Dan maak jij maar dat je wegkomt, want voor hetzelfde geld raak ik jou.quote:Op donderdag 10 juni 2004 20:52 schreef Iwan1976 het volgende:
Je raakt hem waarschijnlijk toch niet... je ziet nog niet eens het verschil tussen een varken en een schaap.![]()
Geen ongewenste intimiteiten hier.quote:Op donderdag 10 juni 2004 20:54 schreef weet_ik_veel het volgende:
Dan maak jij maar dat je wegkomt, want voor hetzelfde geld raak ik jou.
Ik bedoel dat je dan loodvergiftiging oploopt.quote:Op donderdag 10 juni 2004 21:04 schreef Iwan1976 het volgende:
Geen ongewenste intimiteiten hier.
Says who?quote:Op donderdag 10 juni 2004 19:25 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
En zoiets noemt zich "fan"!
En maar blijven volhouden dat ik hier iedereen wegjaagquote:Op donderdag 10 juni 2004 22:24 schreef weet_ik_veel het volgende:
Iedereen uitgeluld voor vandaag?
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 11:06 schreef liane het volgende:
ik denk dat die nico wel iets gaat uithalen omdat ze jarloers is op lizzy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friends don't let friends remain beardless...
het was ook een schapenhoofd...quote:Op vrijdag 11 juni 2004 10:54 schreef Patries86 het volgende:
Ik vond die kop ook op een schapenkop lijken... en varken ziet er echt heel anders uit....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 juni 2004 12:45 schreef djkoelkast het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Voor dit seizoen bedoel je waarschijnlijk... Vanaf 30 augustus is OnM gewoon weer terug met nieuwe afleveringen.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 15:53 schreef RealStevi0w het volgende:
NOG 3 EN EEN HALF UUR EN DAN IS ONM VOOR DIT JAAR TEN EINDE
Beetje opletten he: Joyce heeft 'n miskraam gehad dus Duuk is en wordt geen vader van haar kind...quote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:29 schreef RealStevi0w het volgende:
Joyce is volledig in rouw dat de vader van haar kind dood is en ...... blablabla
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |