quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 00:17 schreef blablasjit het volgende:
lijkt me zoiezo niet fijn een vrouw op me nek
maar de vraag is.. kan ie uberhaupt wel gepassioneerd zijn met een vrouw
haha de zullen, ALS ZE OOIT de brief OPENMAKEN, vast en zeker denken: wat een stomme zotten die hollanders... Uhm Holland? waar ligt dat ook al weer?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 12:05 schreef Dafje33 het volgende:
Kom, laten we dit idee naar de writers sturen!![]()
![]()
Oh, maar ze kennen Nederland echt wel hoor! "Eh, i know somebody in Helsinki, his name is Simon, do you know him?" (echt meegemaakt is de USAquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 22:21 schreef blablasjit het volgende:
haha de zullen, ALS ZE OOIT de brief OPENMAKEN, vast en zeker denken: wat een stomme zotten die hollanders... Uhm Holland? waar ligt dat ook al weer?
Geen idee wat je bedoelt?quote:Op maandag 4 oktober 2004 10:48 schreef blablasjit het volgende:
niet iedereen in US of A kent nederland. Was geloof ik Max Westerman een keer die ging rndvragen aanmensen of ze wisten waar Nederland lag. de meeste wezen Duitsland aan of wisten het niet! Maar enkele wisten waar het lag!
En ook word er erg vaak "Dutch" aangezien als die mensen die op het platteland leven en alles bannen wat maar met nieuwere technieken hebben te maken. geen elektronica. Kweet ff de echte benaming niet! Die mensen wonen in de US of A zelf...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 10:52 schreef Mellone het volgende:
gaat ie dan ook H's zijn ride pimpen...?![]()
Zijn Hummerquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 10:52 schreef Mellone het volgende:
gaat ie dan ook H's zijn ride pimpen...?![]()
een hummer is een legervoertuig, geen pimp bak. een BMW is een pimp bakquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 14:54 schreef blablasjit het volgende:
de hummer van csi:mia is al gepimp.. die letters op de zijkant
en een hummer is al een pimp bak opzichik vind hem mooi zoals die nu is in CSI :MIA
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Volgende week een aflevering samen met CSI NYC![]()
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 21:58 schreef hydraulix het volgende:
Was inderdaad wel een toffe aflevering vandaag!Die lijkt mij ook erg coolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Volgende week een aflevering samen met CSI NYC![]()
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
Pas op je woorden! (anders beledig je één van mijn Klassiekers!!!quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 17:21 schreef khazad het volgende:
een hummer is een legervoertuig, geen pimp bak. een BMW is een pimp bak
te cool indd: spoiler over 3.01quote:Op woensdag 6 oktober 2004 12:23 schreef Mellone het volgende:
ahh hij was weer goed deze keer, x to the z speelde de ultime gangster pimp en H reageerd daar weer uitermate relaxt op. Is die gozer ooit ergens van onder indruk..? Te cool echt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |