Beter dan mevrouw kluivert of frusti ruudjequote:Op zondag 6 juni 2004 13:31 schreef Coheed het volgende:
nulletje of 6 tegen een team dat bobic en kuranyi voorin heeft?....
Ah! Een laatste der blindekleppen dragende optimistquote:Op zondag 6 juni 2004 18:36 schreef RuudGullit het volgende:
Wat een gelul, Kama..
Waar blijft Tong?.
Daar staat het al 1-0 voor Italie of Frankrijk.quote:Op zondag 6 juni 2004 19:25 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
En dat begint al bij 't treurig kijken als 't volkslied speelt. Uit volle borst meeschreeuwen! Je vertegenwoordigt je land!
Inderdaad.quote:Op zondag 6 juni 2004 19:30 schreef APK het volgende:
[..]
Daar staat het al 1-0 voor Italie of Frankrijk.
Die slaapverwekkende dodenmars van ons.![]()
Correctie: twee verliezen en een blamerende kwalificatiereeks met slechts een overtuigende wedstrijdquote:Op zondag 6 juni 2004 19:25 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Standaard kort door de bocht geouwehoer na een verlies.
Je moet je doelstellingen baseren op de kwaliteit van de selectie. En dat die van wereldklasse is, kan niemand ontkennen.
Omdat dit juist de foute instelling is.quote:Op zondag 6 juni 2004 19:30 schreef APK het volgende:
[..]
Daar staat het al 1-0 voor Italie of Frankrijk.
Die slaapverwekkende dodenmars van ons.![]()
Dat kun jij wel vinden hoor, maar qua potentie zijn ze dat wel.quote:Op zondag 6 juni 2004 19:34 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Correctie: twee verliezen en een blamerende kwalificatiereeks met slechts een overtuigende wedstrijd
Ik vind spelers als Zenden, Bosvelt, Reiziger, Bouma, Heitinga, F. de Boer, Overmars, Kluivert (momenteel) en Cocu nu niet bepaald van wereldklasse eigenlijk.
Volledig mee eens.quote:Op zondag 6 juni 2004 19:35 schreef StrayDog het volgende:
[..]
Omdat dit juist de foute instelling is.
Je moet trots zijn om je land te mogen vertegenwoordigen en dus je volkslied met passie meebrullen, ook al is het een slaapverwekkende dodenmars.
Als ze maar collectief hun muil houden bij 'ben ik van Duitschen bloed' okay?quote:Op zondag 6 juni 2004 19:35 schreef StrayDog het volgende:
Omdat dit juist de foute instelling is.
Je moet trots zijn om je land te mogen vertegenwoordigen en dus je volkslied met passie meebrullen, ook al is het een slaapverwekkende dodenmars.
Daar knijp ik graag een oogje voor dichtquote:Op zondag 6 juni 2004 19:46 schreef APK het volgende:
[..]
Als ze maar collectief hun muil houden bij 'ben ik van Duitschen bloed' okay?
Qua potentie zijn er wel meer spelers van wereldklasse, zelfs in Belgie!!! T gaat erom of ze nu op dit moment van wereldklasse zijn, de meeste nederlandse spelers ALLESBEHALVE dusquote:Op zondag 6 juni 2004 19:36 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Dat kun jij wel vinden hoor, maar qua potentie zijn ze dat wel.
Ik ben bang dat je gelijk hebt, 2006 zit er qua aanstelling van de slechtste coach die we ooit hebben gekend al niet meer in voor ons, dus uitkijken naar 2008. Maar dan zijn robben, vdv en sneijder ws. alweer over hun top heen (nederlandse voetballers kennende). Dus we zullen het van een nieuwe kweek in de toekomst moeten hebben.quote:Op zondag 6 juni 2004 20:13 schreef supercreep het volgende:
Topictitel vind ik een belediging voor de Belgen. Belgie overklast Oranje in elk opzicht...inzet, kwaliteit en tactiek. De stuntelaars in de defensie van Nederland wisten van gekte niet wat ze moesten doen als er weer eens een vlijmscherpe counter kwam van Belgica.
Ik vermoed dat Nederland pas weer rond 2020 bij een groot toernooi zal zijn.
Weet je, ik heb het gevoel dat verschillende spelers van oranje er precies zo over denkenquote:Op zondag 6 juni 2004 22:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wat mij betreft melden we ons maar af voor het EK.
Wat mot dat kostenquote:Op zondag 6 juni 2004 19:18 schreef kamagurka het volgende:
We hoeren van oudsher
Niet waar. Definieer wereldklasse dan eens.quote:Op zondag 6 juni 2004 20:13 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Qua potentie zijn er wel meer spelers van wereldklasse, zelfs in Belgie!!! T gaat erom of ze nu op dit moment van wereldklasse zijn, de meeste nederlandse spelers ALLESBEHALVE dus
Tsjechie heeft een veeeeel beter 11-tal om maar iets te noemen. We zijn eenvoudig teruggezakt naar het laagveen waaruit het neerlands voetbal ooit is ontstaan. Het wordt leuk kijken naar de ECHT GROTE ploegen die dit EK, zelf doen we voor spek en bonen mee
Zoals ze ook gebrand waren op een goede prestatie na het Belgie-debacle, of het moldavie-debacle of of of.... catch my drift? HET DRAAIT NIET!!!quote:Op maandag 7 juni 2004 00:52 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Want de mannen zijn gebrand op eerherstel na het Ierland-debacle. Misschien was het zelfs wel goed, tevoren een paar keer op je muil te gaan.
Tegen deze natte handdoek? Ik denk dat de belgen daar iedere week wel tegen willen spelen ja.quote:Op maandag 7 juni 2004 01:07 schreef tong80 het volgende:
Twee keer verliezen en we zijn op het niveau Luxemburg.
De Belgen zijn blij dat ze tegen Nederland MOGEN spelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |