weet ik niet, weet wel dat het vrij goedkoop is...quote:Op zaterdag 5 juni 2004 16:01 schreef zolTan15 het volgende:
[..]
ja hoeveel?
Brouwmeester is goedkoper.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 16:13 schreef Zwansen het volgende:
[..]
weet ik niet, weet wel dat het vrij goedkoop is...
Is het drinkbaar?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 16:14 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Brouwmeester is goedkoper.
iddquote:Op zaterdag 5 juni 2004 16:19 schreef maxso het volgende:
allemaal bier waar je de schijt van krijgt![]()
![]()
![]()
betaal iets meer voor de beste bier(of betere kwaliteit)
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 16:19 schreef portier het volgende:
[..]
Is het drinkbaar?
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 16:23 schreef danos het volgende:
schuttersbier is redelijk goed koop 6 euro, en het drinkt ook nog wel lekker weg
Export is ook okayquote:Op zaterdag 5 juni 2004 16:33 schreef Peter2004 het volgende:
Export! Holgers!
Ik vind het ransbier.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 16:42 schreef Dionysus1975 het volgende:
Toch nog maar weinig prijzen, ben nog wel eens benieuwd naar dat schultenbrau of hoe dat ook maar geschreven wordt. Ik hou het zelf overigens bij de gewone merken, vervelende nasmaken daar geniet je toch echt niet van
Dat is je gewoon door marketing aangepraat.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 16:42 schreef Dionysus1975 het volgende:
Toch nog maar weinig prijzen, ben nog wel eens benieuwd naar dat schultenbrau of hoe dat ook maar geschreven wordt. Ik hou het zelf overigens bij de gewone merken, vervelende nasmaken daar geniet je toch echt niet van
Qua goedkope merken heb ik wel ervaring met het bier van Bas van der heyden, ex-Brouwers bier, Euroshopper, Brouwmeester en Karlsquell.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 16:46 schreef DaMayan het volgende:
[..]
Dat is je gewoon door marketing aangepraat.
Het zijn juist de duurdere merken die een nasmaak hebben om zich te onderscheiden van de andere. Denk aan Dommelsch of Hertog Jan bv. De meeste goedkope bieren lijken het meest op Heineken of Amstel dus vrij neutraal en zonder sterke nasmaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |