Ik heb last van eczeem maar dat is op het moment zo erg, dat ik me eigen helemaal kapot krab tot bloedens aan toe en dan gaat het zeer doen maar het blijft ook jeuken arghhhhhhhhhhhhhhquote:Op maandag 7 juni 2004 00:02 schreef FritsVanEgters het volgende:
Heb je iets onder de leden?
Me buurman brengt mij morgen naar de dokter, maar daarna moet ik bellen met de verzekeringsmaatschappij want volgens mij heb ik gewoon recht op vervangend vervoerquote:Op maandag 7 juni 2004 00:02 schreef Golf het volgende:
Maar je hebt dus wel een auto tot je beschikking, of via de buren?
Ja, echt welquote:Op maandag 7 juni 2004 00:07 schreef FritsVanEgters het volgende:
Jeuk zuigt![]()
Whatquote:Op maandag 7 juni 2004 00:25 schreef Golf het volgende:
En zuig jeukt!![]()
Mwah, anderom is ook niet altijd prettig zeg maar.quote:Op maandag 7 juni 2004 00:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
What![]()
Wat bedoel je met andersom is ok niet altijd prettigquote:Op maandag 7 juni 2004 00:30 schreef Golf het volgende:
[..]
Mwah, anderom is ook niet altijd prettig zeg maar.
Maar jeuk is het ergste dat er is.![]()
Dat komt omdat Stu profesioneel postopkrikker isquote:Op maandag 7 juni 2004 00:41 schreef Sylvana het volgende:
Ik ken Stuart alleen van de " wat luister je nu?" topics, daar post hij echt om de 5 minuten in zo'n beetje
quote:Op maandag 7 juni 2004 00:41 schreef Sylvana het volgende:
Ik ken Stuart alleen van de " wat luister je nu?" topics, daar post hij echt om de 5 minuten in zo'n beetje
Hoi DaMookquote:Op maandag 7 juni 2004 00:45 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat komt omdat Stu profesioneel postopkrikker is
Hoi Stu
Als ze doorzuigen tot het gaat jeuken......quote:Op maandag 7 juni 2004 00:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat bedoel je met andersom is ok niet altijd prettig
ik ben een OUDere zusquote:Op maandag 7 juni 2004 00:45 schreef Stuart het volgende:
[..]ik post maar heel weinig hoor
![]()
Ik zie jou trouwens overal opduiken, zelfs in ouders
Dan heb je een leuk broertjequote:Op maandag 7 juni 2004 00:58 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ik ben een OUDere zus
quote:Op maandag 7 juni 2004 00:57 schreef Golf het volgende:
[..]
Als ze doorzuigen tot het gaat jeuken......![]()
![]()
jah, zeker welquote:Op maandag 7 juni 2004 00:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan heb je een leuk broertje
Hoe oud is hij eigenlijk ? Mijn broertje is 13, maar die van jouw is een stuk jonger, dat weet ik welquote:Op maandag 7 juni 2004 01:01 schreef Sylvana het volgende:
[..]
jah, zeker wel![]()
Ik heb gewoon foto's van haar broertje gezien, en hij ziet er wel lief uitquote:Op maandag 7 juni 2004 01:01 schreef Golf het volgende:
Gaan we hier iets moois zien opbloeien zonder dat moi er tussen hoeft te komen?![]()
![]()
![]()
Dat zeg ik.........quote:Op maandag 7 juni 2004 01:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb gewoon foto's van haar broertje gezien, en hij ziet er wel lief uit![]()
![]()
haha ja, mijne is 6quote:Op maandag 7 juni 2004 01:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoe oud is hij eigenlijk ? Mijn broertje is 13, maar die van jouw is een stuk jonger, dat weet ik wel
Ik wilde al niet raden, maar ik dacht eigenlijk, dat hij al 7 wasquote:Op maandag 7 juni 2004 01:09 schreef Sylvana het volgende:
[..]
haha ja, mijne is 6
ja, hijs echt lief jaquote:Op maandag 7 juni 2004 01:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wilde al niet raden, maar ik dacht eigenlijk, dat hij al 7 was
Hij is in ieder geval cute op de foto's![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |