een paar jaar vind ik wel lang..quote:Op vrijdag 4 juni 2004 18:11 schreef -tammie- het volgende:
tja...wat is lang?
je zal het dan wel verdient hebben hahahahhaquote:Op vrijdag 4 juni 2004 18:55 schreef Hel1tjuhh het volgende:
Ja vooral mijn vriend.. Dan gaat ie eerst zoenen, dan aan mn oren zoenen, dan langzaam naar beneden en dan weer zoenen.. Hoogstens irritant.. En heel sadistisch..
Euhh.. Denk het wel ja.. Ik mag hem ook graag pesten.. Hem opgeilen als ik wil slapen, hem opgeilen als ik ongesteld ben.. Hem heel langzaam pijpen..quote:Op vrijdag 4 juni 2004 19:02 schreef badboynova het volgende:
[..]
je zal het dan wel verdient hebben hahahahha![]()
![]()
40cm ookquote:Op vrijdag 4 juni 2004 18:11 schreef devv05 het volgende:
[..]
een paar jaar vind ik wel lang..
Zoiets is onwijs leuk, maar ik kan er op een gegeven moment heel prikkelig van worden... Mijn vriend heeft het één keer gepresteerd een half uur met mijn tepels bezig te zijn... Op het moment dat ik dacht dat hij verder ging (hij begon langzaam mijn buik te zoenen enzo), ging hij weer naar boven. Toen waren ze uiteindelijk zo gevoelig dat het vervelend werd als hij er nog aan zat. Teasen is leuk, maar het moet zeker niet te lang hetzelfde zijn...quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:13 schreef NeX-GeN het volgende:
Zoenen stel ik ook niet uit, vooral niet omdat me vriendin helemaal gek wordt als ik haar in haar nek zoen.... en dan ga ik heel langzaam naar beneden en telkens als ze denkt dat ik iets ga doen dan ga ik weer heel rustig naar boven. Na een tijdje dan smeekt ze me gewoon om verder te gaan...![]()
Tjah als ik dit bij mijn vriendin doe dan kan ze zelfs klaarkomen gewoon door met de borstjes te spelen, kost tijd en teasen, daarna wel feest... Maar hier moet je dus wel tijd voor hebbenquote:Op woensdag 9 juni 2004 13:16 schreef innovative het volgende:
[..]
Zoiets is onwijs leuk, maar ik kan er op een gegeven moment heel prikkelig van worden... Mijn vriend heeft het één keer gepresteerd een half uur met mijn tepels bezig te zijn... Op het moment dat ik dacht dat hij verder ging (hij begon langzaam mijn buik te zoenen enzo), ging hij weer naar boven. Toen waren ze uiteindelijk zo gevoelig dat het vervelend werd als hij er nog aan zat. Teasen is leuk, maar het moet zeker niet te lang hetzelfde zijn...
Herkenbaar, zeker als ze nogal gevoelig zijn dankzij een zekere periode in de maand.quote:Op woensdag 9 juni 2004 13:29 schreef Mr_Jingles het volgende:
[..]
Tjah als ik dit bij mijn vriendin doe dan kan ze zelfs klaarkomen gewoon door met de borstjes te spelen, kost tijd en teasen, daarna wel feest... Maar hier moet je dus wel tijd voor hebben![]()
Het is dus allemaal ene questie van aanvoelen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |