ik hoop zo snel mogelijk. maar zal nog wel ff duren. er is volgens mij nog niks geplant... maar shermanquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:56 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Wanneer komt NY in Nederland
Zal er morgen is naar kijkenquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:59 schreef blablasjit het volgende:
[..]
ik hoop zo snel mogelijk. maar zal nog wel ff duren. er is volgens mij nog niks geplant... maar shermaner is ook een csi ny topic
en doe het gewoon illegaal
... DIG Nerd
des te meer zin in het kijken krijg je ervan neem ik aanquote:Op woensdag 13 oktober 2004 08:26 schreef Koningin het volgende:
Ik heb de aflevering opgenomen, maar jullie maken me wel nieuwsgierig hoor!!
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 10:35 schreef blablasjit het volgende:
[..]
des te meer zin in het kijken krijg je ervan neem ik aan![]()
ik tot 5 uur. daarna naar kung fu. ben dus pas om 10 uur thuis... als het meezit! Dat gaat zo 3x per weekquote:Op woensdag 13 oktober 2004 12:03 schreef Koningin het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ja, maar moet nog tot half 5 werken![]()
Ik neem aan dat je daar zelf voor kiest...quote:Op woensdag 13 oktober 2004 13:45 schreef blablasjit het volgende:
[..]
ik tot 5 uur. daarna naar kung fu. ben dus pas om 10 uur thuis... als het meezit! Dat gaat zo 3x per week
dat wel maar niet tot 5 uur werkenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 14:35 schreef Koningin het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je daar zelf voor kiest...![]()
Oei, da's minder....quote:Op woensdag 13 oktober 2004 15:46 schreef seeya_40 het volgende:
Hee, hopelijk kunnen jullie me helpen.
Normaal kijk ik elke week CSI Miami (en CSI LV) maar deze week moest ik het opnemen. Er is alleen iets fout gegaan en nu heb ik dus de aflevering, die ik echt super graag wou zien, gemist. Niet alleen vervelend voor mij maar ook voor mn vriend want die zat in het buitenland.![]()
Hopelijk is er dus nog iemand die het heeft opgenomen en met mij wil delen...
Alsjeblieft!!! Groetjes Mereltje
Geprobeerd, maar niet veel soeps...quote:Op woensdag 13 oktober 2004 20:08 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Oei, da's minder....helaas heb ik hem niet op video, maar ik vang weleens wat op over het "neerladen" naar je eigen computer?
DVD als in DivX/Xvid formaat bedoel je denk ik. Om die illegale zut te kijken heb je codecs nodig... Dat is en bstandje die de video en audio gegevens vertaald zodat een Media Player hem op je beeld kan laten zien zeg maar.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 08:07 schreef Koningin het volgende:
Ik heb hem op een soort van DVD. In de DVD-speler deed ie het niet, maar op de pc doet ie het wel.
Trouwens, supertoffe aflevering, leuke ontknoping enzo........
[james bond mode] "The name is Caine - MIAMI - CSI"[james bond mode off]
Supergaaf en dan ook die zonnebril weer......
Ik zal het verhaal effe uitleggen.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 09:23 schreef blablasjit het volgende:
[..]
DVD als in DivX/Xvid formaat bedoel je denk ik. Om die illegale zut te kijken heb je codecs nodig... Dat is en bstandje die de video en audio gegevens vertaald zodat een Media Player hem op je beeld kan laten zien zeg maar.
Caine in NY met sunglasses.. HELLO het is geen Miami hoor
danm is je indd een codec... als die vriend dat kan opnemen weet ie ook wat een codec is. Ik zou het ff aan hem vragen!quote:Op donderdag 14 oktober 2004 11:13 schreef Koningin het volgende:
[..]
Ik zal het verhaal effe uitleggen.
Ik was vergeten de video te programmeren en toen ik dus erachter kwam bij vrienden, vroeg ik of zij het misschien konden opnemen. Nu heeft hij de kabel van de tv naar de pc gelegd en kan hij dus via de pc opnemen. En dat heeft ie gedaan. Daarna heeft ie het gebrand op een CD.
Nou, eerlijk gezegd boeit me dat verder weinig, ik heb het gezien en das het belangrijkste.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 11:28 schreef blablasjit het volgende:
[..]
danm is je indd een codec... als die vriend dat kan opnemen weet ie ook wat een codec is. Ik zou het ff aan hem vragen!
daarom zei ik het ookquote:Op donderdag 14 oktober 2004 12:13 schreef Koningin het volgende:
[..]
Nou, eerlijk gezegd boeit me dat verder weinig, ik heb het gezien en das het belangrijkste.
Maar misschien heeft seeya_40 er nog wat aan???
Oh Sorry...quote:Op donderdag 14 oktober 2004 13:13 schreef blablasjit het volgende:
[..]
daarom zei ik het ook
maakt niet uit.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 15:23 schreef Koningin het volgende:
[..]
Oh Sorry...
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 20:55 schreef Dafje33 het volgende:
Wauw, in het grauwe, grijze NY rondlopen met een zonnebril! Dan ben je pas echt cool!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |