Hard !quote:Op vrijdag 4 juni 2004 20:16 schreef Fliepke het volgende:
[..]
jij toch ook niet, je tv begon toch te flippen door die 50 herz.
ik heb officieel 4 juli vakantiequote:Op vrijdag 4 juni 2004 20:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik nog 4, maar die laatste dag is 25 juni pas![]()
Het leuke is, ik heb de breedbeeld uit die serie, en hij werkt primaquote:Op vrijdag 4 juni 2004 20:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hard !
Nee !quote:Op vrijdag 4 juni 2004 20:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zelfs dat niet
Hij zoekt maar een ander
lol, geloven jullie dat echt???quote:Op vrijdag 4 juni 2004 22:42 schreef HomerJ het volgende:
Net terug van een avondje hard werken.
En Flip=Capibar's voornaam![]()
Niet met het heilige spottenquote:Op vrijdag 4 juni 2004 23:23 schreef capibar het volgende:
ok, ik zal het verklappen.
ik heet lex...............................
![]()
Hoe was je eerste keer?quote:Op vrijdag 4 juni 2004 22:42 schreef HomerJ het volgende:
Net terug van een avondje hard werken.
En Flip=Capibar's voornaam![]()
Ik heb wel een beetje meedelijden met Lexie hoorquote:Op vrijdag 4 juni 2004 20:56 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Het leuke is, ik heb de breedbeeld uit die serie, en hij werkt prima.
ik heb meer medelijden met mezelf.....quote:Op zaterdag 5 juni 2004 00:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb wel een beetje meedelijden met Lexie hoorEen beetje...
vertel! vertel!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 01:07 schreef HomerJ het volgende:
IK heb voor 't eerst in mijn leven bij een film of een serie gehuild.
Maar 't was ook zó zielig
27 afleveringen! Je leeft helemaal mee, en dan komt er afscheid.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 01:13 schreef capibar het volgende:
[..]
vertel! vertel!![]()
welke serieeeeeeeeee?????????quote:Op zaterdag 5 juni 2004 01:17 schreef HomerJ het volgende:
[..]
27 afleveringen! Je leeft helemaal mee, en dan komt er afscheid.![]()
BEST SERIE EVER
Jullie vinden het een B-serie, maar in Amerika een van de best bekeken series(zelfs beter dan 24quote:Op zaterdag 5 juni 2004 01:20 schreef capibar het volgende:
[..]
welke serieeeeeeeeee?????????
Dat apparaat is echt veels te groot en waar ga je die 5MP voor gebruiken? Foto's op poster formaat uit laten draaien?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 00:46 schreef capibar het volgende:
deze dus:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
oeh! laser!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |