Yup.... komt bekend voorquote:Op dinsdag 8 juni 2004 04:46 schreef Libris het volgende:
Ja, vooral zinsvolgorde is nog wel eens de weg kwijt
hmmm ja... toen ik na 10 mnd USA terug in NL was, was het ook een moeillijk weekje. Begon al op het vliegveld.... de nederlandse douna bedankt met "Thank you" nadat hij mijn paspoort terug gaf,.... kwam er gewoon uit... niet eens bij na gedacht...quote:Op dinsdag 8 juni 2004 04:50 schreef El_Nino het volgende:
Mij ook, of af en toe wat woorden in het engels weten en niet in het Nederlands...
En hun hadden zoiets van' tsss komt hij aan...moedertaalverloochenaar...met z'n Amerikaanse accentquote:Op dinsdag 8 juni 2004 04:52 schreef vicz het volgende:
[..]
hmmm ja... toen ik na 10 mnd USA terug in NL was, was het ook een moeillijk weekje. Begon al op het vliegveld.... de nederlandse douna bedankt met "Thank you" nadat hij mijn paspoort terug gaf,.... kwam er gewoon uit... niet eens bij na gedacht...
en ja... toen viel het nogal mee........ ik ben de laatste tijd vooral aan mijn accent aan het werken... zo heeft bijvoorbeeld "red" 2 letter grepen ipv 1 in het zuidelijk dialect....quote:Op dinsdag 8 juni 2004 04:57 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
En hun hadden zoiets van' tsss komt hij aan...moedertaalverloochenaar...met z'n Amerikaanse accent
hehehe... Nachtshift.... leuk woordquote:Op dinsdag 8 juni 2004 04:59 schreef HAL9000S het volgende:
Ik heb nog een uur nachtshift en dan kan ik pittentotdat de stroom en dus de airco rond een uur of 12 's middags door de hitte
tjsa, defensie taal hequote:Op dinsdag 8 juni 2004 05:01 schreef vicz het volgende:
[..]
hehehe... Nachtshift.... leuk woord![]()
tip: Haal het spel Ninja-Gaidenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 05:00 schreef Libris het volgende:
Leuk nieuws:
Morning Mr JJ Kluit,
Pls come and collect your X-Box from our Harbourfront office . Pls collect from 8.30-12.30pm , 2pm-5.30pm.
Regards
Eunice
Beste respectvolle meneer.... hahahaquote:Op dinsdag 8 juni 2004 05:04 schreef krakkemieke het volgende:
Libris: Omdat ze nederlands schrijven misschien?![]()
Complementary X-Box bij mijn nieuwe Beamerquote:Op dinsdag 8 juni 2004 05:04 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
tip: Haal het spel Ninja-GaidenAls je een beetje doorzetter bennt iig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |