quote:12 tijdgestuurde strijkprogramma's voor overhemden van zijde, viscose, katoen, linnen, flanel en alle andere rekbare stoffen Geschikt voor alle overhemdmaten van 35 tot en met 50 - XS tot en met 4XL - en blousematen van 38 tot en met 53 - S tot en met XXL 1 koudeluchtprogramma voor het luchten en opfrissen van bovenkleding zoals colberts en jasjes. 2 warmeluchtprogramma's voor het drogen van vochtige jassen en voor het nastrijken Speciale kraag- en manchetklem. Opblaasbare strijkpop van parachutezijde Koordsysteem voor bijstelling van debreedte.· Akoestisch signaal bij einde programma. Compact en plaatsbesparend door verzinkbaar bovengedeelte. Mobiel onderstel met handgreep en grote wielen Kabelopbergvak en kabelhouder. Extra lang snoer van 3 meter.
voor jou niet.. voor dat knaapje welquote:Op zaterdag 5 juni 2004 16:19 schreef Cynix ® het volgende:
Vanuit de wasdroger meteen op een knaapje hangen, geen centje pijn.
Ja maar die zijn synthetisch toch?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 16:19 schreef Cynix ® het volgende:
Van mij zullen ze niet rijk worden. Ik koop uitsluitend strijkvrije overhemden. Vanuit de wasdroger meteen op een knaapje hangen, geen centje pijn.
Nope, 100% Baumwolle. Ik draag vaak MarVelis, duitse degelijkheid. Ca ¤ 35-40 per stuk, dus nog betaalbaar ook.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 16:24 schreef X-Ray het volgende:
Ja maar die zijn synthetisch toch?![]()
Katoen en niet strijken? Ik kan het me niet voorstellenquote:Op zaterdag 5 juni 2004 16:33 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nope, 100% Baumwolle. Ik draag vaak MarVelis, duitse degelijkheid. Ca ¤ 35-40 per stuk, dus nog betaalbaar ook.
Hmm, dit is de moeite vh onderzoeken waard.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 16:39 schreef Cynix ® het volgende:
Ze hanteren een gepatenteerd weefproces geloof ik.
Ik heb al een indo. 1 pinda is meer dan genoegquote:Op zaterdag 5 juni 2004 16:44 schreef schatje het volgende:
Of je neemt gewoon een Thais wijf.
Vertel nog wat over de Bosch shirtmaster static.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 16:47 schreef static het volgende:
Zeg, nok eens.
Ander apparaat.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 16:44 schreef schatje het volgende:
En volgens mij is hier al een topic over.
U trekt de Bosch Shirtmaster het net gecentrifugeerde overhemd aan en legt kraag, knopenrand en manchetten in het overeenkomstige klemmechanisme van het apparaat. In totaal duurt dat 90 seconden. Dan kiest u het juiste strijkprogramma, drukt op de startknop en trekt nog even met de hand het overhemd glad. Vanaf nu werkt de Bosch Shirtmaster zelfstandig verder en hebt u vrij. Hij droogt en strijkt met het beste resultaat. Ook kragen, knopenranden, mouwen en manchetten. Zelfs moeilijk te strijken linnen overhemden strijkt hij onberispelijk glad. Aan het einde van het programma - na zo'n 6,5 minuut - schakelt het apparaat vanzelf uit, desgewenst met een signaal.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 16:48 schreef X-Ray het volgende:
Vertel nog wat over de Bosch shirtmaster static.
Hoe werkt hij?
Schaam je..quote:Op zaterdag 5 juni 2004 16:44 schreef schatje het volgende:
Of je neemt gewoon een Thais wijf.
En volgens mij is hier al een topic over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |