M'n zus en ik hadden haar opgegeven dit jaar, maar op het laatste moment ging ze toch maar niet.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat heb ik nou met Idols
Just Kidding![]()
![]()
![]()
![]()
Ze zingt trouwens best mooi hoorquote:Op dinsdag 8 juni 2004 23:27 schreef Dizer het volgende:
LOL!!!
Trouwens, heb net in mijn opties de maximale aantal post per pagina naar 150 gedaan
Heb het een beetje gehad met al die subpagina's
Of misschien beter naar 100 of zo...
Do is leuk! Klaar!quote:Op woensdag 9 juni 2004 12:00 schreef BVO het volgende:
* Dizer luistert Do - Love is killing me
Eindelijk een nummer van Do. Nog een leuk nummer ook.
.
Dat nummer van Joss Stone is trouwens ook wel leuk, ze heeft een goede stem. Ze kan alleen denk ik wel wat meer dan dat nummer dat ik net zag, ga de cd eventjes "kopen"
.
Vindt ik ook!quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:32 schreef Svensational het volgende:
Gemiste kans Dizer! Die CD is echt
Als je maar wel stemtquote:Op woensdag 9 juni 2004 16:41 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ben nu al voor BVO als 'ie in BB zit.
Nee, de bewoners gingen nomineren, en degene die dan het meest waren genomineerd (dus van wie de bewoners wilden dat ze gingen wieberen), daar kon je op stemmen. En dan stemde je op je favoriet.quote:Op woensdag 9 juni 2004 16:46 schreef Svensational het volgende:
Je moet toch juist stemmen op personen die je niet leuk vind?
Ik ga niet vragen op waar je op gaat stemmen hoor..quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:33 schreef BVO het volgende:
Ik ga zo voor het eerst van mijn leven stemmen.
Ik twijfel tussen de vvd en lpfquote:Op donderdag 10 juni 2004 13:33 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Ik ga niet vragen op waar je op gaat stemmen hoor..
Maar ben je links of rechts?
rechts dus...quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:34 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen de vvd en lpf.
Hee Ev, Nou ik heb een programma dat heet PaintShop Pro en die levert daarbij AnimationShop. Het enige wat je hoeft te doen in dat proggie zijn alle plaatjes die je achter elkaar wil laten komen daarin in een rij zetten en dan opslaan als .gif. Je kan de tijd instellen en de kwaliteit.quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:32 schreef dunn0w het volgende:
Zeg Dizzle... ik heb vraagje .... jij heb zo'n mooi gif plaatje... hoe kun je die nu het beste maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |