Hebbedingetje hè.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 04:06 schreef krakkemieke het volgende:
ROFL, mannen die een burqua willen?!
Ik ben trouwens al een keer in Singapore geweest! Heb volgens mij mijn verjaardag in de dierentuin daar gevierd, en heel veel kip gegeten!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 04:06 schreef krakkemieke het volgende:
ROFL, mannen die een burqua willen?!
yep, dat was vroeger!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 04:11 schreef krakkemieke het volgende:
El-Nino: je weet niet meer waar? Was vast een goeie verjaardag![]()
Oh, 6 jaar
Houd het levendig, maar alvast maar een deel 2 aanquote:Op dinsdag 8 juni 2004 04:10 schreef HAL9000S het volgende:
Sorry dat ik je hele topic aan het verneuken ben trouwens Libris
weet niet, krijg geen kerstpakketenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 04:16 schreef krakkemieke het volgende:
En nu komen de kerstpakketten in december?![]()
Nu is het trouwens even pauze... we zijn druk bezig om Reagan onder de grond te stoppen....quote:Op dinsdag 8 juni 2004 04:18 schreef El_Nino het volgende:
Ach, die Irakezen zorgen er gewoon voor dat de Amerikanen hun afleiding niet ergens anders zoeken...
Goed trouwens dat het weer een beetje rustig is!
Nee, niet echt, ja taal is een leuke soms, ik spreek geen Chinees (ja 4 woorden) en sommige mensen spreken hier geen Engels, leuk als je eten wilt bestellen..quote:Op dinsdag 8 juni 2004 04:14 schreef HAL9000S het volgende:
Libris heb je nog culturele aanpassingsproblemen gehad, en heeft je dat wel eens grappige/genante situaties opgeleverd?
In Basra vooral en As Samawah blijft het onrustig, maar Al Khidr zien ze vaak over het hoofd, klein plaatsje maar he!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 04:18 schreef El_Nino het volgende:
Ach, die Irakezen zorgen er gewoon voor dat de Amerikanen hun afleiding niet ergens anders zoeken...
Goed trouwens dat het weer een beetje rustig is!
Doe er nog eens een paar, altijd leuk.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 04:20 schreef Libris het volgende:
[..]
Nee, niet echt, ja taal is een leuke soms, ik spreek geen Chinees (ja 4 woorden) en sommige mensen spreken hier geen Engels, leuk als je eten wilt bestellen..
Maar echt genante dingen nee. Veel vooroordelen over Nederland, erg grappig. Mensen die echt denken dat we allemaal in molens wonen...
Ja, echt absurd is dat he...mischien kom ik deze zomer wel ff langs, ik ga mischien zo'n transsyberische express nemen.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 04:20 schreef Libris het volgende:
[..]
Nee, niet echt, ja taal is een leuke soms, ik spreek geen Chinees (ja 4 woorden) en sommige mensen spreken hier geen Engels, leuk als je eten wilt bestellen..
Maar echt genante dingen nee. Veel vooroordelen over Nederland, erg grappig. Mensen die echt denken dat we allemaal in molens wonen...
Reaganquote:Op dinsdag 8 juni 2004 04:22 schreef krakkemieke het volgende:
Onder welke regering werd Irak ook weer gesteund door de VS? Ben het effe kwijt....
Zo ! En waar doet meneer Hal dat allemaal van, die leuke tripjes ?quote:Op dinsdag 8 juni 2004 04:23 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ja, echt absurd is dat he...mischien kom ik deze zomer wel ff langs, ik ga mischien zo'n transsyberische express nemen.
Ik houd het nu nog mij een msn cursus..quote:Op dinsdag 8 juni 2004 04:23 schreef El_Nino het volgende:
Chinees is ook zo'n rottaal, als je een klank ook maar een beetje verkeerd uitspreekt begrijpen ze je niet of liggen ze helemaal dubbel... Heb je weer wat verkeerds gezegd :/
Ik ben ook wel benieuwd naar die blunders van je Libris!
* werkt voor z'n geldquote:Op dinsdag 8 juni 2004 04:24 schreef Luchtpost het volgende:
[..]
Zo ! En waar doet meneer Hal dat allemaal van, die leuke tripjes ?
Ja hier vragen ze of Denemarken hoofdstad van Amsterdam is...quote:Op dinsdag 8 juni 2004 04:26 schreef Libris het volgende:
Oh ja, mijn collega's vragen hoe het weer is in Denemarken, Duitsland, Belgie en soms ook Nederland, de topo is niet erg denderend..
What is the Danish kitchen like? How is your familiy in Belgium...
Dat soort gedoe...
We vinden hier wel leuke geweren hier zo nu en dan, meestal hebben ze AK 47's bij zich..echt mooie wapens zijn dat. Altijd hopen dat we vangst hebben dus, dat betekend de volgende dag schietenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 04:26 schreef El_Nino het volgende:
Misschien heeft HAL Saddams geweren wel aan Bush verkocht...
quote:Op dinsdag 8 juni 2004 04:29 schreef vicz het volgende:
[..]
Ja hier vragen ze of Denemarken hoofdstad van Amsterdam is...
Ja, ma betekent zowel moeder als ezel dacht ik.. Een foutje is snel gemaakt..quote:Op dinsdag 8 juni 2004 04:31 schreef krakkemieke het volgende:
Geschreven ja........ Ni hao kan ik wel uitspreken zonder te bedoelen: je moeder is een kakkerlak.....![]()
Man, ik geef die Irakezen drie panna's in een actie.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 04:31 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
hahaha! schandalig!
We hebben hier laatst gevoetbald tegen de plaatselijke FC en verloren met 6-0Dat de mariniers met 11-0 verloren hadden is dan wel weer een schrale troost.
Zoals ik al eerder zei. Een groot verschil, veel mensen zijn erg christelijk en seks voor het huwelijk is not done. Aan de andere kant, als je hier een in een club komt, en zeker als blanke heb je zat aandacht... Ah well, af en toe is het erg leuk...quote:Op dinsdag 8 juni 2004 04:32 schreef HAL9000S het volgende:
Hoe zijn de vrouwens daar Libris? een beetje soepeltjes in de omgang?
ja dat denk je...die gasten tikken je helemaal van de mat afquote:Op dinsdag 8 juni 2004 04:33 schreef Luchtpost het volgende:
[..]
Man, ik geef die Irakezen drie panna's in een actie..
Heel verschillend, ik heb het in zijn algemeen niet zo op Aziatische mannen, maar er lopen best wel goede exemplaren rond..quote:Op dinsdag 8 juni 2004 04:36 schreef krakkemieke het volgende:
En hoe zijn de mannen Libris?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |