Verschrikkelijk goed gedaan... Ik kreeg het er koud van... En dan Benton, tijdens zijn wanhopige poging... Hoe hij bebloed, verslagen, naar Jackie loopt...quote:Op dinsdag 8 juni 2004 19:35 schreef mitt het volgende:
Jackie met der schreeuw
Same here, elke keer nog krijg ik het er koud van..quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:11 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Verschrikkelijk goed gedaan... Ik kreeg het er koud van... En dan Benton, tijdens zijn wanhopige poging... Hoe hij bebloed, verslagen, naar Jackie loopt...
Zeer aangrijpend geacteerd en gefilmd, één van de betere afleveringen!
wat een lompe actie van cordayquote:Op dinsdag 8 juni 2004 19:35 schreef mitt het volgende:
irritante Maggie..
Corday![]()
Jackie met der schreeuw
Carol Hathaway (Julianna Margulies)? Die is naar dr. Ross vertrokkenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:13 schreef gurlie het volgende:
waar is donkere krullen dinges eigenlijk heen? heb wat afleveringen gemist
hathaway jaquote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:16 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Carol Hathaway (Julianna Margulies)? Die is naar dr. Ross vertrokken
ik vind luka op zich wel ok, het lijkt me alleen niet logisch dat je steeds zo makkelijk in relaties valt als je je gezin kwijtgeraakt bent..quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:25 schreef scanman01 het volgende:
Luka fladdert van de ene naar de andere, dat is nu al wel duidelijk. De schrijvers maken van hem toch niet zo'n aardig karakter volgens mij.
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:11 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Verschrikkelijk goed gedaan... Ik kreeg het er koud van... En dan Benton, tijdens zijn wanhopige poging... Hoe hij bebloed, verslagen, naar Jackie loopt...
Zeer aangrijpend geacteerd en gefilmd, één van de betere afleveringen!
Juist wel, die man is één groot wrak geestelijk gezienquote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:31 schreef gurlie het volgende:
[..]
ik vind luka op zich wel ok, het lijkt me alleen niet logisch dat je steeds zo makkelijk in relaties valt als je je gezin kwijtgeraakt bent..
Ze is niet teruggekomen in het ziekenhuis, volgens mij, ik heb haar in elk geval niet meer gezien.quote:Op woensdag 9 juni 2004 09:28 schreef Koningin het volgende:
Hoe is het trouwens met Lizzy afgelopen? Is ze terug gegaan naar het ziekenhuis? Om de een of andere reden heb ik dat gemist.
wie?wat?quote:Op woensdag 9 juni 2004 19:09 schreef BlaatschaaP het volgende:
Uhoh.
Hij ontdekt 't toch niet hier he?
Ja, ik was ook verbaasd dat dat nu al kwam...quote:Op woensdag 9 juni 2004 19:12 schreef DarkElf het volgende:
[..]
wie?wat?
mark ziek, hier al?
Wat me op zich zeer terecht lijkt.quote:Op woensdag 9 juni 2004 19:20 schreef BlaatschaaP het volgende:
Lizzy aangeklaagd
en toch als je topics terugleest wordt er erg vaak verzucht: wat een afleveringquote:Op woensdag 9 juni 2004 19:20 schreef BlaatschaaP het volgende:
Dit is toch wel wat anders.
Lizzy aangeklaagd en zwanger. Mark krijgt 'het bericht' () en een giga-explosie.
klopt.quote:Op woensdag 9 juni 2004 19:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat me op zich zeer terecht lijkt.
Nee, nog niet hoorquote:Op woensdag 9 juni 2004 19:47 schreef DarkElf het volgende:
ja nou lekker allemaal zo...
lizzie zwanger mark gaat dood
Corday wordt aangeklaagd vanwege de fout van gisteren.quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:11 schreef foetre het volgende:
vertel wat is er precies gebeurd ben het Vergeten op te nemen ben werken KUTTTTT!!
Carter tilde Abby uit de ontplofte kamer en heeft haar verder geholpen. Behalve een gekneusde rib heeft ze er niets aan overgehouden.quote:Op woensdag 9 juni 2004 21:37 schreef foetre het volgende:
whoa shit he dit moet ik eerst ff verwerken.........................
jezs wat een aflevering heb ik gemist ik kan het nog ff allemaal niet bevatten
mark gaat er toch niet uit?/!!!!!!
wat heeft abby nu voor vewondingen?
krijgt carter nu ook een rechtszaak aan ze broek??
Dat heb je snel als je in een ziekenhuis werkt. Elisabeth kreeg meteen een echo (terwijl ze net 2 minuten wist dat ze zwanger was)quote:Op donderdag 10 juni 2004 09:33 schreef Koningin het volgende:
Vond het wel vreemd, want hij heeft nooit ergens last van gehad, wordt een keertje niet goed en dan gelijk in de scan. Maar goed, dat maakt niet uit.
Volgens mij niet... maar op de dvd-box staat ie als het goed is welquote:Op woensdag 9 juni 2004 22:53 schreef furanku het volgende:
Ik kan me het niet meer herinneren, maar heeft net5 de pilot wel uitgezonden?
Dus de aflevering waarmee het allemaal begon en beslist werd of E.R. een tvserie werd of niet..
Heb hem namelijk op me pc al een stuk of 5x bekeken
I was thinking about you, toen ik dat hierboven schreef.quote:Op donderdag 10 juni 2004 19:15 schreef DarkElf het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |