abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22307632
echt wel, komt ie een beetje los. Hij is zo gepassioneerd met zijn werk bezig daarvan kan hij best een beetje in een vrouw steken

Zo'n echte carriere vrouw met weinig tijd, ze moet hem natuurlijk niet op zijn nek zitten.
pi_22322433
lijkt me zoiezo niet fijn een vrouw op me nek

maar de vraag is.. kan ie uberhaupt wel gepassioneerd zijn met een vrouw
pi_22322638
speedle is dood
stomme aflevering
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_22325895
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 00:17 schreef blablasjit het volgende:
lijkt me zoiezo niet fijn een vrouw op me nek

maar de vraag is.. kan ie uberhaupt wel gepassioneerd zijn met een vrouw
echt wel, zo gefocused en precies als ie is op zijn werk issie ook met de vrouwtjes...
pi_22327648
dat speedle dood is is innd geen fun. ik mis hem nu al!

haha nou ik zie hem echt als werkaholic en zijn types vrouwtjes zijn vast hele vreemde met te veel geld hebbende vrouwen

CSI MIAMI writers... proof me otherwise please!
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 12:05:15 #231
42042 Dafje33
Volautomatisch
pi_22328185
Kom, laten we dit idee naar de writers sturen!
Pimp my Daf!
pi_22328238
serieus! maar welke actrice moet 'haar' dan gaan spelen?

Zo'n sexy maar toch slim en succesvolle oudere vrouw...

*heeft sharon stone mss een paar daagjes vrij hiervoor..?*
pi_22340995
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 12:05 schreef Dafje33 het volgende:
Kom, laten we dit idee naar de writers sturen!
haha de zullen, ALS ZE OOIT de brief OPENMAKEN, vast en zeker denken: wat een stomme zotten die hollanders... Uhm Holland? waar ligt dat ook al weer?
  maandag 4 oktober 2004 @ 08:50:35 #234
42042 Dafje33
Volautomatisch
pi_22389800
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 22:21 schreef blablasjit het volgende:
haha de zullen, ALS ZE OOIT de brief OPENMAKEN, vast en zeker denken: wat een stomme zotten die hollanders... Uhm Holland? waar ligt dat ook al weer?
Oh, maar ze kennen Nederland echt wel hoor! "Eh, i know somebody in Helsinki, his name is Simon, do you know him?" (echt meegemaakt is de USA )

Ze kennen ook een aantal uitdrukkingen waar Nederland in voorkomt:

Double Dutch (met pil en condoom vrijen)
Going Dutch (ieder betaald voor zich, met uitgaan)

Kent er iemand nog meer?
Pimp my Daf!
pi_22391261
niet iedereen in US of A kent nederland. Was geloof ik Max Westerman een keer die ging rndvragen aanmensen of ze wisten waar Nederland lag. de meeste wezen Duitsland aan of wisten het niet! Maar enkele wisten waar het lag!

En ook word er erg vaak "Dutch" aangezien als die mensen die op het platteland leven en alles bannen wat maar met nieuwere technieken hebben te maken. geen elektronica. Kweet ff de echte benaming niet! Die mensen wonen in de US of A zelf...
  maandag 4 oktober 2004 @ 12:25:14 #236
42042 Dafje33
Volautomatisch
pi_22393032
quote:
Op maandag 4 oktober 2004 10:48 schreef blablasjit het volgende:
niet iedereen in US of A kent nederland. Was geloof ik Max Westerman een keer die ging rndvragen aanmensen of ze wisten waar Nederland lag. de meeste wezen Duitsland aan of wisten het niet! Maar enkele wisten waar het lag!

En ook word er erg vaak "Dutch" aangezien als die mensen die op het platteland leven en alles bannen wat maar met nieuwere technieken hebben te maken. geen elektronica. Kweet ff de echte benaming niet! Die mensen wonen in de US of A zelf...
Geen idee wat je bedoelt?

