Aangenaam..quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:31 schreef Beach het volgende:
En hoe heet Lisette hier dan?![]()
Hoelang heb je daar over gedaanquote:Me Ex zIj dAt iK 3n bReZeRsL3T W4S???!?! HiHi wAt i$ DaT En w4r sLaT DaT Op?!!!??? Duhh iK MaG EiGlIjK NoG GeNeN$ dRiNkEn vAn mE Mo3dEr eN HaR VrI3Nd1!!!!11!
quote:... Ik las ook dat je poesje er af kan vallen.. kan dat dan niet gebeuren?
Haha maar deze reaktie is volgens mij wel 'serieus':quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:36 schreef Poerkie het volgende:
[..]
Hoelang heb je daar over gedaan
[..]
![]()
En dat zij er volgens mij nog heel wat..quote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:51 schreef Poerkie het volgende:
Ook leuk: al die meisjes die al die topics doorlezen en totaal niks doorhebben
Ook aangenaamquote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:49 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Haha maar deze reaktie is volgens mij wel 'serieus':
-------
Lovely_Lowlow
Vrijdag, 04 Juni 2004 - 14:36
Hihi ja dop zat dur nog in. Moest ze extra douchen van de dokter von ze wel vet OK ;-)
Dokter heeft dopje duruit gehaald. ('k hoop da ze ditnie leest) Vet voor l*l man.
Pussy kan er toch niet uitvallen? Toch?
Deze mischien.quote:Melena
Vrijdag, 04 Juni 2004 - 14:51
Waarom vind iedereen dit zo vies en een vibrator niet? Masturberen met de elektrische tandenborstel is dus smerig omdat het oorspronkelyk een ander doel heeft? Wat een bullshit. Ookal zou je datzelfde borsteltje voor je tanden gebruiken, is een meisje beffen dan ook meteen blèh en gatsie? (In jullie taaltje)
Ik ben 50eurocentquote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:54 schreef Da hopman het volgende:
[..]
Ook aangenaam
Maar wie is nu precies wie op dat forum want ondertussen zitten er volgens mij alleen nog maar FOK!ers.
Rmoniuzzzquote:Op vrijdag 4 juni 2004 14:54 schreef Da hopman het volgende:
Maar wie is nu precies wie op dat forum want ondertussen zitten er volgens mij alleen nog maar FOK!ers.
quote:Ysske: poerkie is dom....
quote:Haha, leuk allemaal voor dat meisje.. kan zij d'r wat aan doen! ze wil gewoon even wat hulp ja?! jeej.. doe is normaal! XxXxX
BLONDalicious, I rest my case...quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:02 schreef Hertog_Martin het volgende:
http://forum.breakout.nl/messages/12/47599.html?1086346671
Die Blondalicious neemt het nog serieus ook! haha damn
Dat heb je toch gvd door?
als de breezer op is blijven ze maar aan je lul zuigenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:03 schreef Da hopman het volgende:
W4T Is R m= mEt eN BrEeZahsLeT?
Jezus.. jij bent ook op dreef!quote:Op vrijdag 4 juni 2004 15:07 schreef Poerkie het volgende:
De echte meisjes/meiden komen nu ook op het forum, begint nu echt leuk te worden met die serieuze reacties
quote:... En @Poerkie: Jy moet al helemaal je domme tifuskop houden, achterlyk kind, als je niet weet dat je van sperma doorslikken niet zwanger kan worden en ook niet weet waar de baarmoeder zit moet je eerst terug naar de basisschool voordat je hier idiote reacties komt posten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |