Ik kan je niet vertellen hoe je meer krijgt, en de tip dat het van scheren dikker wordt berust volgens mij op een fabeltje, maar kun je aangeven waarom je meer schaamhaar wilt?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 10:49 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Toch bedoel ik mijn vraag serieus. Wat moet je doen als je meer schaamhaar wilt?
Het is inderdaad niet waar dat je van scheren meer/dikker haar krijgt, het lijkt alleen maar zo omdat de stoppeltjes stug zijn. Ik scheer mijn schaamhaar al jaren en als ik het weer eens laat groeien is het echt niet meer dan voorheen.quote:Op zondag 13 juni 2004 00:09 schreef SkippyTheKangaroo het volgende:
[..]
Ik kan je niet vertellen hoe je meer krijgt, en de tip dat het van scheren dikker wordt berust volgens mij op een fabeltje, maar kun je aangeven waarom je meer schaamhaar wilt?
tuulk, maar er staat nergens dat het een bepaalde kleur moet zijnquote:Op zaterdag 12 juni 2004 23:22 schreef D-FENS het volgende:
Pokon? Wordt 't dan niet groen?
Je schrijft me vele malen meer macht toe dan dat ik heb....quote:Op zaterdag 12 juni 2004 10:49 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Erodome rulez, dat is het.
Als zij roept dat schaamhaar uit is, loopt iedereen meteen achter haar aan.
Zij laat het ook altijd toe dat users die een andere mening hebben gebashd worden.
Daar gaat het niet over.
[..]
Dat is zelfs al voorbij.
Toch bedoel ik mijn vraag serieus. Wat moet je doen als je meer schaamhaar wilt?
quote:http://us.news2.yimg.com/us.yimg.com/p/fi/pr/19532.jpg
heeft iemand het al gebruikt? en hoe bevalt het?
Dat ligt er maar net aan wat je op vakantie denkt/hoopt aan te treffen.quote:Op maandag 14 juni 2004 02:14 schreef Mazora het volgende:
Hmm ik ga binnenkort op vakantie, wat is het beste? Figuurtje erin? Kaal? Originall? Sikje? Staartje:P?
ghehe idd... wou je ff voelen ???quote:Op vrijdag 18 juni 2004 00:55 schreef ondeugend het volgende:
Je komt er wel
ontharingsspray is beter geloof me!!!! zo glad krijg je het niet met scheren!!!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 01:05 schreef BossFight het volgende:
Scheren doe ik en scheren valt echt goed in de smaak bij de vrouwen kom ik achter, Je steekt nog is wat op bij Fok!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |