alsof wat?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 03:34 schreef schvvmert het volgende:
Ik doe meestal net alsof.![]()
Interessant. Ik doe juist altijd net alsof ik alsof doe.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 03:38 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Alsof ik echt ben.![]()
Dat kan ik natuurlijk ook eens gaan proberen.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 03:41 schreef Koekepan het volgende:
[..]
Interessant. Ik doe juist altijd net alsof ik alsof doe.
Nou snap ik 't ff niet meer.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 03:47 schreef Koekepan het volgende:
Het blijkt lastiger dan gedacht om in de vijf meest recente WFT-topics de laatste reactie te hebben gepost......
Geen van beide. Het was een observatie die elk doel en elke betekenis ontbeert. Sorry...quote:Op zaterdag 5 juni 2004 03:50 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Nou snap ik 't ff niet meer.Is dat een doel op zichzelf of heeft dat ook nog met 't topic wat raakvlakken?
Ok bedankt voor deze heldere uitleg. Ik ben weer gerustgesteld.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 03:51 schreef Koekepan het volgende:
[..]
Geen van beide. Het was een observatie die elk doel en elke betekenis ontbeert. Sorry...
??quote:Op zaterdag 5 juni 2004 04:39 schreef k3vil het volgende:
war ben je nu dan ? ik mis hj voor datr ik j ech ken ? De vonek van rde rechtvaardgen zijn in jouw etoch maak je me bealchelijk ?
Sorry lotte, ik wilde kijken of ik je de stang op kon jagenquote:Op zaterdag 5 juni 2004 03:01 schreef -Lotte- het volgende:
[..]
![]()
Ligt eraan wie ik tegenover me heb maar ik betrap me er wel eens op dingen uitgebreider uit te leggen dan ik eigenlijk weetquote:Op zaterdag 5 juni 2004 04:34 schreef P-Style het volgende:
Interessant topic weer. Ikzelf merk vooral de laatste tijd op dat heel veel echt ontzettend nep doen. Ik zit in een soort "fase" dat ik daar heel erg op ga letten. Ik weet ook niet waarom.Maar ik erger me er kapot aan! Zoveel mensen doen zó nep! Zo nep dat het niet eens meer "net alsof" is, maar gwoon nep. Ik heb het hier over mensen die ik persoonlijk ken, mensen op tv, politici, etc.
Maar vaak genoeg betrap ik mezelf er ook op dat ik "net alsof" doe.Dat noemen ze ook wel eens liegen.
Meestal doe ik dat als mensen mij iets vragen en ik heb geen zin om iest uitgebreid uit te gaan leggen. Dan verzin ik een eenvoudiger antwoord en doe ik net alsof... soms zo overtuigend dat ik er haast zelf in begin te geloven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |