Dat is ook een optie ja, maar op Arab St.? In Chinatown heb je toch meer van die tailors zitten?quote:Op maandag 14 juni 2004 04:13 schreef Libris het volgende:
Crabtree, ga je mee naar Arab street om een Oranje pak te laten maken
En dan zo groot als je vuist.quote:Op maandag 14 juni 2004 04:49 schreef Libris het volgende:
Af en toe een kakkerlak
Nee, dat was me wat te laat, maar ik weet nu wel dat Chijmes een prima plaats is om te kijken.quote:Op maandag 14 juni 2004 05:07 schreef Libris het volgende:
Heb je gisteren de wedstrijd gezien?
What's cooking?quote:
Sorry, heb al met een hoop mensen afgesproken om naar Chijmes te gaan. Maar mocht je een blanke boeddha in een glimmend feloranje gewaad rond zien lopen, dan ben ik dat.quote:Crabtree!? Vanavond bij mij op het balkon Euro2004?
Haha, degene die kookten waren een collega en zijn vrouw. Ieder moest een jurylid meenemen en mijn collega koos mij. Die collega is een vriend van de presentator van die show. Nederland is klein, maar Singapore is kleinerquote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:16 schreef Steijn het volgende:
[..]
Je wordt beroemd.Hoe ben je verzeild geraakt in dat kookprogramma?
Cool!quote:Op dinsdag 15 juni 2004 09:29 schreef Libris het volgende:
[afbeelding]
en
[afbeelding]
Crabtree!? Vanavond bij mij op het balkon Euro2004?
Ik vind het zelf ook wel een goede grapquote:Op dinsdag 15 juni 2004 13:50 schreef SeLang het volgende:
[..]
Cool!
Woensdag ben ik om 02:45 in Chijmes te vinden.quote:Op zondag 27 juni 2004 17:45 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
*meldt zich*
Vanochtend om een uur of 6 aangekomen (toen was t nog pikdonker, best raar eigenlijk).
Hmm, goede plek om te kijken?quote:Op maandag 28 juni 2004 09:12 schreef Libris het volgende:
Ik waarschijnlijk bij Wisma - Orchard
Redelijk, leuk publiek, niet al te groot scherm alleen, en 5 flesjes carlsberg voor $28,-quote:Op maandag 28 juni 2004 09:51 schreef Crabtree het volgende:
[..]
Hmm, goede plek om te kijken?
Oh wacht, is dat achter pré-Rouge toevallig? Of is dat de Ice Cold Beer bar? Daar hadden ze ook een carlsberg promo.quote:Op maandag 28 juni 2004 09:55 schreef Libris het volgende:
Redelijk, leuk publiek, niet al te groot scherm alleen, en 5 flesjes carlsberg voor $28,-
Nee, het is Indochine, die nieuwe tent, erg mooi trouwens, overal zitten watertjes en aquaria.quote:Op maandag 28 juni 2004 09:59 schreef Crabtree het volgende:
[..]
Oh wacht, is dat achter pré-Rouge toevallig? Of is dat de Ice Cold Beer bar? Daar hadden ze ook een carlsberg promo.
Alleen naar 7-11 is nog goedkoper..
Jammer alleen dat we dan niet kunnen zitten.
Goede vraag? Als NL in de finale staat moeten we wel wat regelen....quote:Op maandag 28 juni 2004 10:00 schreef Crabtree het volgende:
Hoe lang blijven OreO en The_Lizard_Queen trouwens?
Ik was alweer bijna vergeten hoe goedkoop dingen zijn hier, ben net naar Shrek 2 gegaan voor omgerekend ongeveer 3 euro pp, das iets van drie keer zo goedkoop als bij de Pathe in Amsterdam.quote:Op maandag 28 juni 2004 09:12 schreef Libris het volgende:
Ik waarschijnlijk bij Wisma - Orchard
Hoe bevalt het Lizard Queen, waar zit je in de buurt? Iemand OreO al gezien?
Heb je gelijk in, de bios en dat soort dingen zijn erg goedkoop, ik heb het even opgezocht en je zit wel iets buiten town, maar vlakbij Geylang, heerlijk eten, misschien wel het beste eten van Singapore en in ieder geval een erg goede sfeer.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 18:20 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
[..]
Ik was alweer bijna vergeten hoe goedkoop dingen zijn hier, ben net naar Shrek 2 gegaan voor omgerekend ongeveer 3 euro pp, das iets van drie keer zo goedkoop als bij de Pathe in Amsterdam.Ik zit hier bij het Siglap Centre in de buurt, wel redelijk dicht bij het vliegveld geloof ik. Heb net lekker in een taxi door pikdonkere straatjes gereden vanwege die blackout in half Singapore (hier geen last van gelukkig
).
Geen idee eigenlijk of ik met Oreo in het vliegtuig heb gezeten (weet ook niet hoe hij eruit ziet).
Ik blijf hier trouwens een maand, tot 24 juli geloof ik.
quote:Op woensdag 30 juni 2004 01:58 schreef Libris het volgende:
vlakbij Geylang...een erg goede sfeer.
Same here, ik had er eentje in mijn gebouw (en ik woon op de hoogste verdieping..) Lekker wakker worden met regen en onweer... Het waren wel weer twee flinke buien vandaag en gisteren.quote:Op woensdag 30 juni 2004 03:13 schreef Crabtree het volgende:
[..].
Vanochtend hier drie voltreffers gehad van blikseminslag; wat een lawaai!
Man, Geylang is super, hoerenbuurt, maar wel erg authentiek, en het eten is super!quote:Op woensdag 30 juni 2004 03:13 schreef Crabtree het volgende:
[..].
Vanochtend hier drie voltreffers gehad van blikseminslag; wat een lawaai!
Ik zit hier ook op de hoogste verdieping. Ik had wel eens zware onweerbuien meegemaakt (hier ook al), maar een inslag direct in het gebouw nog nooit. Wat een knallen zeg!quote:Op woensdag 30 juni 2004 04:04 schreef Libris het volgende:
Same here, ik had er eentje in mijn gebouw (en ik woon op de hoogste verdieping..) Lekker wakker worden met regen en onweer... Het waren wel weer twee flinke buien vandaag en gisteren.
Nope, NUS heeft er geen last van gehad. Op Power98 hadden ze het er wel continu over. Clementi had er bijvoorbeeld wel weer last van.quote:Heb jij last gehad van de Power failure? Ik las net dat een ziekenhuis op 1,5 kilometer van mijn huis wel last van had, maar ik heb niets gemerkt..
Dat bedoelde ik dus. Bij de Double-O bar werden we al eens aangesproken door een taxi-chauffeur of we mariniers waren en of we naar Geylang wilden.quote:Op woensdag 30 juni 2004 04:06 schreef Libris het volgende:
Man, Geylang is super, hoerenbuurt
Ik herinner me opeens dat ik afgelopen week na Nederland - Letland in de taxi gevraagd werd of ik Thiase meisjes wilde. Het duurde alleen behoorlijk lang voor dat ik doorhad wat ie nou precies zei.. Erg gebrekkig Engels en ik had al de nodige biertjes op.. Was me nog nooit in een taxi gebeurd..quote:Op woensdag 30 juni 2004 05:18 schreef Crabtree het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dus. Bij de Double-O bar werden we al eens aangesproken door een taxi-chauffeur of we mariniers waren en of we naar Geylang wilden.
Ja, maar ik heb de hele tweede helft niet meegekregen. Ben in slaap gevallen op het gras.quote:Op donderdag 1 juli 2004 05:06 schreef Libris het volgende:
Crabtree, was je gisteren in Chimes?
Ja, het viel me al op dat er veel Portugal-fans waren.quote:Op donderdag 1 juli 2004 08:16 schreef Libris het volgende:
Haha, ik zat op het terras bij die kerk, ik heb het wel helemaal meegekregen, ook al zat ik met drie dames die allemaal voor Portugal waren
ja klopt maar komt denk ik ook door de euro....quote:Op woensdag 30 juni 2004 01:58 schreef Libris het volgende:
[..]
Heb je gelijk in, de bios en dat soort dingen zijn erg goedkoop, ik heb het even opgezocht en je zit wel iets buiten town, maar vlakbij Geylang, heerlijk eten, misschien wel het beste eten van Singapore en in ieder geval een erg goede sfeer.
Blackout? Niets van gemerkt.. Veel plezier nog, en post wat je ervaringen zijn...
tot 11 augquote:Op maandag 28 juni 2004 10:00 schreef Crabtree het volgende:
Hoe lang blijven OreO en The_Lizard_Queen trouwens?
lol ja,,, had pas een tour gehad langs die hoeren me neef is een soort expert ofzo hij weet waar ze allemaal vandaan komen waar ze wat kosten welke legaal zijn en illegaal ,er komen er steeds meer uit chinaquote:Op woensdag 30 juni 2004 04:06 schreef Libris het volgende:
[..]
Man, Geylang is super, hoerenbuurt, maar wel erg authentiek, en het eten is super!
volgens mij zaten we wel in hetzelfde vliegtuig want ik kwam ook om 27 juni 6:00 am singapore tijd aanquote:Op dinsdag 29 juni 2004 18:20 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
[..]
Ik was alweer bijna vergeten hoe goedkoop dingen zijn hier, ben net naar Shrek 2 gegaan voor omgerekend ongeveer 3 euro pp, das iets van drie keer zo goedkoop als bij de Pathe in Amsterdam.Ik zit hier bij het Siglap Centre in de buurt, wel redelijk dicht bij het vliegveld geloof ik. Heb net lekker in een taxi door pikdonkere straatjes gereden vanwege die blackout in half Singapore (hier geen last van gelukkig
).
Geen idee eigenlijk of ik met Oreo in het vliegtuig heb gezeten (weet ook niet hoe hij eruit ziet).
Ik blijf hier trouwens een maand, tot 24 juli geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |