*sopt*quote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Niet meer bieden nu Gijs... voor 20 euro erbij heb je een nieuwe
Die kleine dekbed.. 1 pers. heb ik wel gedaanquote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:01 schreef Nadientje het volgende:
Snel met je cunt account er in en overbieden. Daarna op je fiets stappen en bij je lokale Dixons een zwarte Xdoos halen en pinnenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:01 schreef ChOas het volgende:
[..]
*sopt*
en rs3quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:03 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Snel met je cunt account er in en overbieden. Daarna op je fiets stappen en bij je lokale Dixons een zwarte Xdoos halen en pinnenOh,.. en Live halen !!
Die ps2 ook ja.. 1200.. ik weet nog wel dat ik hem echt MOEST hebben... krediet verhoogd.. halen.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:04 schreef Chocobo het volgende:
Heb 1299,- gulden betaald voor mijn PS2 en zelfs 1500,- voor mijn Japanse N64 op release
jij spoort nietquote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:04 schreef Chocobo het volgende:
Heb 1299,- gulden betaald voor mijn PS2 en zelfs 1500,- voor mijn Japanse N64 op release
Pjee, ik zit ziek thuis, ik ga er echt niet uit...quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:03 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Snel met je cunt account er in en overbieden. Daarna op je fiets stappen en bij je lokale Dixons een zwarte Xdoos halen en pinnenOh,.. en Live halen !!
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:04 schreef Chocobo het volgende:
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:04 schreef Nadientje het volgende:
[..]
en rs3ohnee daar moet je natuurlijk nuchter voor zijn
ohquote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:05 schreef ChOas het volgende:
[..]
Pjee, ik zit ziek thuis, ik ga er echt niet uit...
Ja toen waren we nog niet getrouwdquote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:05 schreef Nadientje het volgende:
[..]
jij spoort nieten dat vindt quinny allemaal goed?
Draai dat mes in mijn rug eens een klein beetje, volgens mij kan je nog iets dieper stekenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:06 schreef Nadientje het volgende:
[..]
ohals ik nu bij je woonde in de buurt ging ik het wel doen, maar ja das niet zo
dat probeer ik ook wel eens, maar dat lukt dus echt niet. Loop de hele tijd tegen muren aan, en ben steeds te laat met schietenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:06 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Ik speel meestal half bezopen/bezopen.
Dat doet Surfer standaard in gamesquote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:09 schreef kepler het volgende:
[..]
Loop de hele tijd tegen muren aan.
ik heb ook een spaarkoequote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja toen waren we nog niet getrouwden was die kleine bolle er nog niet maar he,.. das van mijn eigen spaarcentjes hoor
Daar suckte ik gister ook in.. te laat schieten..quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:09 schreef kepler het volgende:
[..]
dat probeer ik ook wel eens, maar dat lukt dus echt niet. Loop de hele tijd tegen muren aan, en ben steeds te laat met schieten![]()
ja, jij schoot me de hele tijd neer bij die fucking homo tunnelquote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:11 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Daar suckte ik gister ook in.. te laat schieten..
En pissed he.. kanker weer mol in die tunnel.. spawnen.. weer naar die tunnel.. weer mol.. spawnen.. weer naar die tunnel.
Thad gekund.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:10 schreef Nadientje het volgende:
ohja en thor zei gister dat ik een roze beertjes pyama had maar die heb ik niet![]()
Ja das waar ookquote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:12 schreef kepler het volgende:
[..]
ja, jij schoot me de hele tijd neer bij die fucking homo tunnel
toen ging ik maar de andere kant op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |