Voorlopig nog even genieten van Speedle!quote:Op dinsdag 28 september 2004 09:51 schreef blablasjit het volgende:
nee das nog int tweede seizoen. dat met speedle is in seizoen 3!
nu ben ik niet meer meligwel vrolijk
Strakke actiequote:Op dinsdag 28 september 2004 21:30 schreef khazad het volgende:
Hummer versus Vliegtuig
Vliegtuig was ook nog niet op volle snelheid hequote:Op dinsdag 28 september 2004 21:36 schreef Steve-O het volgende:
zo'n hummer gaat maar max 160 ofzo
Dat snap ik, maar ik vond het niet passen in de uitzending.....eigenlijk....quote:Op woensdag 29 september 2004 09:45 schreef blablasjit het volgende:
Dat zulke dingen ook gewoon gebeuren. en dat die eikel het leuk vond om met explosieven te spelen....
mwa ik vind het wel meevallenquote:Op woensdag 29 september 2004 10:54 schreef Koningin het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar ik vond het niet passen in de uitzending.....eigenlijk....
coureur? dat moet je ff uitleggen denk ik hoorquote:Op woensdag 29 september 2004 11:30 schreef Mellone het volgende:
wat een man die H, redder in nood, misdaad oplosser en coureur. Is er iets wat ie niet kan..?
![]()
![]()
Hij racete met de Hummer een vliegtuig eruit!quote:Op woensdag 29 september 2004 18:25 schreef blablasjit het volgende:
coureur? dat moet je ff uitleggen denk ik hoor?!
Pcies, das toch een prestatie, zijn haar ging er serieus bijna van in de war...quote:Op woensdag 29 september 2004 20:24 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Hij racete met de Hummer een vliegtuig eruit!
Maar een Hummer kan niet vliegenquote:Op donderdag 30 september 2004 10:57 schreef blablasjit het volgende:
Hummers zijn cool en veel beter dan een twee persoons vliegtuiggie
haha oproep aan de wereld: maak een hummer die kan rijden, vliegen en varenquote:Op donderdag 30 september 2004 11:28 schreef khazad het volgende:
[..]
Maar een Hummer kan niet vliegen
H en een girlie. kweet niet ik zie hem niet echt een girlie hebben en zo wel dan zal zijn werk een grote prioriteit hebben!quote:Op donderdag 30 september 2004 14:13 schreef Mellone het volgende:
Liever een vriendinnetje voor H, die man denkt ook alleen maar aan zijn werk. En in CSI LV kan je zien dat dat nooit goed kan zijn (sarah en Grissom)
Hoe zou de ideale vrouw voor H eruit zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |