Wat hebben de nek en de schouders van Tara er nou weer mee te maken?quote:Op zondag 6 juni 2004 00:39 schreef Iwan1976 het volgende:
of Klerenhanger... That's The Question!
Tara ging toch van klerenkast naar hoerenkast.quote:Op zondag 6 juni 2004 01:00 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wat hebben de nek en de schouders van Tara er nou weer mee te maken?
In een hoerenkast kan men ook de klere(n) krijgen....quote:Op zondag 6 juni 2004 01:13 schreef Iwan1976 het volgende:
Tara ging toch van klerenkast naar hoerenkast.![]()
Daar spreekt een expert zo te horen...quote:Op zondag 6 juni 2004 01:19 schreef weet_ik_veel het volgende:
In een hoerenkast kan men ook de klere(n) krijgen....
Ik ben de eigenaar van een paar hoerenkotten.quote:Op zondag 6 juni 2004 02:58 schreef Iwan1976 het volgende:
Daar spreekt een expert zo te horen...
Moet je nu niet werken dan?quote:Op zondag 6 juni 2004 03:04 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik ben de eigenaar van een paar hoerenkotten.
Geweldige fantasiequote:Op zondag 6 juni 2004 01:12 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik hoop dat er volgend seizoen een seriemoordenaar wordt geïntroduceerd, de 'Canal Killer', die eens flink gaat huis houden in Amsterdam... dag Bram, dag Claire, dag Nico, dag Lizzy, dag Hugo... en dat pas aan het einde van het seizoen bekend wordt wie de dader is...
En de moord wordt natuurlijk opgelost door niemand minder dan Ellen Evenhuis, die na de moord op Bram haar oude beroep weer heeft opgepakt. Zij wordt bijgestaan door Bob Simons, die helemaal niet omgekomen is bij de brand... Zijn dood was namelijk in scène gezet door Interpol, die zijn hulp nodig hadden bij een undercoveroperatie in Verweggistan.
Spanning en gespuis in het Beatrix ziekenhuis...![]()
Lijkt me wel een leuke baan om nieuwe verhaallijnen te verzinnen.quote:Op zondag 6 juni 2004 13:08 schreef MirSus het volgende:
Hey Iwan1976, lijkt een baan bij het schrijvers team van ONM niks voor jou?!![]()
Ze kunnen nog wat van je leren!!![]()
Ga zo door!haha
Nou van ons mag het!quote:Op zondag 6 juni 2004 13:41 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Lijkt me wel een leuke baan om nieuwe verhaallijnen te verzinnen.
En je naam op de aftiteling heeft ook wel wat.
En Bettina niet te vergeten!quote:Op zondag 6 juni 2004 14:42 schreef tybalt het volgende:
Iemand caps van rokende dames in ONM? Is wel regelmatig gebeurd, vooral vroeger.. Renee, Joyce.... nog wel meer geloof ik!
Ik ben anti-roken, maar een 'bad guy' met een sigaar/sigaret geeft net dat beetje extra.quote:Op zondag 6 juni 2004 15:10 schreef tybalt het volgende:
Nou ik vind het wel wat hebben.. en tegenwoordig is het nauwelijks nog te zien..
Ik zal tijdens de zomerstop eens kijken in m'n archief... Als iemand de afgelopen 6 jaar een sigaret heeft opgestoken in OnM, GTST of Goudkust, dan heb ik daar wel een cap van... maar honderdduizenden caps scannen op rookwaar valt niet mee.quote:Op zondag 6 juni 2004 16:14 schreef tybalt het volgende:
Niemand meer caps hiervan??
In elk geval pafte Bettina voor ze eierstokkanker kreeg. Dat weet ik nog, want ze pafte hetzelfde merk sigaren als ik.quote:Op zondag 6 juni 2004 16:41 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik zal tijdens de zomerstop eens kijken in m'n archief... Als iemand de afgelopen 6 jaar een sigaret heeft opgestoken in OnM, GTST of Goudkust, dan heb ik daar wel een cap van... maar honderdduizenden caps scannen op rookwaar valt niet mee.
Als ik me niet vergis pafte Victor zich een ongeluk. Jannes, Lizzy, Joost en Daan staken regelmatig een jointje in brand. Pim en Cor de Zeeuw vermoordden ook sigaretten en sigaren. Vergeet niet Melchior Vehmeijer, die stiekem in het ziekenhuis zwaar aan de sigaar zat.quote:Op zondag 6 juni 2004 16:41 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik zal tijdens de zomerstop eens kijken in m'n archief... Als iemand de afgelopen 6 jaar een sigaret heeft opgestoken in OnM, GTST of Goudkust, dan heb ik daar wel een cap van... maar honderdduizenden caps scannen op rookwaar valt niet mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |