ik zag toch een voorstukje van next week na de aftitelingquote:Op woensdag 9 juni 2004 09:12 schreef Koningin het volgende:
Dat warme weer heeft me helemaal in de war gebracht gister: vergeten te kijken!! En nog wel de laatste aflevering....![]()
![]()
![]()
en heb je hem nou al bekeken!quote:Op woensdag 9 juni 2004 20:29 schreef Dafje33 het volgende:
Sssst, niet alles verklappen, ik moet deze aflevering nog even van de video bekijken!![]()
![]()
![]()
(en ja, ik ben er weer, levend en wel!)
haha dat dacht ik ook maar toen bleek het weer wat anders te zijn in the oath! hehe. het is echt een leuk zooitje nou... na de aoth word het nog ergerquote:Op woensdag 9 juni 2004 20:30 schreef milagro het volgende:
[..]
Dat was toch best duidelijk
dit meisje kwam in het begin vd serie toch al op de proppen?quote:Op donderdag 10 juni 2004 08:30 schreef blablasjit het volgende:
[..]
haha dat dacht ik ook maar toen bleek het weer wat anders te zijn in the oath! hehe. het is echt een leuk zooitje nou... na de aoth word het nog erger
in seizoen 1 afl 22 of 23.... is leuk toch van die terugkerende dingen?quote:Op donderdag 10 juni 2004 08:32 schreef milagro het volgende:
[..]
dit meisje kwam in het begin vd serie toch al op de proppen?
toen ze nog een junkie was of zo ?
ja dat is het punt ook nietquote:Op donderdag 10 juni 2004 10:24 schreef blablasjit het volgende:
[..]
in seizoen 1 afl 22 of 23.... is leuk toch van die terugkerende dingen?
hahaha jah ik verlap helemaal niks! Ik weet wel hoe de banden liggen netzoals ieder ander... maar het is denk de grote vraag of Yelina dat ook weetquote:Op donderdag 10 juni 2004 10:30 schreef milagro het volgende:
[..]
ja dat is het punt ook niet
ik dacht me enkel te herinneren dat toen al duidelijk was hoe de familiebanden lagen
Ik word nu wel benieuwd of en hoe Yelina daar achter gaat komen. Oef, dat duurt zo langquote:Op donderdag 10 juni 2004 12:04 schreef blablasjit het volgende:
hahaha jah ik verlap helemaal niks! Ik weet wel hoe de banden liggen netzoals ieder ander... maar het is denk de grote vraag of Yelina dat ook weetvoor de rest laat ik niks los...
Ik was vooral benieuwd naar hetgeen wat yelina nou dacht van wie het kind was... Horatio of Raymond...quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:15 schreef khazad het volgende:
[..]
Ik word nu wel benieuwd of en hoe Yelina daar achter gaat komen. Oef, dat duurt zo lang
Ik ga zo kijkenquote:Op donderdag 10 juni 2004 12:04 schreef blablasjit het volgende:
ennuh dafje33, al de aflevering gekeken? ah toe... kun je mee discusieren.
nu al gezien???? ah nou en???? toe??? ah??? vertel!quote:Op donderdag 10 juni 2004 20:33 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Ik ga zo kijken![]()
Moest eerst grof bijslapen![]()
![]()
Ik moest er wel om lachen!quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:29 schreef khazad het volgende:
Best een zieke opmerking, als je net iemand neergeknald hebt. Al heeft ie wel gelijk natuurlijk.
grr mijn huidige avater is van dat voor stukje... maar die zonnebril actie zit daar net voor jah! dat is juist zo'n cool stukje!quote:Op vrijdag 11 juni 2004 21:33 schreef Dafje33 het volgende:
Ja hoor, poeh, ben weer helemaal bij!
Goeie afl.!! Het lijkt er inderdaad op dat Yelina denkt dat H zich voortgeplant heeft![]()
Ik miste alleen H"s kamikaze aktie met z'n zonnebril, zat die helemaal aan het begin van het voor filmpje? want het allereerste gedeelte stond niet op de band![]()
ow hoe kun je nou niet oplettenquote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:45 schreef Dafje33 het volgende:
Dan heb ik niet opgelet, want jouw plaatje heb ik wel gezien!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |