Die heb ik ook gehad alleen dan als sedan.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 18:26 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
oke dan.
bij mij passen de bumpers alleen niet omdat ie te laag is.
met de originele bumper raak ik de drempels al.
ik heb btw wel dat model voor die van jouw. dat mooie model.
hehehe
maar goed thanx voor de info alvast.
Nee.quote:Op donderdag 16 september 2004 01:05 schreef Kluupkluup het volgende:
mooi. Misschien een doimme vraag, maar kan een HD zulke trillingen aan?
komen der aan!quote:Op donderdag 16 september 2004 16:34 schreef Gurb het volgende:
heb je nog meer foto's??
ziet er erg leuk en interessant uit
je bedoelt met een magnetiche veld???quote:Op donderdag 16 september 2004 16:39 schreef -Xerxes- het volgende:
Ik denk niet dat dat schuimbedje genoeg zou zijn mocht je er een 15-er Punch inleggen
De trillingen, denk ikquote:Op vrijdag 17 september 2004 03:53 schreef Remon het volgende:
[..]
je bedoelt met een magnetiche veld???
Der zit een metaaleplaat tussen de 2 compartimenten verders nog geen last gehad.
De tijd zal het leren.
de pc zit regelrecht op de aux in van me autoradio sony mp80 iddquote:Op woensdag 22 september 2004 11:01 schreef steve-a17 het volgende:
hoe heb je het geluid aangesloten? ik zie tulp stekkers op je behuizing, gaat die rechtstreeks naar de HU? op de aux ofzo en schakelt hij dan vanzelf aan? heb zelf de mp40 en vroeg me af of het mogelijk was ook met dit type
Laptopje is altijd makenlijk maar kijk eens of deze een 12v input heefd ipv een 220 dat scheelt je een hoop elendequote:Op zaterdag 2 oktober 2004 14:54 schreef trancemaniak het volgende:
Dit lijkt me ook wel leuk om in de auto in te bouwen.
Ik zit te denken aan het volgende:
Een laptopje met klein scherm (12 inch ofzo), waarop Windows XP kan draaien. (een 2e hands Compaq Armada M300 PIII 600MHz ofzo)
GPS via USB-apparaatje.
Een 12-220v omvormer om in ieder geval 2 apparaten op te kunnen aansluiten (Laptop dus en USB-HD of USB-DVD-speler)
Navigatiesoftware.
Nu heb ik enkele vragen over bovenstaande: Hoeveel watt omvormer zou ik nodig moeten hebben?
Welke navigatiesoftware werkt goed?
Werkt die navigatiesoftware prima op zo'n laptop? (Die navigatiesoftware is vaak 3D)
Meer foto's ???quote:Op zaterdag 25 september 2004 16:04 schreef jochem8 het volgende:
PC in je bak is echt vet. Heb je nog wat meer foto's?
Misschien wel een leuk idee om dat in mijn auto ook te gaan doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |