ben ik tain helemaal vergetenquote:Op maandag 7 juni 2004 23:02 schreef pkwarts het volgende:
en roy, wat wordt je volgende xbox game?
khadgar, nog leuke arcade dingen in elkaar geknusteld?
gieling, wanneer komt harry potter 4 uit?
homerj, nog veel huiswerk?
lexie, vertel eens wat over jezelf, ik weet eigenlijk helemaal niks van je.
verkapte poging het niveau op te krikken
eehmm moet een enorme klote werkstuk maken voor Lebo over de dood, woensdag inleveren en ik heb nog afspraak met een héél leuk meisje morgeavondquote:Op maandag 7 juni 2004 23:02 schreef pkwarts het volgende:
PICS!quote:Op maandag 7 juni 2004 23:05 schreef HomerJ het volgende:
[..]
eehmm moet een enorme klote werkstuk maken voor Lebo over de dood, woensdag inleveren en ik heb nog afspraak met een héél leuk meisje morgeavond
Geen arcade dingen. GSM modems en telemetrie oplossingen. Eerst geld verdienen, daarna weer klooien.quote:Op maandag 7 juni 2004 23:02 schreef pkwarts het volgende:
Ik heb gisteravond voor het eerst in mn leven echt gedanst. En met een meisje, een leuke ook nog. Rock en Roll heerst! En andere muziek ook wel.quote:Op maandag 7 juni 2004 23:05 schreef HomerJ het volgende:
[..]
eehmm moet een enorme klote werkstuk maken voor Lebo over de dood, woensdag inleveren en ik heb nog afspraak met een héél leuk meisje morgeavond
Foto's? Filmpjes van je danscapriolen!quote:Op maandag 7 juni 2004 23:29 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond voor het eerst in mn leven echt gedanst. En met een meisje, een leuke ook nog. Rock en Roll heerst! En andere muziek ook wel.
Nee, geen foto's. Kap nou!
2x Hahahhahahahaaquote:Op maandag 7 juni 2004 23:32 schreef Lexie het volgende:
[..]
Foto's? Filmpjes van je danscapriolen!
Ikwist trouwens niet dat ik hier de mystery guest ben.
wehehe,quote:Op maandag 7 juni 2004 23:09 schreef pkwarts het volgende:
[..]
PICS!
van dat meisje dan he, niet dat werkstuk![]()
Wordt ik gewoon fucking op een hoop geveegd met de restquote:Op maandag 7 juni 2004 23:37 schreef gieling het volgende:
[..]
wehehe,
Kwart, 13 jarige meisjes liggen niet echt in jou interesse vlak denk ik
HP4 komt over +- 1.5 jaar.
En homer, fix je icon nou eens!
De rest:
Die dictie, dat metrum, dat rijmschemaquote:Op maandag 7 juni 2004 23:38 schreef Lexie het volgende:
[..]
Wordt ik gewoon fucking op een hoop geveegd met de rest.
En ik ben nog wel de mystery guest.
ok, 1 ding weet ik zeker. helemaal 100% ben je niet hequote:Op maandag 7 juni 2004 23:42 schreef Lexie het volgende:
[..]
Die dictie, dat metrum, dat rijmschema. Een ware koningsparel van de dichtkunst
.
zolang ze meer dan 20 miljoen op de bank hebben staan,quote:Op maandag 7 juni 2004 23:37 schreef gieling het volgende:
[..]
Underestimate not, our sickness.quote:Op maandag 7 juni 2004 23:37 schreef gieling het volgende:
post eens een lijstje van je favoriete nummersquote:Op maandag 7 juni 2004 23:29 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Rock en Roll heerst! En andere muziek ook wel.
geloof me, hij underestimate mij nietquote:Op maandag 7 juni 2004 23:46 schreef speknek het volgende:
[..]
Underestimate not, our sickness.
Hij die wel 100% is, mag de eerste steen gooien. Of zoquote:Op maandag 7 juni 2004 23:45 schreef pkwarts het volgende:
[..]
ok, 1 ding weet ik zeker. helemaal 100% ben je niet he
quote:Op maandag 7 juni 2004 23:48 schreef Lexie het volgende:
[..]
Hij die wel 100% is, mag de eerste steen gooien. Of zo.
Nee, wel van na Christusquote:Op maandag 7 juni 2004 23:49 schreef pkwarts het volgende:
[..]
is dat van voor de oerknal
In de rock en roll categorie (meestal ben ik meer voor de gothic en andere teringherrie) iets als 'Jailhouse Rock', 'Blue Suede Shoes', 'Rock Around The Clock' en nog wel meer.quote:Op maandag 7 juni 2004 23:46 schreef pkwarts het volgende:
[..]
post eens een lijstje van je favoriete nummers
RS3: Black Arrow. Of Sudeki. Ligt eraan welke het eerste komtquote:Op maandag 7 juni 2004 23:02 schreef pkwarts het volgende:
Volgens mij is het een toevoeging van driehonderd jaar laterquote:Op maandag 7 juni 2004 23:52 schreef Lexie het volgende:
Nee, wel van na Christus. Of eigenlijk tijdens
.
Jij kan het wetenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 00:36 schreef speknek het volgende:
[..]
Volgens mij is het een toevoeging van driehonderd jaar later.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |