Nope! Maar de volgende keer ga ik voor het bruistablet ontbijt in plaats van deze truc...quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:01 schreef Tigertje het volgende:
maar...had je een kater?
Ik wil bij deze even de groetjes doen aan Brennie, maar dat heb verder met dit topic niet zo heel veel te makenquote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:05 schreef sSAMm het volgende:
meer pijn door zijn blaas dat ie z'n kater vergat.. dus dat is dus de truc..
Welke idioot drinkt er in 2 uur 5 liter bier?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:16 schreef Vampz het volgende:
ja idioot wie drinkt er dan ook in een keer 1,5 L water ...![]()
jah huh dat is ook niet helemaal fris natuurlijk ,maar in een keer achterelkaar 1,5 liter water, oefquote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:20 schreef Jack_Flash het volgende:
[..]
Welke idioot drinkt er in 2 uur 5 liter bier?
jamaar, dan pak je toch gewoon nog een biertje?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:06 schreef Stuart het volgende:
1,5 liter is ook wel erg veel hoor ! Ik drink hooguit een halve liter water dan. Ik drink trouwens áltijd water, krijg altijd dorst als ik 's nachts wakker word, en al helemaal na het drinken van bier
Waarom denkt iedereen dat 1,5 liter water drinken niet kan?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:16 schreef Vampz het volgende:
ja idioot wie drinkt er dan ook in een keer 1,5 L water ...![]()
Haiquote:Op zaterdag 5 juni 2004 15:07 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Ik wil bij deze even de groetjes doen aan Brennie, maar dat heb verder met dit topic niet zo heel veel te maken
hoi brennie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |