Het klopt inderdaad vaak niet. M'n ouders hebben een tijdje colelctes georganiseerd. Na afloop wordt alles drie keer geteld en opgeschreven. Er zitten daar dus echt geen fouten in. En toch klopte het eindaantal na zo'n muntentelmachine bijna nooit.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:33 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik heb dat een keer gedaan, maar vertrouw die dingen niet. Na de storting krijg je een bonnetje met het totaalbedrag en ook uitgesplits in alle muntsoorten en de aantallen erachter. Ik wist heel zeker dat er 1 afwijkende munt tussen zat, nl. 1 20 centstuk (rest allemaal kopermuntjes). En die stond dus niet op het bonnetje
lieve zus..quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:16 schreef Sylvana het volgende:
ik stop ze in de spaarpot van me kleine broertje
ik ben ook heel lief jaquote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:56 schreef Omkron het volgende:
[..]
lieve zus..![]()
Zal de ijscoman leuk vindenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 19:27 schreef SEMTEX het volgende:
Die pleuren we in een grote metalen pot. Toch alleen maar onnodige ballast in m'n portemonnee die toch al altijd uitpuilt van de overbodige meuk die erin zit
Af en toe kunnen we een ijsje halen van het kleingeld dat in die pot zit
Dat doe ik dus best vaakquote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:08 schreef Aventura het volgende:
Bij de Postbank kun je van die zakjes halen, waar je dan de muntjes af moet tellen en dus stuk voor stuk moet gaan inleveren
Ik vraag me echt af WIE zoiets nou zou doen
echt?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 20:00 schreef echt het volgende:
Aan de Collecte (die wel zo'n 1 keer per week langskomt)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |