Met wie ben je getrouwd?quote:Op zondag 6 juni 2004 04:24 schreef Stuart het volgende:
Trouwens, nu de kans voor iedereen om mij te vragen wat je wilt [afbeelding]
quote:Op zondag 6 juni 2004 04:24 schreef Mayhem het volgende:
[..]
Hoe lang weet je al dat je homo bent?
Met niemand, ben nog singlequote:Op zondag 6 juni 2004 04:24 schreef daReaper het volgende:
[..]
Met wie ben je getrouwd?
Met wie wil je dan trouwen?quote:Op zondag 6 juni 2004 04:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Met niemand, ben nog single![]()
Nee, ben net wakkerquote:Op zondag 6 juni 2004 04:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
moest jij niet naar bed
![]()
*ontwijk-antwoord*quote:Op zondag 6 juni 2004 04:25 schreef Stuart het volgende:
moest jij niet naar bed
![]()
quote:Op zondag 6 juni 2004 04:27 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
*ontwijk-antwoord*
Dat werd tijd ook danquote:Op zondag 6 juni 2004 04:26 schreef Mayhem het volgende:
[..]
Nee, ben net wakker
Ontkenningsfase dude..quote:Op zondag 6 juni 2004 04:28 schreef Stuart het volgende:
[..]Fine, ik ben niet homo dus nooit dus
![]()
Weet ik nog lang niet hoorquote:Op zondag 6 juni 2004 04:26 schreef daReaper het volgende:
[..]
Met wie wil je dan trouwen?
Surequote:Op zondag 6 juni 2004 04:29 schreef Mayhem het volgende:
[..]
Ontkenningsfase dude..
In de kast nog dus.quote:Op zondag 6 juni 2004 04:28 schreef Stuart het volgende:Fine, ik ben niet homo dus nooit dus
![]()
Night night buddyquote:Op zondag 6 juni 2004 04:32 schreef daReaper het volgende:
Ik ga slapen
FritsVanEgters & Stuart: als jullie nog serieus zijn: webmaster@tvreclames.nl
Mocht je reclame gedownloadt worden, dan krijg je daar ook nog eens geld voor
Welterusten, misschien mail ik je wel, maar ik heb wel een idee voor een andere invalshoekquote:Op zondag 6 juni 2004 04:32 schreef daReaper het volgende:
Ik ga slapen
Mail maarquote:Op zondag 6 juni 2004 04:33 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Welterusten, misschien mail ik je wel, maar ik heb wel een idee voor een andere invalshoek :&
Krijg ik dan ook geld, voor elke keer dat mijn lay-out straks bekeken wordt?quote:Op zondag 6 juni 2004 04:32 schreef daReaper het volgende:
Ik ga slapen
Dat zou wel eens flink duur kunnen gaan worden, of nie?quote:Op zondag 6 juni 2004 04:34 schreef Mayhem het volgende:
[..]
Krijg ik dan ook geld, voor elke keer dat mijn lay-out straks bekeken wordt?
Laten we het hopenquote:Op zondag 6 juni 2004 04:35 schreef daReaper het volgende:
[..]
Dat zou wel eens flink duur kunnen gaan worden, of nie?
quote:Op zondag 6 juni 2004 04:41 schreef Stuart het volgende:
Vier hier dat Stu een naamtopic heeft![]()
![]()
Mayhem én Zenith zijn online hoorquote:Op zondag 6 juni 2004 04:48 schreef FritsVanEgters het volgende:
Mayhem is off-line, daReaper en Megumi zijn online, verder geen KL-baggeraars aanwezig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |