Die vind ik wel leuk jaquote:Op zondag 6 juni 2004 17:22 schreef FritsVanEgters het volgende:
Stuart, is dit je favoriete smilie:?
Nope, we gaan gewoon met wat vrienden. Ik vind Chinees wel lekker eten hoorquote:Op zondag 6 juni 2004 17:23 schreef FritsVanEgters het volgende:
Als je naar de Chinees gaat ben ik niet jaloers. Heb je een date?
PSquote:Op zondag 6 juni 2004 17:23 schreef PrintScreen het volgende:Een naamtopic voor Stu
Stu is lief
Best lekker, maar het vult niet goedquote:Op zondag 6 juni 2004 17:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nope, we gaan gewoon met wat vrienden. Ik vind Chinees wel lekker eten hoor![]()
![]()
Allright, you damn Brit.quote:Op zondag 6 juni 2004 17:20 schreef Stuart het volgende:
Oi, on-topic blijven plz![]()
![]()
![]()
Hoi Stuquote:Op zondag 6 juni 2004 17:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
PS![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En jij bent LEGOIAS GREENIEAF ?quote:Op zondag 6 juni 2004 17:25 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Volgens mij is het het ook AILAH (Sorry voor de caps.)
quote:Op zondag 6 juni 2004 17:27 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Hoi Stu
Alles goed?
Copy-paste in word, CTRL-A en als lettertype Wingdings.quote:Op zondag 6 juni 2004 17:28 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
En jij bent LEGOIAS GREENIEAF ?
Sorry Stu
Ik had het al gelezen op KLquote:Op zondag 6 juni 2004 17:28 schreef Stuart het volgende:
[..]Hoi PS
![]()
![]()
![]()
![]()
Mwah, gaat wel ! Gisterennacht is er een of andere dronken gek op me auto ingereden, dus ik moet morgen regelen met de verzekering dat ik vervangend vervoer krijg enzo. Die gast is trouwens opgepakt door de politie omdat hij teveel drank op had.
Ja, ik hoop ook dat hij ze rijbewijs kwijtraakt jaquote:Op zondag 6 juni 2004 17:30 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik had het al gelezen op KL
Goed dat ze die sukkel te pakken hebben, ik hoop dat ze zijn rijbewijs innemen.
Nu was het jouw auto, het had ook een kind kunnen zijn wat ie had aangereden
Volgens mij is het zelfs Allah met dubbel i.quote:Op zondag 6 juni 2004 17:30 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Copy-paste in word, CTRL-A en als lettertype Wingdings.
Excuse voor dit oponthoud.
Well that's nice.quote:Op zondag 6 juni 2004 17:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mwah, gaat wel ! Gisterennacht is er een of andere dronken gek op me auto ingereden, dus ik moet morgen regelen met de verzekering dat ik vervangend vervoer krijg enzo. Die gast is trouwens opgepakt door de politie omdat hij teveel drank op had.
Zelfs dat zou kunnen, ja.quote:Op zondag 6 juni 2004 17:32 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Volgens mij is het zelfs Allah met dubbel i.
Hey Golfquote:Op zondag 6 juni 2004 17:33 schreef Golf het volgende:
Hoi allemaal!![]()
Ja, sowwy, maar ik houd al op.quote:Op zondag 6 juni 2004 17:34 schreef Stuart het volgende:
Legolas en Frits zitten te baggeren in mijn naam topic
Wees btw. blij dat je een naamtopic nu al hebt.quote:Op zondag 6 juni 2004 17:34 schreef Stuart het volgende:
Legolas en Frits zitten te baggeren in mijn naam topic
Ik ben iig al blij dat het alleen je auto is en dat er met jullie niets is.quote:Op zondag 6 juni 2004 17:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik hoop ook dat hij ze rijbewijs kwijtraakt ja![]()
Precies, mijn auto stond gewoon geparkeerd, maar stel inderdaad dat ik er met me broertje inzat ofzo. Arghhhhhhh ik kan wel zo kwaad worden op mensen die met drank op gaan autorijden![]()
Hoi Golfquote:Op zondag 6 juni 2004 17:33 schreef Golf het volgende:
Hoi allemaal!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |