das voor je spieren!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 18:20 schreef Poogie het volgende:
insmeren met tijgerbalsem ofzo?
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 18:23 schreef DarkElf het volgende:
droogheid kun je naderhand weer oplossen met vaseline.
mentholpoeder koelt ook en stopt jeuk (bijv. waterpokken)
maar misschien is helemaal niets gebruiken en je huid koelen wel even beter, krijgt ie rust
Jij wil de TS nog meer pijn doen sukkel.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 18:20 schreef Poogie het volgende:
insmeren met tijgerbalsem ofzo?
Wat voor creme?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 18:33 schreef Qwea het volgende:
ff helemaal niet gebruiken, en alleen ff je huid koelen. over een uurtje smeer je er wat creme op, als het goed is is het morgen wat mindergewoon ff die creme door gebruiken
Werkt dat eik goed?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 18:23 schreef DarkElf het volgende:
droogheid kun je naderhand weer oplossen met vaseline.
en in het vervolg niet meer van die zooi gebruiken, of anders eerst testen op je huid om te kijken of je ertegen kanquote:Op vrijdag 4 juni 2004 18:12 schreef appelsap het volgende:
Mijn huid is vreselijk geïrriteerd geraakt door ontharingscreme die ik net gebruikt heb.
Het prikt ontzettend en het is nogal rood. Niet echt bultjes maar wel rode puntjes/vlekken.
Wat kan ik er tegen doen?
ja is erg vet dus heb je heeeel weinig voor nodig en goed in laten trekken anders komt het op je kleren. maar het werkt wel.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 18:46 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Werkt dat eik goed?
Heb als ik lang onder de hete douche sta wel es een enorm droge kop, vandaar.
Dat heb ik gemerkt jaquote:Op vrijdag 4 juni 2004 18:48 schreef Marietje_34 het volgende:
en in het vervolg niet meer van die zooi gebruiken, of anders eerst testen op je huid om te kijken of je ertegen kan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |