Ah, ik ging al uit van nummer 39, een beetje in het midden, maar het is dus nog dichterbij.quote:Op maandag 7 juni 2004 05:33 schreef Libris het volgende:
249572
Prince George's Park Residences, 118425.quote:Op maandag 7 juni 2004 05:41 schreef Libris het volgende:
Waar zit jij?
Ja, stoer, en dat Queen en OreO misschien in hetzelfde vliegtuig zitten..quote:Op maandag 7 juni 2004 13:10 schreef Ricky2k4 het volgende:
Kijk das nou tof. Zit je een beetje op een nederlands forum te posten kom je erachter dat 1 van de users 6 kilometer van je vandaan woont terwijl je aan de andere kant van de wereld woont. What are the odds
Uit ervaring weet ik dat toespelingen maken op een eventueel huwelijk nog wel eens kan helpen...quote:Op maandag 7 juni 2004 16:01 schreef Libris het volgende:
Lokale dames, tja, heel verschillend. Ik heb hier meer aanspraak dan in NL, (ook omdat blank = geld), maar aan de andere kant, seks voor het huwelijk is hier voor veel mensen niet bespreekbaar...
Yep, ik vertrek 's ochtends (of heel vroeg in de middag, weet niet meer) van Schiphol.quote:Op maandag 7 juni 2004 01:38 schreef OreO het volgende:
heheook singapore airlines?
Ik blijf er een maandje (oa familiebezoek), met 3 dagen Thailand er tussen.quote:Op maandag 7 juni 2004 02:57 schreef Libris het volgende:
Ging je op doorreis of bleef je even in Singapore?
quote:Op maandag 7 juni 2004 16:34 schreef OreO het volgende:
hahaha zo expert al?![]()
Lekker.quote:Op maandag 7 juni 2004 05:18 schreef Libris het volgende:
Erg cool, als Lizard_Queen en OreO hier zijn, kunnen we well een mini-Fok-Meet organiseren
BBQ bij mij thuis(Grange Road)
Daar zijn wij niet zo welkom...quote:Op dinsdag 8 juni 2004 03:45 schreef HAL9000S het volgende:
Nee, Al-Khidr Irak lijkt me beter geschikt....
Irak schijnt wel een leuke trekpleister te zijn.....quote:Op dinsdag 8 juni 2004 03:57 schreef HAL9000S het volgende:
Daarna ga ik waarschijnlijk meteen een maand op vakantie.
voor een vrouwen een Burka!, alhoewel zou wel een beetje zonde zijn natuurlijkquote:Op dinsdag 8 juni 2004 03:56 schreef krakkemieke het volgende:
Bedankt HAL, maar dat gaat niet zo lukken als vrouw.....![]()
Mmmz, dan een andere keer, misschien kom ik wel even naar Taiwanquote:Op dinsdag 8 juni 2004 04:02 schreef El_Nino het volgende:
Mwoh, ik heb er wel zin in maar ben bang dat de businessclass precies op die dagen volgeboekt is... Tja, en dan gaat het natuurlijk niet!
Maarre, een jaar alweer! Het schiet flink op, ik realiseerde me laatst ook dat ik hier alweer 3 maandjes ben... het verbaast me dat ze nog redelijk preuts zijn in Singapore. Daar heb ik in Taiwan als ubernerd nog geen last van gehad!
*Heeft een vriendinnetje in Holland, dus blijf wel braaf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |