En hoe maak je die ene die z'n middelvinger opsteekt?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:35 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Dat gespreksonderwerp is hier niet toegestaanquote:Op zaterdag 5 juni 2004 01:05 schreef CherryLips het volgende:
ok dan, waar downloaden jullie normaal gesproken de afleveringen?
Klotezooi!!! Waarom verschuiven ze het dan inderdaad niet naar een andere avond of naar een andere zender... nu moet je een paar weken wachten op het vervolg terwil je er helemaal in zit....quote:Op vrijdag 4 juni 2004 20:43 schreef Wieteke het volgende:
Van de site van de fucking klere nog meer lelijke woorden AVRO
(....info over de aflevering op 10 juni as....) ....
"Dit zal voorlopig de laatste uitzending zijn van seizoen 9. De resterende drie afleveringen zullen in het najaar worden uitgezonden. De reden hiervan is dat vanaf 12 juni het EK-voetbal losbarst op Nederland 2. "
Hoe halen ze het in hun botte hersens??![]()
![]()
![]()
![]()
Dusseh.. we kijken de komende weken nog gewoon seizoen 7 op Net5, vervolgens nog één aflevering seizoen 9 bij deAvro
. Daarna seizoen 8 bij diezelfde stinkAvro en dan in het najaar weer de laatste 3 afleveringen seizoen 9. En dan vanaf jan. 05 seizoen 10.
![]()
![]()
Dat is precies de reden waarom ze het nu uitstellen. Met het EK op welke zender dan ook verliezen ze heel veel kijkers. En met een duur programma als ER willen ze dat niet lijkt me.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 00:37 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Een half jaar geleden wisten ze toch ook al dat het EK eraan kwam?
ER is één van de grootste kijkcijferkanonnen van de Avro. Hadden ze daar geen andere zender of ander tijdstip voor kunnen vinden?
Zwak hoor!
Alleen seizoen 1 is op dvd uitgebracht (in Europa). Seizoen 2 is in de VS ook al te verkrijgen.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 09:49 schreef foetre het volgende:
waar kan je eigenlijk alle delen op dvd nl ondertiteld kopen?
Ja, komende weken expres andere avonden ingeroosterd om die donderdagavond vrij te houdenquote:Op zaterdag 5 juni 2004 00:12 schreef Murray het volgende:
Heb je speciaal voor ER je donderdagavonden vrijgenomen?
ja dat weet ik die heb ik al maar ik wil ze allemaalquote:Op zaterdag 5 juni 2004 10:10 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Alleen seizoen 1 is op dvd uitgebracht (in Europa). Seizoen 2 is in de VS ook al te verkrijgen.
De DVD-Box van seizoen 1 ben ik aan het downloaden.
Btw, iemand zin in een petitie? Ik ben ook een voetbalfan, maar E.R. vind ik belangrijker!
Nee, ER moet terug naar Nederland 1. Voetbal mag en moet op Nederland 2 blijven.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 10:32 schreef foetre het volgende:
petitie lijkt me trouwens een goed idee voetbal gewoon naar een ander net ER is veel belangrijker
dat gaat tenminste om mensenlevens en voetbal is maar voetbal
Dan nog doen ze het niet, want met het EK op een andere zender kijkt er geen hond meer naar ER.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 10:32 schreef foetre het volgende:
petitie lijkt me trouwens een goed idee voetbal gewoon naar een ander net ER is veel belangrijker
dat gaat tenminste om mensenlevens en voetbal is maar voetbal
Tijdens het EK zullen ze het idd niet meer uitzenden, maar ze mogen/moeten E.R. wel zo snel mogelijk verplaatsen naar Nederland 1 zodat voetbal niet meer in de weg kan zitten.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 11:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan nog doen ze het niet, want met het EK op een andere zender kijkt er geen hond meer naar ER.
Nee? Ze hebben zeker betaald voor 1x uitzenden ofzo?? Weet niet zo goed hoe dat werkt.... Maar het was wel een goed idee, tochquote:Op zaterdag 5 juni 2004 19:52 schreef mitt het volgende:
(knip) seizoen 9 niet binnen een bepaalde tijd mag uitzenden (knip)
Yeah, blame PSVquote:Op zaterdag 5 juni 2004 20:01 schreef Wieteke het volgende:
[..]
Nee? Ze hebben zeker betaald voor 1x uitzenden ofzo?? Weet niet zo goed hoe dat werkt.... Maar het was wel een goed idee, toch![]()
Enne, eigenlijk, eigenlijk, eigenlijk, is het de schuld van PSV, dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |