quote:Op woensdag 22 september 2004 13:09 schreef blablasjit het volgende:
waarom:P tjah daar kom je de rest van seizoen 2 niet achterbehalve:
Hmmm. Blablasjit, je hebt m'n e-mail adres, dus je mag het me ook mailen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pimp my Daf!
welkom! wat vond je van de laatste aflevering?quote:Op woensdag 22 september 2004 19:39 schreef Horatio het volgende:
Aloha, kwam hier ook eens kijken op aanraden van blablasjit
Ik moet wel vanwege m'n nick :')
aan het gezicht van H te zien vond ie het toch wel kut dat ie Yelina moet laten schieten. maar das mijn mening. Maar ik weet niet wat voor soort "types" ik bij H vind passen. iig geen Calleigh. veel ste jong!quote:Op woensdag 22 september 2004 20:29 schreef Dafje33 het volgende:
Hai! met zo'n nick hoor je hier wel thuis, ja!
En ik maar denken dat Yelina wat met H wilde beginnen, maar dat hij dat niet zag zitten.![]()
Ik heb ook niet het idee da H het erg vind dat ze uitgaat met een ander.
Ik ga Miami ook via internet volgen. Ben erg benieuwd naar serie 3, maar eerst ff serie 2 op Yorin afkijkenquote:Op donderdag 23 september 2004 09:39 schreef blablasjit het volgende:
shhht ik heb hem nog niet binnen die aflevering... niks zeggen! me i-net is brak thuis!
hhehehe ook CSI: NY?quote:Op donderdag 23 september 2004 12:02 schreef khazad het volgende:
[..]
Ik ga Miami ook via internet volgen. Ben erg benieuwd naar serie 3, maar eerst ff serie 2 op Yorin afkijken
ik geloof niet dat modshet leuk vinden als je over dld praat. ik ben ook bijna een ban gahd daarom!quote:Op donderdag 23 september 2004 13:36 schreef MAMALOU het volgende:
3x01 is zeker het kijken waard.
Ben nu ook idd NY 1x01 aan het downen
(anders moeten we maar een Emule csi friends groepje maken....)
Vette aflevering zoals altijd, ben een echte CSI verslaafdequote:Op woensdag 22 september 2004 21:01 schreef blablasjit het volgende:
[..]
welkom! wat vond je van de laatste aflevering?
ennuh dafje.. de mail is onderweg!
jazeker, zowel CSI Miami: 3x01 als CSI NY 1x01 liggen al klaar om te kijkenquote:Op donderdag 23 september 2004 12:45 schreef blablasjit het volgende:
[..]
hhehehe ook CSI: NY?
quote:Op donderdag 23 september 2004 19:17 schreef Dafje33 het volgende:
Leuk al die nieuwelingen hier!![]()
Maar nog niet alles verklappen, want ik kijk ze alleen op TV.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 89% gewijzigd door blablasjit op 25-09-2004 12:05:40 ]
wat heb je aan en hoe zie je der uit in de aflevering!???quote:Op donderdag 23 september 2004 01:23 schreef MAMALOU het volgende:
Vanmiddag aflevering 3x01 gezien, en we (vriendin en ik) half in beeld!
Voor McCauleys juweler (dat trouwens in real life iets van Joe's restaurant heet, zou ik even op moeten zoeken)
over welke aflevering heb je het?quote:Op zondag 26 september 2004 00:18 schreef Litening het volgende:
hele mooie aflevering... echt deze aflevering MOET iedere CSI-kijker gewoon zien
Wat gebeurd er in de MIA-NY afl?quote:Op zondag 26 september 2004 18:45 schreef Dafje33 het volgende:
Gebeurt dit in de afl. waarin CSI:NY begint?
Dat met Speedle?quote:Op maandag 27 september 2004 07:56 schreef blablasjit het volgende:
Wat gebeurd er in de MIA-NY afl?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |