hoi
ik ben sinds zondagavond een beetje verkouden geworden en maandag werd het echt erg. Maar goed, gewoon zo nu en dan wat snot snuiten, warm blijven en niet te veel roken.
maar de nacht van dinsdag op woensdag was niet zo fijn.ik werd woensdag heel vroeg wakker en m'n bed was nogal vochtig. ZWEET, ik was nog erg moe en verrot dus ik ben maar doorgegaan met slapen.
maar vannacht (vrijdag/zaterdag) ging het echt mis. ik ging om 1 uur op bed en werd om 2 uur door een vriend wakker gebeld (afgesproken
![]()
), wij wat lullen en ik wens hem en mijn andere vrienden nog een plezierige avond.
goed, ik slaap zo verder en fuck, net voor 4 word ik weer wakker! en deze keer niet zo'n beetje ook. Ik kon gewoon naar de andere kant van mijn bed zwemmen
![]()
Dus ik zo uit bed (steenkoud want ikzelf was niet bepaald droog) en ik begin eerst even te vloeken en te tieren, dan zoek ik naar een oplossing, want eenmaal uit een drijvend bed, ga je er NIET meer in. dus ik heb noodgedwongen mijn hele bed maar verschoond en ik ben verder gegaan met slapen.
mijn vraag ik nu, waarom zweet ik zo. ik kan wel een beetje ziek zijn maar ik kan het overtollige vocht toch ook gewoon uitpissen??? waarom!! ik wil vannacht niet weer wakker worden en m'n bed opnieuw moeten verschonen want straks heb ik geen bed meer over.
waarom en wat kan ik hier aan doen? Ik weet nu dat als ik niet onder mijn dekbed lig, waarschijnlijk niet ga zweten. Ik heb het laatste deel van de nacht ook een voet in de openlucht gehad, het was wel koud maar ik zweette dat deel van de nacht bijna niet vergeleken met 2 tot 4 uur. Maar om nu geen dekens over te doen gaat me toch wat te ver...
groet!
[ Bericht 0% gewijzigd door marq op 05-06-2004 13:55:09 ]