En daReaper was officiëel offline...quote:Op zondag 6 juni 2004 04:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mayhem is online hoor![]()
Heeey daReaperquote:Op zondag 6 juni 2004 04:50 schreef daReaper het volgende:
[..]
En daReaper was officiëel offline...
ze staan niet tussen de online usersquote:Op zondag 6 juni 2004 04:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mayhem én Zenith zijn online hoor![]()
Halloooooquote:Op zondag 6 juni 2004 04:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heeey daReaper![]()
stiekem lurken hèquote:Op zondag 6 juni 2004 04:50 schreef daReaper het volgende:
[..]
En daReaper was officiëel offline...
Wel op MSNquote:Op zondag 6 juni 2004 04:51 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
ze staan niet tussen de online users![]()
ik doe niet aan MSNquote:Op zondag 6 juni 2004 04:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wel op MSN![]()
Slecht he!quote:Op zondag 6 juni 2004 04:51 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
stiekem lurken hè![]()
Night Night daReaperquote:Op zondag 6 juni 2004 04:53 schreef daReaper het volgende:
[..]
Slecht he!
Vandaar dat ik nu ook echt wel ga slapen
truzze!!
Waarom nietquote:Op zondag 6 juni 2004 04:53 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
ik doe niet aan MSN![]()
nou, soms dan. maar ik heb alleen bekenden op m'n msn-lijstquote:Op zondag 6 juni 2004 04:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom niet![]()
So what ? Post aantallen maken toch niets uit johquote:Op zondag 6 juni 2004 05:01 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
nou, soms dan. maar ik heb alleen bekenden op m'n msn-lijst
maar daar worden je posts niet geteld hè![]()
Ik ben er nog welquote:Op zondag 6 juni 2004 04:48 schreef FritsVanEgters het volgende:
Mayhem is off-line, daReaper en Megumi zijn online, verder geen KL-baggeraars aanwezig
quote:Op zondag 6 juni 2004 05:08 schreef Mayhem het volgende:
[..]
Ik ben er nog wel
Nee, grapje joh. Het is soms best handig, maar als je lijst aardig vol wordt heb je gauw drie of meer gesprekken tegelijk als je je aanmeldt. Niet echt overzichtelijk.quote:Op zondag 6 juni 2004 05:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
So what ? Post aantallen maken toch niets uit johIk vind MSN wel leuk en handig hoor
![]()
![]()
quote:Op zondag 6 juni 2004 05:08 schreef Mayhem het volgende:
[..]
Ik ben er nog wel weer
Heb ik nooit last vanquote:Op zondag 6 juni 2004 05:10 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nee, grapje joh. Het is soms best handig, maar als je lijst aardig vol wordt heb je gauw drie of meer gesprekken tegelijk als je je aanmeldt. Niet echt overzichtelijk.
Dan was deel 2 allang vol geweestquote:Op zondag 6 juni 2004 05:32 schreef Stuart het volgende:
Anders had dit topic allang volgeweest natuurlijk![]()
Ja, dat denk ik ook wel jaquote:Op zondag 6 juni 2004 05:33 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dan was deel 2 allang vol geweest![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |