abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19636617
Zelf heb ik al jaren lang last van acne.

Nu is hier een vrouw (op kantoor) die eens in de week schoonmaakt e.d. Die beweerd dat ze zelf en zoon heeft die last van acne had. En dat je 's ochtends je urine over je gezicht moet smeren, 2 minuten moet laten inwerken en vervolgens na 2 weken een mooie huid hebt.

Na lang lachen en ongeloof ben ik op internet gaan zoeken naar dit fenomeen en heb ik niets kunnen vinden.

Ik geloof zelf zowieso niet in al die natuur geneeswijze. Ook kan ik me niet voorstellen dat je talgklieren spontaan minder hard talg gaan produceren.

Hoe maak je een vastberaden persoon duidelijk dat het toch echt te ongeloofwaardig is zonder het zelf te gaan proberen om erachter te komen dat het niet werkt
pi_19636627
ik weet wel dat ik het moest doen van dokter om wratten te verwijderen en dat heeft wel geholpen
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_19636836
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 12:32 schreef Joene het volgende:
ik weet wel dat ik het moest doen van dokter om wratten te verwijderen en dat heeft wel geholpen
Ja maar dan moet er toch iets in je urine zitten wat helpt. En dan kunnen ze dat toch namaken met een veel hogere concentratie in de vorm van een zalf oid.
pi_19636837
wat werken placebo's toch goed
Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
Hadîs (An-Nawawi): "Niemand van jullie gelooft (werkelijk) totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst."
pi_19636853
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 12:41 schreef Skinkie het volgende:
wat werken placebo's toch goed
Ja dat had ik ook al tegen haar gezegd. Aangezien acne nogal afhankelijk is van stress is het waarschijnlijk geestelijk ook goed te beinvloeden.
pi_19636980
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 12:41 schreef 1299 het volgende:

[..]

Ja dat had ik ook al tegen haar gezegd. Aangezien acne nogal afhankelijk is van stress is het waarschijnlijk geestelijk ook goed te beinvloeden.
en daar gaat het ook om

op mijn vinger zitten hele vreemde plekken die vereelten, verschilferen en opscheuren (pijnlijk). dat heeft m'n hele lichaam al afgereisd, en komt alleen naar boven als ik het 'druk' heb
Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
Hadîs (An-Nawawi): "Niemand van jullie gelooft (werkelijk) totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst."
pi_19638424
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 12:32 schreef Joene het volgende:
Dit kan ik bevestigen..! Het werkt.. maar vraag me niet waarom. Is toch vreemd eigenlijk als je bedenkt dat urine zo goed als 100% steriel is..
pi_19639121
Nou, ik heb een hele poos iedere ochtend onder de douche in mn eigen pis staan dansen maar werken ho maar
pi_19640030
tja ze zeggen dat het helpt maar het lijkt em niet echt fijn
altijd grappig
pi_19641532
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 14:21 schreef heaven7 het volgende:
Nou, ik heb een hele poos iedere ochtend onder de douche in mn eigen pis staan dansen maar werken ho maar
pi_19641807
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 15:51 schreef pimpin het volgende:

[..]

Ach, liever dat dan je gezicht lijkt me Bovendien hebben wij gelukkig zoiets wat zeep heet
pi_19642113
quote:
Op vrijdag 4 juni 2004 16:00 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Ach, liever dat dan je gezicht lijkt me Bovendien hebben wij gelukkig zoiets wat zeep heet
Maar om onder de douche gaan pissen lijkt me zo smerig, als je nu nog de gave hebt om de richten ok, maar dat heb je ook niet.
  vrijdag 4 juni 2004 @ 17:37:06 #13
19018 Brennie
CCU nurse
pi_19644469
OP hiernaartoe verplaatst: Het middel tegen puistjes deel 9
Topicstarter, heb je meteen wat adviezen.
De users van het centrale topic weten ook gelijk weer wat nieuws
Daar graag verder, deze maar dicht.
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')