Allah en Mohammed is zijn profeet.
Allahs lul'oe akhbar.
pi_19686219
quote:
Op zondag 6 juni 2004 17:20 schreef Youssef het volgende:

Sinaasappels hebben soms een rare bijsmaak, maar mijn huidige sig is de titel van bepaalde klassieke muziek.
En nu rap, ontopic. .
pi_19686237
quote:
Op zondag 6 juni 2004 17:22 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Sinaasappels hebben soms een rare bijsmaak, maar mijn huidige sig is de titel van bepaalde klassieke muziek.
En nu rap, ontopic. .
Oh, , Tegen.
  zondag 6 juni 2004 @ 17:29:59 #135
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_19686400
quote:
Op zondag 6 juni 2004 16:53 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Nouja, veel mensen kunnen zich ook moeilijk voorstellen dat 2 mannen met elkaar een gelijkwaardige relatie hebben. .
Dat is dus op zich geen argument.
het is niet als argument bedoeld, maar eerder om aan te geven dat ik de prevalentie enigszins betwijfel
quote:
Wat zou het argument zijn voor de wetgever om wél het huwelijk open te stellen voor twee mensen, maar niet voor drie mensen? Slechts administratieve rompslomp?
dat is het enige wat ik er tegenin te werpen heb, niet onoverkomelijk dus, doch niet eenvoudig
  zondag 6 juni 2004 @ 17:30:22 #136
21157 sioux_
lost in space
pi_19686409
quote:
Op zondag 6 juni 2004 16:45 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Het enige probleem dat ik op het ogenblik zie is dat jij echt niet goed kunt lezen wat ik schrijf en reageert op jouw eigen gedachten en dus niet op wat ik schrijf.
...
quote:
Op zondag 6 juni 2004 11:54 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Lijkt het jou dan wèl voordelig om voor iemand te gaan werken en dan te ontdekken dat je werkgever homo's ( dus jou) haat ???? Mij kijkt dat doodeng sommige mensen kunnen daar ontzettend gemeen over doen hoor en gepest worden op je werken door je baas.........

[snip]... ik vind toch dat het beter zou zijn als het meteen duidelijk is [dat iemand homo is]

zondag 6 juni 2004 @ 17:30:59 #137
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_19686425
quote:

[..]

van mij mogen ze wel
  zondag 6 juni 2004 @ 17:38:28 #138
72202 ik_ik
Ik twijfel aan mijn ongeloof..
pi_19686590
Ik ben voor...
Als die 2 mannen heel veel van elkaar houden en voor altijd bij elkaar willen zijn, waarom niet...

Ik vind sommige antwoorden die ik heb gelezen een beetje dubbelzinnig...
Zo vinden veel mannen het onzettend geil als vrouwen met elkaar bezig zijn....maar mannen moeten dat eens proberen... dan vergaat de wereld hoor!!

dus ik ben voor... voor de mannen en voor de vrouwen!!
Sprakeloos
Lippen flluisteren
teder de taal der liefde
zij dichten woorden.....
pi_19686624
quote:
Op zondag 6 juni 2004 17:21 schreef AIIah het volgende:

[..]

Homofilie is de ergste zonde die er bestaat, op de zonde van kufr (ongeloof) na.
Oh, maar dan is het ook niet erg om homo te zijn. Als je toch al ongelovig bent, kan het niet erger.
pi_19686771
quote:
Lijkt het jou dan wèl voordelig om voor iemand te gaan werken en dan te ontdekken dat je werkgever homo's ( dus jou) haat ???? Mij kijkt dat doodeng sommige mensen kunnen daar ontzettend gemeen over doen hoor en gepest worden op je werken door je baas.........
Juist ja, en daarom vind ik dat alle homo's gewoon een davidsster, hakenkruis of guillotine op hun borst moeten plakken.
pi_19686836
quote:
Op zondag 6 juni 2004 17:48 schreef Youssef het volgende:

Juist ja, en daarom vind ik dat alle homo's gewoon een davidskruis, hakenkruis of guillotine op hun borst moeten plakken.
In de concentratiekampen tijdens de tweede wereldoorlog hadden ze een roze driehoekje op hun kleding.

http://www.pink-triangle.org/
quote:
Approximately 50,000 men served prison terms as convicted homosexuals, while an unknown number were institutionalized in mental hospitals. Others—perhaps hundreds—were castrated under court order or coercion. Analyses of fragmentary records suggest that between 5,000 and 15,000 homosexual men were imprisoned in concentration camps, where many died from starvation, disease, exhaustion, beatings, and murder.
pi_19686867
quote:
Op zondag 6 juni 2004 17:50 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

In de concentratiekampen tijdens de tweede wereldoorlog hadden ze een roze driehoekje op hun kleding.

http://www.pink-triangle.org/
Dat kan natuurlijk ook, maar ik schreef davidskruis

pi_19686968
quote:
Op zondag 6 juni 2004 17:51 schreef Youssef het volgende:

Dat kan natuurlijk ook, maar ik schreef davidskruis
Dezelfde zieke gedachte natuurlijk.
Wat is een davidskruis?
  zondag 6 juni 2004 @ 18:06:27 #144
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_19687157
quote:
Op zondag 6 juni 2004 17:30 schreef sioux_ het volgende:

[..]

Je hebt mijn tekst verknipt dat is niet erg netjes van je want zo trek je wat ik schreef in antwoord op iemand anders post, uit zijn verband en geeft een valse voorstelling van wat ik werkelijk schreef
Is het nu echt zo moeilijk om een beetje eerlijk te blijven

[ Bericht 0% gewijzigd door deedeetee op 06-06-2004 18:13:41 ]
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_19687259
quote:
Op zondag 6 juni 2004 17:56 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Dezelfde zieke gedachte natuurlijk.
Wat is een davidskruis?
Ja, dat schreef ik dus verkeerd, maar heb het nu al verbeterd.
pi_19687307
quote:
Op zondag 6 juni 2004 18:11 schreef Youssef het volgende:

[..]

Ja, dat schreef ik dus verkeerd, maar heb het nu al verbeterd.
Dit meen je toch niet serieus hoop ik?
pi_19687347
quote:
Op zondag 6 juni 2004 17:21 schreef AIIah het volgende:

[..]

Oeh wat is nu erger homofilie of pedofilie van een profeet
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_19687387
quote:
Op zondag 6 juni 2004 18:13 schreef Toeps het volgende:

[..]

Dit meen je toch niet serieus hoop ik?
Wat meen ik niet?
pi_19687404
Blijkt uit dit topic wel hoe de moslims in nederland denken, daarnaast wil ik even opmerken dat de machtigste man op aarde ooit een homo was
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_19687420
quote:
Op zondag 6 juni 2004 18:17 schreef Youssef het volgende:

Wat meen ik niet?
Dat je VWO doet.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')