abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19645657
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 18:05 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Breng de Eerste Hulp eens een bezoekje.
Tja dat komt omdat sommige automobilisten simpel weg denken, daar heb ik niks over gehad bij mn rijbewijs dus daar hoef ik ook niet op te anticiperen
pi_19645868
Er zit vlak bij mij in de buurt zo'n drempel. Ik schrok me compleet verrot toen ik eroverheen ging met mn franse bak. Er zit voor de drempel een lus in de weg net zoals bij verkeerslichten, die meet je snelheid, ga je bij die drempel harder dan 50 erover dan komt die uit de grond zetten.

En voor de mensen die willen weten waar dat ding ligt, Op de weg van Westerhaar-Vriezenveensewijk naar Kloosterhaar. Hij ligt bij de vluchtheuvel direct als je het dorpje Kloosterhaar in rijdt pal na het 50 km per uur bordje. Ik weet gelukkig dat dit ding er zit, als ik op de motor ben ben ik altijd zeer op mijn hoede.
Saab op 4 wielen en Suzuki op 2 wielen, wat een combinatie :D
pi_19654192
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 18:44 schreef MRPhone het volgende:
Er zit vlak bij mij in de buurt zo'n drempel. Ik schrok me compleet verrot toen ik eroverheen ging met mn franse bak. Er zit voor de drempel een lus in de weg net zoals bij verkeerslichten, die meet je snelheid, ga je bij die drempel harder dan 50 erover dan komt die uit de grond zetten.

En voor de mensen die willen weten waar dat ding ligt, Op de weg van Westerhaar-Vriezenveensewijk naar Kloosterhaar. Hij ligt bij de vluchtheuvel direct als je het dorpje Kloosterhaar in rijdt pal na het 50 km per uur bordje. Ik weet gelukkig dat dit ding er zit, als ik op de motor ben ben ik altijd zeer op mijn hoede.
Staat er geen waarschuwing ofzo d'rvoor? Als er geen waarschuwing voor staat: de FUCKING LOSERS als het zo is

Gelukkig dat ze in Amsterdam zulke dingen (nog) niet hebben...
pi_19654283
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 18:44 schreef MRPhone het volgende:
Ja, dat ging ik net zeggen... Ik heb ook op een duidelijke manier kennis gemaakt met die dingen.. Ik dacht dat de velgen van mijn auto'tje spontaan vierkant waren... niet grappig!
I know I was born, And I know I will die.
The inbetween is mine, I am mine
We have a blog! http://beurdy.xs4all.nl/blog
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')