Wat bedoel je met monster ????quote:Op vrijdag 4 juni 2004 02:53 schreef Mr-Mackey het volgende:
Laat het opsturen als monster zonder waarde.
Op die manier heb je de beste kans dat het er zonder problemen doorheen komt.
Denk erom: mocht het er wél uit worden gehaald, dan betaal je niet alleen BTW, maar ook nog invoerrechten.
Die gaan trouwens nog vóór de BTW, hetgeen betekent dat je ook BTW over de invoerrechten betaalt.
Dat is in deze bananenrepubliek gebruikelijk: ook over de BPM wordt BTW geheven....
Hangt er van af wat ze zoeken. Doorgaans zoeken ze organische verbindingen en dan is er niets aan de hand.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 03:44 schreef Skinkie het volgende:
als ie door de Xray gaat ben je toch de pineut?
Ik vraag me dus af of alle pakjes gescand worden. Ze moeten toch wel de wapens er tussen uit kunnen halen. maar of ze nou ook kunnen zien of er 2 horloges worden verzonden weet ik niet.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 03:44 schreef Skinkie het volgende:
als ie door de Xray gaat ben je toch de pineut?
Bullquote:Op vrijdag 4 juni 2004 02:53 schreef Mr-Mackey het volgende:
Dat is in deze bananenrepubliek gebruikelijk: ook over de BPM wordt BTW geheven....
ja klopt daarom wil ik weten wat hiervan de pakkans is.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 06:45 schreef Megumi het volgende:
Als ik het goed heb kun je ook een boete krijgen.
dat weet ik ook.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 07:12 schreef Croga het volgende:
En naast dit alles moet je er natuurlijk rekening mee houden dat de "verzekerde waarde" vermeld moet worden. Als daar 1200 euro staat mag je ook voor 1200 euro BTW gaan afrekenen...
Staat daar 0 en het paketje gaat verloren dan heb je meteen een heel ander probleem......
quote:Wat mag in ieder geval niet in WGR?
Tenzij anders aangegeven wordt, gelden de regels zoals die in de standaardpolicy staan. Illegale zaken zijn in ieder geval niet toegestaan. Dat betekent dat het uitwisselen van tips en ervaringen en/of het oproepen tot belastingontduiking, uitkeringsfraude en andere vormen van fraude, oplichting of diefstal niet toegestaan zijn.
Met hoeveel succes?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 08:29 schreef Joene het volgende:
Ik liet uit amerika vandaan dus altijd pakketjes (cadeautjes) versturen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |