Ja maar dan moet er toch iets in je urine zitten wat helpt. En dan kunnen ze dat toch namaken met een veel hogere concentratie in de vorm van een zalf oid.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:32 schreef Joene het volgende:
ik weet wel dat ik het moest doen van dokter om wratten te verwijderen en dat heeft wel geholpen
Ja dat had ik ook al tegen haar gezegd. Aangezien acne nogal afhankelijk is van stress is het waarschijnlijk geestelijk ook goed te beinvloeden.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:41 schreef Skinkie het volgende:
wat werken placebo's toch goed
en daar gaat het ook omquote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:41 schreef 1299 het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook al tegen haar gezegd. Aangezien acne nogal afhankelijk is van stress is het waarschijnlijk geestelijk ook goed te beinvloeden.
Dit kan ik bevestigen..! Het werkt.. maar vraag me niet waarom. Is toch vreemd eigenlijk als je bedenkt dat urine zo goed als 100% steriel is..quote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:32 schreef Joene het volgende:
ik weet wel dat ik het moest doen van dokter om wratten te verwijderen en dat heeft wel geholpen
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:21 schreef heaven7 het volgende:
Nou, ik heb een hele poos iedere ochtend onder de douche in mn eigen pis staan dansen maar werken ho maar
Ach, liever dat dan je gezicht lijkt mequote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:51 schreef pimpin het volgende:
[..]
Maar om onder de douche gaan pissen lijkt me zo smerig, als je nu nog de gave hebt om de richten ok, maar dat heb je ook niet.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 16:00 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Ach, liever dat dan je gezicht lijkt meBovendien hebben wij gelukkig zoiets wat zeep heet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |