Dat zal wel te maken hebben met het EK. Het was mooier geweest als GTST en OnM allebei zouden stoppen deze week.quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:22 schreef weet_ik_veel het volgende:
Helaas nog maar twee afleveringen dit seizoen. Ik snap niet waarom ONM niet tot aan het einde van deze maand doorgaat. GTST doet dat wel.
Ga eens naar de Pearl. Misschien moeten ze daar jouw + brilglazen door - vervangen. Je ziet alles te groot.quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:26 schreef djkoelkast het volgende:
kuilTJE kan sexy zijn, maar hier kan een complete sinaasappel in! vind ik niet sexy
Hoezo met het EK? GTST gaat gewoon door. Dan kan ONM ook doorgaan.quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:27 schreef Iwan1976 het volgende:
Dat zal wel te maken hebben met het EK. Het was mooier geweest als GTST en OnM allebei zouden stoppen deze week.
Je hebt hier al veel te veel mensen weggejaagd.quote:Op woensdag 9 juni 2004 23:37 schreef Svensational het volgende:
PS, ik had je toch niet weggejaagd met mij voetschimmel-cap?
GTST heeft een veelvoud aan kijkers en kan wel wat hebben. Met dit goede weer en de EK verdampen de kijkcijfers van OnM en zijn meer afleveringen weggegooid geld. Het is verstandiger om dan een goedkope Amerikaanse comedy op de buis te gooien, bij voorkeur ook nog een herhaling. GTST heeft bovendien nog wat goed te maken met de teleurstellende eerste helft van het seizoen. Alle registers gaan open om het tot een spannend einde te brengen. Het zou jammer zijn als OnM dan in de schaduw moest staan van grote broer GTST.quote:Op woensdag 9 juni 2004 22:34 schreef weet_ik_veel het volgende:
Hoezo met het EK? GTST gaat gewoon door. Dan kan ONM ook doorgaan.
Er bestaat een contract voor twee jaar.quote:Op donderdag 10 juni 2004 00:17 schreef Iwan1976 het volgende:
Laten we hopen dat ze het nog zo lang volhouden.![]()
Dat dachten ze bij Goudkust ook...quote:Op donderdag 10 juni 2004 00:29 schreef weet_ik_veel het volgende:
Er bestaat een contract voor twee jaar.
Dat was op FOX8.quote:Op donderdag 10 juni 2004 00:40 schreef Iwan1976 het volgende:
Dat dachten ze bij Goudkust ook...(SBS6 blijft bij mij persona non grata)
SBS is verantwoordelijk voor het einde van Goudkust. (SBS6 => FOX => NET5 => EXIT)quote:Op donderdag 10 juni 2004 00:43 schreef weet_ik_veel het volgende:
Dat was op FOX8.
Tja, maar dat waren dan ook waardeloze series. ONM is top en draait al zo lang dat men er niet mee kan stoppen.quote:Op donderdag 10 juni 2004 00:56 schreef Iwan1976 het volgende:
SBS is verantwoordelijk voor het einde van Goudkust. (SBS6 => FOX => NET5 => EXIT)
De Veronica-dramaserie Combat hebben ze ook helemaal kapot geprogrammeerd.![]()
Arthur verdient een heel museum aan tegeltjes...quote:Op woensdag 9 juni 2004 23:37 schreef Svensational het volgende:
Wup:Vooral dat tegeltje is leuk
ik weet het, maar ik blijf stug volhouden... sorryquote:Op donderdag 10 juni 2004 08:02 schreef djkoelkast het volgende:
leuk hoor, maar ze zittentegenwoordig toch in Amsterdam (toch blijf ik dat een vreemde wending vinden)
ja graagquote:.... Sid zou ook terug moeten komen
\quote:Op donderdag 10 juni 2004 00:17 schreef Iwan1976 het volgende:
GTST heeft bovendien nog wat goed te maken met de teleurstellende eerste helft van het seizoen. Alle registers gaan open om het tot een spannend einde te brengen.
Misschien krijgen we volgend jaar wel weer een groots opgezette spectaculaire zomercliffhanger...quote:Op donderdag 10 juni 2004 10:05 schreef Svensational het volgende:
Bij ONM is het helaas precies andersom.
Monsterlijk leuke foto's ...quote:Op donderdag 10 juni 2004 02:34 schreef Wup het volgende:
[afbeelding]
Lizzy kan er ook wat van, hoor. Er was ooit een scène waarin ze moest janken. Melchior was pas dood. Viviënne speelde 't zo levensecht dat het snot uit haar koker liep. Is ook als opvallend moment in Kopspijkers geweest.quote:Op donderdag 10 juni 2004 12:08 schreef djkoelkast het volgende:
bah joost kwijlde ook helemaal, ook toen hij Lizzy zoende yuck whahahaha
zie ik liever een kwijlende Viviënne dan een kwijlende Joostquote:Op donderdag 10 juni 2004 14:24 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Lizzy kan er ook wat van, hoor. Er was ooit een scène waarin ze moest janken. Melchior was pas dood. Viviënne speelde 't zo levensecht dat het snot uit haar koker liep. Is ook als opvallend moment in Kopspijkers geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |