Doe 'ns niet zo anti-voetbal.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:06 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hoe gaan we het EK overleven?.
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:29 schreef Tom_Tom- het volgende:
Voetbal..
Je kan N I E T van voetbal en van soap te gelijk houden.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:32 schreef BVO het volgende:
Nou ja zeg.. Ben ik hier de enige die van voetbal houdt?
.
Ik lees al veel mee in VBL en EKquote:Op dinsdag 8 juni 2004 14:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je kan N I E T van voetbal en van soap te gelijk houden.
Je moet K I E Z E N.
Wil je bij ons horen of wil je bij dat stomme tijdelijke EK forum horen.
Maak je keuze N U ! ! !![]()
![]()
![]()
Slet dat je bent!!! Je gaat gewoon vreemd met een andere forum!!!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 15:01 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik lees al veel mee in VBL en EK.
Hoe gaan de pw's eigenlijk?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 15:30 schreef dunn0w het volgende:
Erfenis gemist.. dit is niet leuk.... kut pw-week....
Sorry moest ff me frustratie kwijt....het wordt zondag herhaald!
Ik ben stiekem ook voor Spanje.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 15:31 schreef dunn0w het volgende:
Misschien als ik in een ander land woonde dat ik het EK wel leuk zou vinden.... ik heb gewoon een hekel aan het Nederlands elftal.
Mwah..... wel ok denk ik.... heb wel redelijk goed gevoel over.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 15:31 schreef BVO het volgende:
[..]
Hoe gaan de pw's eigenlijk?
Mooi zoquote:Op dinsdag 8 juni 2004 15:33 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Mwah..... wel ok denk ik.... heb wel redelijk goed gevoel over.
Maarja kan toch niet meer blijven zitten.![]()
Moet alleen zorgen dat ik de PTA-toetsen(dingen die je afsluit dit jaar) goed maak... dan sta ik tenminste geen 6jes op me eindlijst. gs1 bi1 sluit ik dit jaar af.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 15:34 schreef BVO het volgende:
[..]
Mooi zo.
Geschiedneis 1 heb ik op valreep met 8 afgesloten (had een hele goede laatste se gemaakt en stond zo nog net een 7,5quote:Op dinsdag 8 juni 2004 15:36 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Moet alleen zorgen dat ik de PTA-toetsen(dingen die je afsluit dit jaar) goed maak... dan sta ik tenminste geen 6jes op me eindlijst. gs1 bi1 sluit ik dit jaar af.
hoop op een 7/8 ... waarschijnlijk wordt het beide een 7.... daar gaat mun 'cumlaude'
Ja ik zit ook weer ff binnenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 15:39 schreef Tom_Tom- het volgende:
Even bijkomen van de zon.
Ja hier ook. Maar lekker zonnen gaat zo niet. Tenzij je bij water in de buurt bent. Maar ja, het enige water hier is de douche (of een kraan).quote:Op dinsdag 8 juni 2004 15:43 schreef BVO het volgende:
[..]
Ja ik zit ook weer ff binnen. Het is hier binnen een heel stuk koeler dan buiten, dus af en toe ff wat afkoelen hier.
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |