abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19642037
Ik weet de naam niet, maar ik herinner me nog van tv dat je eerst van die grote dingen had daar moest je ook gel op smeren, en moest je als een soort riem om je buik doen, nu heb je van die vlindervormige, die plakken gewoon op je buik of waardan ook, weten jullie al wat ik bedoel?
zoniet sorry ik kan het nietzo goed uitleggen, maar het zow je buikspieren moeten trainen of je benen enz, maar mijn vraag helpt dit nou? ik zag ze legge bij de blokker voor 5 ¤
pi_19642279
Wat ik me nu afvraag, ben ik de enige die bij de topictitel aan van die vlinderbroekjes moet denken?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_19642313
Of het werkt geen idee.
Hoe het werk is niet zo moeilijk: doordat je spiereen stroomstoten krijgen trekken ze samen en rekken weer op en hierdoor zal het lichaam denken dat je druk aan het sporten bent
pi_19642356
Ja, maar is dit niet slecht voorje? ik bedoel stroomstoten krijgen is nietzo gezond.
maarja boeie, zow het je buikspieren versterken?
  vrijdag 4 juni 2004 @ 16:22:11 #5
61288 Duna
Still Going Strong
pi_19642390
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 16:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat ik me nu afvraag, ben ik de enige die bij de topictitel aan van die vlinderbroekjes moet denken?
Zo eentje die je in je kutje moet stoppen en die trilt
Met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal.
  vrijdag 4 juni 2004 @ 16:22:33 #6
36662 kees_zenuwpees
U drink, u drive, u spill...
pi_19642397
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 16:09 schreef Darkmaster het volgende:
mijn vraag helpt dit nou? ik zag ze legge bij de blokker voor 5 ¤
Hele goede vraag
Daar was ik laatst dus ook benieuwd naar.
En nog steeds blijkbaar, anders zou ik immers niet reageren, maw tvp
"The future looks so bright,
I've GOT to wear shades..."
pi_19642430
Ik moest heel ergens anders aan denken
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
  vrijdag 4 juni 2004 @ 16:24:00 #8
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_19642441
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 16:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Inderdaad, ik stond al klaar om hem richting SEX te gooien
pi_19642491
Hhahahaha, maja nu weten we nog niet of het werkt, ik ben erg benieuwd!
pi_19642675
Wat ik me heb laten vertellen is dat die apparaten amper helpen omdat ze je spieren veel te zwak belasten. Wil je stevige spieren krijgen, zul je je spieren ook zwaar moeten belasten (gewichten heffen, etc.). Ik heb wel eens zo'n apparaatje gebruikt, maar dat was geen success.

Als ik een gewicht hef, dan staat er echt wel veel meer spanning op mijn spieren dan met zo;n machientje. En stukken langer ook nog eens, zeker wel een seconde of 5. Zo'n machientje spant je spieren misschien 1 keer per seconde en dan nog niet al te sterk ook (anders klapte je wel dubbel als je hem op je buik zet ).

En voor je conditie helpt het ook nog eens geen zier, want je zweetklieren worden er nog niet eens wakker van. Je hartslag gaat dus niet omhoog en dus komt er geen vetverbranding op gang. Waarmee al gelijk wordt bewezen dat je ook niet slank wordt van die apparaten.

En als laatste: het zijn ook nog eens ongemakkelijke dingen. Als je de gel niet goed hebt zitten, dan electrocuteer je jezelf. Klinkt erger dan het is , maar het prikt als je het niet goed hebt gedaan en je kunt er brandwondjes aan overhouden.

Mijn moeder heeft wel eens zo'n apparaatje gekocht en ik heb het wel eens gebruikt. Maar als ik in de sportschool zit train ik zeker 20 keer zo hard en dat merk ik al amper aan mijn spieren.

Al met al zeg ik: het werkt voor geen donder. Je leeft in een droom als je denkt dat je zonder inspanning een goed figuur kunt krijgen.

Maar goed, 5 euro is niet zo'n grote aderlating en dus kopen mensen het toch wel.
  vrijdag 4 juni 2004 @ 16:37:37 #11
16715 Mylene
*schatje*
pi_19642803
edit: topictitel duidelijker gemaakt .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')