(Het was een grapje, dat de amerikanen NL weten te liggen.....de meesten weten amper waar Europa ligt )
Pimp my Daf!
pi_22414171
hmmz lama. ik was nogal in en serieuze "mood"

vanaaf weer miami

Rap moord dinsdag 05-10, 20:30 uur
Een beveiligingsbeambte wordt dood aangetroffen bij een concert van rapper 10-Large. Het CSI-team gaat op onderzoek uit en probeert de beroemde rapper te ondervragen. 10-Large wil niet meewerken aan het onderzoek en negeert het feit dat hij misschien doelwit was van de moord. Wanneer het team ontdekt dat niet de rapper maar zijn bodyguard het doelwit was van deze moord, worden maatregelen getroffen.

met xzibit wel leuke aflevering.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_22415266
gaat ie dan ook H's zijn ride pimpen...?
pi_22417242
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2004 10:52 schreef Mellone het volgende:
"I like your energy Kim, use it" Chloe O'Brian, 24
pi_22417950
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2004 10:52 schreef Mellone het volgende:
Zijn Hummer
pi_22420312
de hummer van csi:mia is al gepimp.. die letters op de zijkant

en een hummer is al een pimp bak opzich ik vind hem mooi zoals die nu is in CSI :MIA
pi_22422710
maar een crimeprocesslab achterin zou toch wel makkelijk zijn he
pi_22423246
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2004 14:54 schreef blablasjit het volgende:
de hummer van csi:mia is al gepimp.. die letters op de zijkant

en een hummer is al een pimp bak opzich ik vind hem mooi zoals die nu is in CSI :MIA
een hummer is een legervoertuig, geen pimp bak. een BMW is een pimp bak
"I like your energy Kim, use it" Chloe O'Brian, 24
pi_22429720
Was inderdaad wel een toffe aflevering vandaag!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
Volgende week een aflevering samen met CSI NYC
pi_22429764
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2004 21:58 schreef hydraulix het volgende:
Was inderdaad wel een toffe aflevering vandaag!
SPOILER
.
Volgende week een aflevering samen met CSI NYC
Die lijkt mij ook erg cool
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
  dinsdag 5 oktober 2004 @ 22:11:30 #246
42042 Dafje33
Volautomatisch
pi_22430103
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2004 17:21 schreef khazad het volgende:
een hummer is een legervoertuig, geen pimp bak. een BMW is een pimp bak
Pas op je woorden! (anders beledig je één van mijn Klassiekers!!! )

Maar als hij het doelwit niet was, waarom werd hij dan vanuit die auto beschoten, zodat H bijna vieze handen had? (En bijna zijn haar in de war......)
Pimp my Daf!
pi_22437047
Ik heb de aflevering van gisteravond moeten opnemen (had me erop verheugd om lekker thuis voor de buis te gaan zitten, maar goed), vanavond effe tijd vrij maken ervoor.
pi_22438174
Okay BMW's zijn pimp bakken of mensen met te veel geld bakken, beide die het te graag willen showen... Hummers zijn gewoon cool. Maar zeker wel pimp bakken. Meer dan een poster of een schaalmodel is niet nodig past toch niet hier door de straten in NL. Maar in de csi hummers is het indd wel leuk om um te pimpen met een crimelab achterin Nice thought!

Waarom ie werd beschoten??? Als afleiding, iemand anders??? Who will ever know? Maar Horatio maakte wel een koele koprol ja! daarvoor mag zijn haar in de war.

Volgende week CSI: Mia/NY whiehie! bereid je maar alvast voor op het voorstukje. Dies nasty. Niet voor jonge kijkers of kijkers met een zwakke maag

Ik w8 echter nog steeds op een CSI MIA/NY/LV cross over met Without a Trace
pi_22440465
ahh hij was weer goed deze keer, x to the z speelde de ultime gangster pimp en H reageerd daar weer uitermate relaxt op. Is die gozer ooit ergens van onder indruk..? Te cool echt!
pi_22442066
quote:
Op woensdag 6 oktober 2004 12:23 schreef Mellone het volgende:
ahh hij was weer goed deze keer, x to the z speelde de ultime gangster pimp en H reageerd daar weer uitermate relaxt op. Is die gozer ooit ergens van onder indruk..? Te cool echt!
te cool indd: spoiler over 3.01
SPOILER
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')