Ze hebben een mooie grijze jas voor Advocaat en van Hangemquote:Op zaterdag 5 juni 2004 02:15 schreef APK het volgende:
[..]
Dat wil ik wel effe zien.![]()
Ze gaan toch niet een blauwe keepers lijfiezz maken alleen voor vd Sar en Co.
Ik zou vet balen als ik mijn Makaay op een Keeper lijfiezz moest zetten.![]()
GVD! Hoerenzooiquote:Op zaterdag 5 juni 2004 02:17 schreef GHans7 het volgende:
Ze hebben een mooie grijze jas voor Advocaat en van Hangem, een blank lijfjie en een donker lijfie en die blanke zijn er ook gehurkt.
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 02:20 schreef APK het volgende:
[..]
GVD! Hoerenzooi
Dan moet ik nog flink shoppen om al die lijfiezz ook te krijgen.![]()
Ach, ik hoef ze toch niet te sparenquote:Op zondag 6 juni 2004 13:14 schreef APK het volgende:
Hé jij hebt ook van Bommel en Nigel de Jong.
Die moet je terugbrengen en omruilen hoor!![]()
quote:Op zondag 6 juni 2004 14:06 schreef Cynix ® het volgende:
Ik heb trouwens eens ff zitten rekenen, maar om alle koppiez en lijfiez compleet te krijgen zou ik de komende 3 weken voor zo'n ¤ 1427,50 euro boodschappen moeten doen bij AH. En dan moeten ze a) die koppiez en lijfiez altijd op voorraad hebben en moet ik b) ook nog eens geen dubbelen krijgen.
Nou hou ik van lekker veel eten, maar of dat gaat lukken? Ik ben bang dat ik de finale kotsend ga meemaken.
Volgens mij ben je met een eurootje of 500 wel klaar, tochquote:Op zondag 6 juni 2004 14:06 schreef Cynix ® het volgende:
Ik heb trouwens eens ff zitten rekenen, maar om alle koppiez en lijfiez compleet te krijgen zou ik de komende 3 weken voor zo'n ¤ 1427,50 euro boodschappen moeten doen bij AH. En dan moeten ze a) die koppiez en lijfiez altijd op voorraad hebben en moet ik b) ook nog eens geen dubbelen krijgen.
:') :')quote:Op donderdag 3 juni 2004 21:49 schreef APK het volgende:
Kom ik thuis, haal ik de verpakking van mijn Koppiezz, heb ik GVD het Koppiezz van van Bommel!
Die loser zit allang weer bij zijn moeder.
hej dat wil ik ookquote:
Veel pindakaas kopenquote:Op zondag 6 juni 2004 15:32 schreef Maikel1 het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
hej dat wil ik ook
Denk het niet. Er zijn 27 figuurtjes (2 coaches, 2 vraagtekens, 23 spelers), om die te krijgen moet je minstens 27x20 = 540 euro aan boodschappen uitgeven. Maar goed, de kans dat je geen enkele dubbele daar tussen hebt zitten is erg klein natuurlijk. Zonder ruilen denk ik dat je minstens het dubbele aan koppiez moet "kopen" voor je ze allemaal hebt, das al 1080 euro aan boodschappen.quote:Op zondag 6 juni 2004 15:28 schreef APK het volgende:
Volgens mij ben je met een eurootje of 500 wel klaar, toch
De Lijfiez kun je kopen voor 1,99¤ of gratis krijgen, deze week bv bij Ice-Tea, maar dat bocht lust ik niet.quote:Op zondag 6 juni 2004 16:12 schreef SanMarco het volgende:
En dan heb je de lijffiez nog niet. En de verzamelmap, maar die is slechts ¤ 0,50.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |