ja dank dat je me er aan herinnert was het al helemaal vergeten ik zag er reclame vanquote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:16 schreef Dafje33 het volgende:
Als je heel goed oplet dan kun je H weleens zien glimlachen in de serie! (pas op, het is ook weer zo voorbij)
Aanstaande zaterdag kun je H trouwens nog in een andere rol zien!
In de film "Kiss of Death" bij Yorin om 22.00 uur
Oww dat ga ik echt niet kijken hoor, dan krijg ik een heel raar beeld van mister H. Straks isset een eikel ofzo en dan is mijn beeld van H meteen weer verpestquote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:16 schreef Dafje33 het volgende:
Als je heel goed oplet dan kun je H weleens zien glimlachen in de serie! (pas op, het is ook weer zo voorbij)
Aanstaande zaterdag kun je H trouwens nog in een andere rol zien!
In de film "Kiss of Death" bij Yorin om 22.00 uur
Heb hem een tijdje geleden nog in de film "Proof of Life" gezien, maar daar speelde hij net zo'n stoere macho man!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:12 schreef Mellone het volgende:
Oww dat ga ik echt niet kijken hoor, dan krijg ik een heel raar beeld van mister H. Straks isset een eikel ofzo en dan is mijn beeld van H meteen weer verpest![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 14:11 schreef blablasjit het volgende:
ow net 3.03 gezienGaat hijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. vervangen? (of een poging doen tot)Pimp my Daf!
ik ben in slaap gevallen bij kiss of death!quote:Op zondag 10 oktober 2004 18:42 schreef Dafje33 het volgende:
Dan sta je toch aardig raar te kijken!
(heb gisteren Kiss of death gezien, tot mijn verbazing was die film pas uit 1995, ik von David Caruso er nog maar een jong broekie in!, dan is hij in amper 8 à 9 jaar toch flink wat ouder geworden)
teveel zon gepakt..quote:Op zondag 10 oktober 2004 18:42 schreef Dafje33 het volgende:
Dan sta je toch aardig raar te kijken!
(heb gisteren Kiss of death gezien, tot mijn verbazing was die film pas uit 1995, ik von David Caruso er nog maar een jong broekie in!, dan is hij in amper 8 à 9 jaar toch flink wat ouder geworden)
quote:Op maandag 11 oktober 2004 23:12 schreef Dafje33 het volgende:
Helemaal mee eens!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |