Ja maar 800x600 is de native resolutie (zoveel pixels zijn er aanwezig in het paneel), bij alles wat je hoger gaat draaien gaat hij pixels weglaten, en dat ziet er niet uit.quote:Op woensdag 23 juni 2004 23:46 schreef Remizon het volgende:
De reselutie kan tot 1200 x 1000 nogwat maar dat is wel erg klein allemaal
ik maak snel nog wat extra foto's van het complete spul als ik allees heb afgewerkt.
laat maar dan vertel ik je ook niet hoe je aan een een windowsversie komtquote:Op donderdag 24 juni 2004 01:18 schreef Hugster het volgende:
linux
mij wel?quote:Op donderdag 24 juni 2004 10:54 schreef Skinkie het volgende:
[..]
laat maar dan vertel ik je ook niet hoe je aan een een windowsversie komt![]()
terugvindpost.. daar heb je tegenwoordig ook bookmarks voor..quote:Op woensdag 7 juli 2004 01:35 schreef Hellrazor het volgende:
tvp ?
die omvormer naar 220 is idd een omweg maar wel de makenlijkst ik heb hem achter geschakelt met een constate 12v en een schakelaar voor om het hele spul uit te doen buiten me contact om.quote:Op maandag 26 juli 2004 19:15 schreef Jaydeem het volgende:
kun je niet beter ff naar een electonica boer gaan, en ff vragen hoe je 12v tot 5v convert? En de eventuele andere spanningen 3.3V geloof ik? Want als je dit voor elkaar hebt, kun je de schakeling zo maken dat als de auto uit gaat, de pc ff blijft draaien..... want als je ff ergens een boodschapje moet doen en je komt terug, en de pc moet opnieuw opstarten.... niet echt handig lijkt me.
Maar ben benieuwd hoe het er uit komt te zien, heb er zelf ook aan zitten denken, maar om elke morgen die pc in de auto op te starten zie ik niet zitten.....
quote:1 st Civic vti 96
Zo een controler wil ik zekker aanschafen want onder in de toeren zijn ze niet zo vlotquote:Op dinsdag 27 juli 2004 18:08 schreef _GdR_ het volgende:
hehehe.
heb je dat "vtec-vervroegings-ding" al?
zo nee. 1 aanrader.
gaat ie al los bij bv 3000 toeren ipv de gebruikelijk 5500
mja je hebt mail.
oke dan.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 18:19 schreef Remon het volgende:
[..]
Zo een controler wil ik zekker aanschafen want onder in de toeren zijn ze niet zo vlot
maar ik wil eerst de buitenkant aanpakken een daar ben ik langzaamerhand ook mee bezig eerst al de onderdelen kopen en alles tegelijk laten spuiten.
Ik heb je mail ontvangen en ik stuur zo de info terug.
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |